Çarpışma 💥

18 1 0
                                    

Lusi

Sabah kalktım, yok o günden sonra rüya görmüyorum artık neden bilmiyorum.(lusi ile en çok kim yakışıyor lan!?! Kendi fikrinizi söyleyin.) Ortak salona indim. Oradan da koridorlarda çıkıp gezmeye başladım benden başka kimse varmıydı? Vardı. Mesela, cho, luna, Percy, şu ravenclawlı, güzel gözlü çocuk... Ben bunu kime dedim. Sıçtım. Gözlerimi az önce şey dediğim tarafa çevirdim olamaz. Bu bu bu evet o sıçılmış kişi. (Dımdımdımdııım) Allahım bu yoşol gözlerin nesi gügüzel. Hemen bahçeye çıktım ve zilin çaldığını duydum. Ahaa ilk ders seçilmişleydi az önce sıçmıştım şimdi sıvadım hayırlı olsun, duvarınıza alçı istermisiniz, ne diyorum ben ilerlemeye başladım bir ara gözlerimi kapadım ve yumuşacık bişey çarptım. Oh hayır ben ne suç işledim kredisini bugün mü yaptırmam gerekiyordu da unuttum mu ben niye bu kadar şanssız bir cadıyım.
Hayır hayır hayır. Ağlayacağım valla ya şanssızlık üstüne şanssızlık ben neyim ya deneme tahtası mı? (yes beybi)

Harry

Upss!?! neye çarptım öyle. Hay ben seni... Cho ya çarpmak senin ne haddine onun yerine git lusi ile çarpış ne diyorum ben hemen çekildim ve sınıfa doğru ilerlemeye devam ettim inşallah şansız günümde değilimdir. Ron koşarak yanıma geldi. "lan abi Bi yavaş motvun soğusun götüne ne motov takmış gibi gidiyon." "oha abartma lan o kadar hızlı gitmedim". "pavdon abi yav kusura bakma bivaz daha abavtıcam lan iki dakika önce yanımdayken Bi baktım yoksun ışınlanmayı buldunda bizim mi habevimiz yok". "Evet Ron sizi haberiniz yok ben buldum size söylemiyorum hatta biraz dan gelirim beni burada bekle". "Tamam havvy". "Salak mısın sen Ron". "Evet" Derken Ron ben rona baktığım için birine daha çarpmıştım. Bu evet yine oydu lusiydi ipeksi saçları vardı pardon pardon burayı başa alalım lütfen. Bu evet yine oydu lusiydi voldinin kızı.

Lusi

Şuan sarılmış gibiydik galiba bu seferlik itiraf ediyorum ama bir daha asla itiraf etmiyeceğim. Başlayayım evet güzel gözleri var hemde çok güzel. Çenesini Allah kesin özene bözene yarattı (imana geldi)
Hele o yanakları çok tatlı hemde çok tatlı. Tamam bu saçmalığı unutun böyle bişey demedim sizde duymadınız tamamı ? Sonuçta o benim düşmanım değil mi bir kere o gerizekalı salak mal öküz manda inat yani benim düşmanım. Hemen üstünde çekildim ve ona bir expeliarmus (kesin yanlış yazdım aq) gönderdim galiba bu onun için kötü günlerin başlangıç paketi olacaktı. Öyle olmalıydı. Ne olduğunu anlamamış gözlerle bana baktı ve hemen yerden kalkıp sınıfa girdi. Bende ondan sonra girdim. DRACO'NUN yanına oturdum draco da aslında tatlı çocuktu ama kuzenimi kuzenim olmasa belki ne saçmalıyorum ben üff iyice kafayı yedim. Çaprazımda domates ve sıçılmış çocuk vardı. Yani anladınız herhalde değilmi.

Harry

Sınıfa girdim lusi çaprazımdaydı tahmin edin arkamda kim var ek ders için sınıfa girmiş cho öğk cho tamam anladım hoş kızsın güzel kızsın ama Bi sal aq her yerde karşıma çıkma. Bir bakıyorum arkamda bir bakıyorum yanımda bir bakıyorum (götümde) önümde yeter lan sülük gibi yapıştım mı bırakmıyor. Tamda zil çaldı huh kurtuldum sonunda şu kızdan akşam olmuştu. Gizlice yatakhaneden çıkıp kütüphaneye gittim orada bir kişi daha vardı kimdi o gizlice bakayım bari sesin geldiği tarafa doğru yaklaştım. Yavaş yavaş hemen bu sıranın arkasında idi huh lunaymış(huna cı varmı aramızda lan) luna benim en yakın arkadaşlarım dandı ikinci sınıfta iken ondan hoşlandığımı sadece Ron biliyor. Tuhaf kız ama Tatlı ama onu şuan arkadaş olarak görüyorum yani kesin bilgi veriyorum.

Lusi

Yatağıma yattım ama uyuyamadım. Bir sağa döndüm bir sola (birde salağa affsfgssgsad) ama yok uykusuz kalmam için kainat bana her gücü uyguluyor herhalde. Bune lan gözlerim acıyor artık ama uyuyamıyorum evet öyle yarın dersim var benim uyumam lazım lan uyumak istiyorum ama yok olmuyor çünkü yarın uykusuz kalıp dersleri dinlemem lazım en sevdiğim. Kendisi favori aktivitem olur. İyi bari biraz kitap okuyup öyle uyuyayım.

Draco

Aslına bakarsanız lusi den hoşlanıyorum evet ama biliyorum ki o bana karşı gıram bir duygu sezmiyor belkide şansımı denemesem daha iyi olacak okulda ondan başka etkili kızlarda var. Luna, ginny, hermonie, ( ben Luna ile yapmak istiyir ama biliyir ki siz ya ginny ya hermoni yada lusi ama kimse sormamak yazar ne istiyir hüya hüya hüngür hüngür hüngür) yanı hoşlanıyorum ben ama bir gün beni severse ben onu sevmezsem diye korkuyorum. Bu normal mi yaşadığım his duygularım bazılarının görmediği duygularım. Ruhumdakileri söylesem ruhuma ne kalır (tahmi edin bu repliği benzeri Hagi kitapta var yazın) değil mi? Ben draco malfoy um sevgi benim ne haddime duygu benim ne haddime. En önemlisi benim bir kalbimin olması ne haddime. Çok duygu sömürüsü yaptım lan yeter. Kendimi ağlatıcam. Öyle mükemmel bir insanım ben.

Ron

(azıcık garibimide katayım dedim yav) lan bu havvy beni salak yevine koyuyor ama oda salak. Salaklar birbirini çeker demişler. Yav bu avada bu kız bizim hogwavts a neden geldi acaba çok mevak ettim açıkçası yani ne bileyim yani sen git onun kıvı ol sonra hogwavts a gel olacak işmi bu. Şu dbaco'nun da saçlavı lens mi aq azıcıkta olsa insanın saçlı kahvevengime dönmesi gevekir değilmi yani. Hem bu avada çu Snape sınavlavı az kolay yapsa geçecemde hiç kolay yapmıyor gavazi mi vardır bilemedim ki ay istisnayı McGonagall dansa bekliyov um az alkış lütfen. (🙌🙏🙌🙏) ben sanki b ava biv ieyleve maydanoz oluyom gibime geliyov hadi hayıvlısı bakalım. Sanki değevlendivme testiyi ama doğuyu söylemek gevekivse iyi oldu bavi valla bendede ne çene vavmış lan dıvdıvdıvdıv. İki saattiv konuşup duvuyorum salak gibi hep boş boş. Bu avadada ben size söylemişmiydim hatırlamıyom ama benim özeliklevim avasında kalan boşlukta benim ne kadav boş biv insan olduğum gösteviliyov. Favk ettiniz mi bilmem ama bu avada nasıl salak biv insan olduğumu anladınız dimi hadai ben kaçar

Hadi okuyun yorum yapın beğenin .

BAŞKA BİR ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin