Geliş

46 1 0
                                    

(Merhaba Bu hikaye fandır kitapla neredeyse alakası yoktur.Aşırı saçmalık bulunabilir okurken lütfen kafanıza tencere takınki beyin kanaması geçirmeyin)

Merhaba ben lusi. Bellatrix ve Voldemortun kızıyım. Büyüyünce babam gibi olmak istiyorum kötü biri. Bunun için birkaç kolay görevi yerine getirmem gerekiyor. Hogwarts'tan gelen mektuptan dolayı sevinmiştim. Hogwartsa gidicem diye değil, Hogwartsın benden çekeçekleri var. Babam lord voldemort beni görev için yanına çağırdı. "Lusi çabuk eşyalarını topla. Görevin Harry Potter a duygusal ve fiziksel acı yaşatmak iyice anladın mı görevini.". "Anladım lordum". Eşyalarımı topladım ve ölüm yiyenlerden biri beni hogwarts experse bırakacaktı. Arabaya bindim sıkıcı bir yolculuktu. Oraya geldim. HARRY İ gördüm ne kadar güzel gözleri vardı. Hayır, hayır, hayır! ne kadar çirkin gözleri vardı. Ööğğk. Herkes benden korkuyordu buda benim hoşuma gidiyordu. Hee bu arada Harryle aynı sınıfa gitmem gerekiyor 3.sınıfa. Babam slyterine seçilmem konusunda bayağı gözümü korkutmuştu. Bende profesör Dumbledore ile konuşup bu işi hallettim. Bu çocuk her yerde karşıma çıkmak zorundamıydı. Zevksiz çocuk.

HARRY  POTTER

"Bu bu bu bu b..."."Evet o Ron voldemortun kızı". "Ama nasıl oluv kesin biv gövev için geldi.". "Kesinn". Kızı baştan aşağı süzdüm dur ne yapıyordum ben aptallaşma harry. Şimdide iç sesimle konuşuyordum biran önce bu duygudan kurtulma isteği geldi içime. Ve öylede yaptım  onu düşünmedim. Dur bunları söylerkende onu düşünmüş oluyorum. "Lütfen başımdan git". "Ne diyorsun havvy, iyi misin." galiba dışımdan söylemiştim. Merlinin donu aşkına bu nasıl söylemiştim. Merlinin donu aşkına mı!? . "Gerçekten iyi değilim Ron".

BAŞKA BİR ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin