-Özel Güçler-

327 18 10
                                    


Ben kan istediğimi söylediğimde biraz düşündükten sonra ormana gidip avlanbilecegimi söylediler.Avlanmak kelimesi kulağa hoş gelmiyordu.

"Ormana gidip beslenbilirim diyelim"dedim.Bu dediğime biraz güldükten sonra.Victoria

"Aa...Bir hafta fln dağ evine gidelim.Daha rahat edersin"dedikten sonra başım ile onayladım ve digerleride benimle aynı fikirde olduğu için kıyafetlerimizi toplamak icin odalarımıza dağıldık.

Yarım saat sonra hepimiz birer bavulla kapının önündeydik. 2 arabayla gittik birisi benim arabamdı benim arabamda Luna ve Harmony vardı.Raven da kendi arabasını aldı ve Angel ile Victoria onunla gitti.Nerdeyse bir buçuk saat süren yolun ardından kendimizi dağ evine atabilmiştik.Ben hala açtım.Bu yüzden bavulumu hızla alıp yukarıya odama çıktım ve şunları giyip geri indim.

Bu yüzden bavulumu hızla alıp yukarıya odama çıktım ve şunları giyip geri indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlar telefonla oynuyordu.Bende beni fark ederler diye biraz bekledim ama baktım kimse kafasını kaldırmıyor bende yanlarına yaklaşıp birden bağırdım
"BEN BESLENMEYE GIDIYORUM!!" dememle 5i birden sinirle bana baktı tam söylenmeye basliycaklardi ki linç yiyecegimi anladığım icin koşarak kaçtım.
Ormana doğru gidiyordum ama koşarak normalde de spor icin koşu yapardım ama bu sefer çita gibiydim.
Gözüme bir ceylan kestirdim ve beklemeye başladım.Su içmek icin eğildiğinde hemen yanina koşup üstüne atladım ve kanını emmeye başladım.
--------------------------------
Luna konusmaya başladı:
"Kizlar Marceline de evde yokken biz ne zaman söyleyeceğiz bizimde güçlerimiz olduğunu?"
Hepsi dikkatle Luna'yi dinledikten sonra Angel konuştu.
"Bence geldiğinde söyleyelim"

"Bence de"

"Katılıyorum"

"Olabilir"

"Tamam"

Hepsi onayladı.Ve Marceline beklerken yemek yapmaya başladılar.Harmony her zaman ki gibi içerde oturup kore dizisi izliyordu.Raven ortalıkta "Hamsilere şiddete hayır!" diye bağırıyordu.Luna bilgisayarını da getirmiş LOL oynuyordu.Mutfakta sadece Victoria yemek yapıp içerde birbirinden bağımsız 4 kişinin ne zaman büyüyeceğini düşünüyordu. O sıra da kapı çaldı.
------------------------------------------
Zile bastım ve beklemeye başladım içeriden tuhaf sesler geliyordu birden kapı açıldı ve Luna "Tam zamanında geldin oyun oynuyordum şurada!"
Dedi.Ben sadece "Peki özür dilerim" diye bilmiştim yoksa daha da sinirlenirdi ve o tartışmak isteyeceğim son kişi.
İçeriye geçtim herkes yavaş yavaş masaya oturuyordu bende karnımı doyurmuştum ama yine de tek kalmamak icin masaya oturdum ve önüme bir tabak koyuldu tabağa baktigim da az pişmiş biraz kanlı bir biftek olduğunu anladim daha yeni kan içmiştim ama bu manzara karşısında duramazdım Victoria'ya beni de düşündüğü icin tesekkur edip yemeye başladım.Yemek bittikten sonra tam kalkacaktım ki Harmony ciddi bir sesle "Otur Marceline" Dedi.

Ciddi olmasından korkmuştum acaba kötü bisey mi olmuştu?
Oturdum ve hepsi aynı anda iç çekti tamam gerçekten korkmaya başladım.Sessizlik oldu ve sessizliği bozan ilk kişi Angel oldu.
"Marceline bizim sana söylemek istediğimiz bir şey var..." hadi ama söyleyin gitsin bu şekilde gerilim yapmaları beni hem korkutuyor hemde sıkıyordu.
Luna bunu anlamış olacak ki
"Bizim sihirli güçlerimiz var.Uzun zamandır sana bunu söylemeye çalışıyoruz.Ve simdi doğru zaman olduğunu düşündük." Dedi bende şaşırmıştım çünkü hic belli etmemişlerdi.Bende
"Gerçekten mi?Oha.Neler yapabiliyorsunuz?" Dedim.
Sonra teker teker konusmaya başladılar.
Luna:"Benim ateşi kontrol edebilme gucum var" dedi ve masadaki şamdanda ki bir mumu yaktı.Luna piç smile attı.

Raven:"Ben gölge avcısıyım iblisleri yakalayabilirim" dedi.

Angel:"Ben yaraları iyilestirebilirim"dedi bunu duyar duymaz hemen Angel'i kolundan tutup evin arkasına sürükledim.Bunu yapmamın amacı ısırdığım ceylana acımış olmam çünkü hayvanları seviyorum.Ve ceylanı işaret ederek
"Iyilestir onu"dedim.Angel anlamıştı ve ısırdığım yere elini koydu bir ışık çıktı yara kapandı ve ceylan kalkıp kaçtı.Sevinmistim çünkü gerçekten vicdan azabı çekiyordum.
Içeri girdiğimizde herkes bize soran gözlerle bakıyordu kısaca anlattım ve başlarını sallayıp devam ettiler.

Victoria:"Ben telekinezi gücüne sahibim eşyaları yerinden hareket ettirebilirim zihin gücüyle"dedi ve masadaki vazoyu kısa bir süre kaldırıp geri yerine koydu.Sasirmistim cok iyi bir özellikti.

Harmony:"Bende buz ve soğuk havayı yönetebiliyorum"dedi ayağa kalkıp vazoya dokundu bunu yaparken göz rengi buz mavisi oldu ve vazo buza dönüştü gözlerinin renginin değişmesi cok havaliydi.
Bu özelliklere karşı ben sadece vampirdim ama bu da bir şey di.

WAMPIRE GIRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin