Gözlerimdeki Yaşlar🚱

14 0 0
                                    

Lusi

Ortak salona indim baykuşum bir anda yanıma geldi ve mektubu bana verdi.
Mektubu açmamla birlikte yatahaneye çıktım ve okumaya başladım.

Sevgili kızım,

Kızım mı? İşte bu biraz tuhaf gelmişti

Oralar nasıl güzel mi? Sen nasılsın iyimi? Okulda katıldığın kütüphane görevini, lordum la takdir ettik. Herşeyden önce senin iyiliğini istiyoruz. Ödevlerini yap, öğretmenlerin senden şikayet etmesin. Bense etrafta deri elbisemi giysem yada, eve t yada korseli olanı mı giysem diye düşünmüştüm senin fikrinide merak ederim. Narsissa teyzenle üç, ama üç küçük hipogrif gördük bişeye tatlı diyeceğimi düşünmezdim ama gayet tatlılardı. Okuldaki kötü, kişilerden cisimlerden uzak durmanı istiyorum. Büyüden, söze gelirsek çok iyi bir cadı olacağına inanıyoruz lordum la. Sana uygun birini, bir gün elbet bulacaksın hayatım bilmiyorum bir anne olarak bundan bahsetmek istedim. Draco dan duydum okulda bir çok büyüyü yaparken : yaparım kesinlikle, kesin uygularım, diyerek yaparım diyor muşsun aferin akıllı kızım . Kısa kesmek zorundayım daha uzun yazmak isterdim ama işlerim var. Böyle bir baban olduğu için çok şanslısın. Mektubunu bekliyor olacağım şimdilik görüşürüz.

Lordun, ve annen

Bunu nasıl yazdıklarını düşünürken gözüme birşey çarptı. Mektuptaki virgüllerden önce gelen kelimeler bir cümle oluşturuyordu cümleyi gördükten sonra yutkundum.
Tam nefes, alamadığım için koridora çıktım çıktıktan iki yada üç dakika sonra yada daha fazla tam olarak kestiremiyorum. Biri yerden bedenimi kaldırmıştı ama ondan sonrasını hatırlamıyorum.

Draco

Bahçede dolanırken ağaçın yanına yaklaştım ağaçla oynarken yanlışlık dalını kırdım kimse farketmeden çalıların içine attım. Ve tam o anda kafama bir elma atıldı ağaçtan kafamı kaldırdım ve şunları dedim. "ya napıyorsun kafama elma atılır mı? Acıyo" kafamı okşadım. "ahğğ merlin in donu, tam isabet ettirmiş bide salak" ardından ağaçtan ki dalları arasında ki luna konuşmaya başladı. "Ağaç attı dalını kırdın diye" luna tam ağaçtan atlıyacaken ayağını koyduğu dal kırıldı ve draco'nun üstüne düştü draco tam şoku atlatamamışken arkadan gelen Ron onları böyle görüp biraz kıkırdadıktan sonra dracoyla seslendi "malfoy lusi bayılmış" malfoy luna nın bu utanmış halini görünce sırrıttı ve dikkatli bir şekilde kalktı ve büyük ihtimalle revirde olmasına karşın revire doğru koşmaya başladı. Giderken luna yada ani bir cesaretle çapkın bir gülücük attı.

"Luna da utancından olduğu yerde tepinmeye başladı gerçekten yaşadığı olaylar onun eksenine ters düşüyordu. Çünkü o lak lak lunaydı. "

Aww yerim bunları
Çok tatlılar. Gönderme yaptım bir diziye bulun bakam. By by bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞKA BİR ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin