İyiler Ve Kötüler

38 1 0
                                    

Lusi
Ne dik dik bakıyo bu salak lan. Kork lan benden Harry Potter(pekte korkmuş benzemiyor) aman bana ne gerizekalı benden çok çekeceğin var. Lordum un dediği görevi yapmalıyım. Harryle arkadaş olup onun canını yakmalıyım. En iyisi ortak derslerde yada bahçede ona bakmak olacak zaten önümüzdeki ders ortak olacağı için şanslısın Potter. AKILI KIZ MODELİNE bürünmeliyim. Elime sevdiğim bir kitabı aldım ve okumaya başladım. Sınıfa girdim Harry Potter daha gelmemişti. Kitap okumayı çok severim bunu annem ve lordum birde draco biliyor.
HARRY içeri girdi ve bana baktı yani belki bakmamıştım. Sanki biri beni gözetliyor hissine kapıldım.

Harry

"Ron bu dediklerin çok saçma". "Nevesi saçma havvy". "Neyden bahsettiğini bile anlamadım Ron"."Havvy kızı yiyecek gibi bakmasana". "Kimden bahsediyorsun Ron". "Kim olduğunu bilivsinin kızında bahsediyovum". "kız seni gebevtecek gibi bakıyov havvy". Şimdi anladım bu kız beni öldürecek ondan uzak durmalıyım yani yapmalıyım üstüme üstüme geliyor geliyor. Ben değilmişim draco imiş huh. Kurtuldum, ondan korktuğumdan değil, neden böyle değişik bir hisse kapılmıştım ki aman boşver.

Lusi

HARRY böyle kandıra bileceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Ona yaklaştım diye gözleri yuvasından çıkacakmış gibi oldu. O sırada harry herhangi bir yere oturdu. "Draco bu dersin amacı ne?". "İsmindende anlayacağın gibi karanlık sanatlara karşı savunma". "Hımm, tamam git şimdi.". "Tamam be giderim". Yerime oturdum. Ve kitabımı okumaya devam ettim. İçeri profesör Moody girdi. Herkese dikkatlice baktı. Benimle göz teması kurduğunda gözlerinin içinde korku vardı. Olabildiğince masum bir şekilde ona baktım. Bu dersteki bütün büyüleri biliyordum. Çok sıkıcı, ama güzel bir ders olacaktı. Profesör söylediği büyünün yapılmasını söyledi. Ben tabii ki hemen yaptım. Oda yapmıştı hemen ardımdan hemde hemen.

BAŞKA BİR ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin