Merak🖤

24 2 0
                                    

Luna

Tarif edemem dediğim anda üstümdeki sarı şey oynamaya başladı ve o şey bir anda "luna bir daha kıpıdarsan üstünde üç lanetten birini denemeye çekinmeyeceğim." Dur dur dur bu sesi tanıyorum draco!?! Ne draco'nun üstümde ne işi var. Hızla kalktım ve draco yine söze karıştı "hay..." ben hemen sorgulamaya başladım "senin benim kafamın üstünde ne işinvar benim senin kafanın altında ne işim var" draco bir anda...

Hızla sandalyeden kalktı ve bana (benim tanımıla yeni kendi görüşüm) soğuk ve kızgın bakışlar attı sonrada "ya kırk yılda bir güzelce uyuyorum aferin onuda bozdun tebrikler 👏👏👏"
"draco fark ettiysen üstüne kafanı koyduğun şey benim başım" "olabilir." yaaaaa çıldırıcam. Sinirden kafasına bir kitap indirdim.

Lusi

Bugün yaşanan olaylardan dolayı biraz utanıyorum. Evet tam olarak bu tanıma utanmak denir. Arkamda bana yavaş yavaş yaklaşan harryi gördüm ve hafiften hızlandım ama bana yetişti ve söze girdi. "Şeyy az önce yaptığım büyük saçmalıktı". "eeee" "senden şey yapmak istiyorum" "Ney!!" "Özür dilemek yani özür dilerim kusura bakma gözüm dönmüştü kısacası". "iyi tamam şimdi gidebilirsin"

Yaşadığım bu duygu karmaşasını artık yaşamak istemediğim için lordum bir mektup göndericektim hemde bu akşam. Yoksa harrye karşı düştüğün nefret başka bir şeye dönüşecektir. Ve o şeye dönüşmesini hiç istemem.

Aşka dönüşmesini hiç istemem.

Kusuruma bakmayın ama artık final yapmayı düşünüyorum final çok iyi olacak sadece bekleyin.
Tabii ki şimdi final yapmayacağım. Ya 15. bölümde yada 20. bölümde final yapacağım. Çünkü neden olmasın. Okuyan herkeze teşekkürler.

AZICIK OY VE YORUM YAPINDA MORALİM YERİNE GELSİN ...


💕🖤💕🖤💕🖤💕🖤💕🖤💕


BAŞKA BİR ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin