Devam...

26 1 0
                                    

Lusi

Be-belki bu yakınlaşma beni görevime daha çok yaklaştırır kim bilir? Hemen Harry nin üstünden çekildim. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Ve ona "çekil şurdan şeçilmiş" dedim. Bana
"sanki ben sana çok meraklıyım, git şurdan SEÇİLMİŞ" dedi. WtF ne alaka benim neyim seçilmiş salak şey. Draco senden daha akıllı, draco ne zamandan beri kafamın içindesin. Çabuk terk edin burayı harry ve draco.

Draco

Lusi ah lusi o potter a karşı görevin olmasa sana bunu söyleye bilirdim ama zamanı değil. Görevini bir an önce tamamlamak için her şeyi yapacağım. Akraba olmak bir şeye engel olmaz değilmi? Senin peşinden gitmek seni üzmez değilmi?

Harry

Ooo an çok değişik ti. Bunların hepsi bir oyun hepsi bir oyun. Hızla ronun yanına gittim. Onun yanına geldiğimde. George (yanlış yazmış olabilirim) ve Fred ronun yanındaydı. "Ron bi gelir misin?". "Tamam havvy gelyovum." dedi. "Ron bu lusi denen kızın kesin bir görevi var." "evet havvy tahmin edebiliyovum". "Tahmin edebildiğini biliyorum, asıl sorun planı ne?". "Nedevsin belkide seni etkilemektiv". "Saçmalama Ron" sırıtmak üzereydim kedimi tokatladım bunu gören Ron bana yine salakmışım bakışı attı.

Lusi

Draco ne kadar tatlı bir çocuk değilmi ama o pansy den hoşlanıyor. Ben kimden hoşlandığımı bilmiyorum. Belki bilinmezlikle uğraşıyorum belkide hiçlikle. Belkide hiç kimseden hoşlanmıyorum sadece görev imi tamamlayıp gelmiş geçmiş en kötü kişi olmak istiyorum. Bunu için sevgiden uzak bir hayat yaşamam lazım değilmi. Bunu lordum başarmış ben başaramaz mıyım? Başara bilirim sadece bazı gözlere yada gözlüklerle yada sarı saçlara bakmadan yapa bilirim.




Arkadaşlar lütfen okuyun bakın o kadar yazıyorum. Okuyun emek var. Potter head lık var lütfen ama lütfen. Kalbi kırdınız bin defa sakın dönmeyin ardınıza. Çok saçma oldu. Asdfgfdhdasghdadgf adghsafafgsdh asfghgafh ssdfgg asf as SD sfg sf sdf as dff XXX ffc dff XXX ddaf fsfacd fafaf cacc fafaf dadad dad gsgsf fafaf affa affa gafa fafa gaf gsgs gshs dad gsgs aasdg gsf

BAŞKA BİR ÜLKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin