ထယ္ထယ္ အရက္ဘား တစ္ခုတြင္ ဝင္ထိုင္ကာ ေဘးရွိ လူၾကီးတစ္ေယာက္အား
"ဘာကိစၥလဲ?"
"ငါ့ကို ပိုက္ဆံေပး! ငါေဆးဝယ္ဖို႔ ပိုက္ဆံ မရွိေတာ့ဘူး!"
"ခင္ဗ်ား လြန္ေနျပီ!အရင္ တစ္ပါတ္ကလည္း ဝမ္ငါးသိန္းယူသြားေသးတယ္ အခုလည္း……!!! ေတာ္ျပီ။ က်ဳပ္မွာ ခင္ဗ်ားကို ေပးစရာ ပိုက္ဆံလည္း ပါမလာဘူး။ ျပီးေတာ့ ပါလာရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္ မေပးနိုင္ေတာ့ဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ တစ္သက္လံုး တာဝန္ယူ ေစာင့္ေရွာက္ေပးရမယ့္ ခ်စ္သူရွိေနျပီ။ ကြ်န္ေတာ့္ ဝင္ေငြကို ခင္ဗ်ားေၾကာင့္နဲ႔ လံုးဝ အထိခိုက္မခံေတာ့ဘူး။ ဒီေတာ့ ခင္ဗ်ားဘဝနဲ႔ ခင္ဗ်ားဘာသာ ရုန္းကန္ေနလိုက္ေတာ့!"
ထယ္ထယ္ ေျပာျပီးျပီးခ်င္း ဘားမွ ထသြားဖို႔ လုပ္လိုက္သည္။
"ေမြးရက်ိဳး မနပ္တဲ႔ေကာင္!မင္း ယူမွာက မိန္းမလည္း မဟုတ္ဘဲ ေစာက္ၾကီးေစာက္က်ယ္ လာလုပ္ေနတယ္။ လင္ျမင္ေတာ့ ဖေအကို ျဖစ္ခ်င္သလို ျဖစ္ဆိုျပီး ပစ္ခဲ႔ျပီေပါ့!! အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ အေတာင္စံုေအာင္ တပ္ေပးတဲ႔လူရဲ႕ ရင္ဝကို တည့္တည့္ ကန္ေျပးေတာ့တာပဲ!!!"
"ကြ်န္ေတာ့္ကို ေမြးခဲ႔တာဆိုလို႔ ကြ်န္ေတာ့္အေမ တစ္ေယာက္ထဲရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ အေဖဆိုတာ လြန္ခဲ႔တဲ႔ 10နွစ္ေလာက္ကတည္းက ေသသြားျပီ။ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူကို ဘာျဖစ္လို႔၊ ညာျဖစ္လို႔ ဆိုျပီး လိုက္ကန္႔ကြက္ေနစရာ ဘာအေၾကာင္းမွကို မရွိဘူး။"
"ငါ့ကို ျပန္ျပီး ဆရာလာမလုပ္နဲ႔ မင္းက ငါ့သား။ ျပီးေတာ့ ငါ့သား ယူမယ့္ လူကို အေဖတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကန္႔ကြက္ခြင့္၊သေဘာတူခြင့္ေတြ ရွိတယ္။"
"သားအဖဆိုတဲ႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ျပီး ခုမွ ခင္ဗ်ားက ကန္႔ကြက္မယ္၊သေဘာတူမယ္လို႔ ေျပာေနရေအာင္… ခင္ဗ်ားဘက္ကေကာ အေဖတစ္ေယာက္ရဲ႕တာဝန္ကို ေက်ခဲ႔လို႔လား?? ခင္ဗ်ားဘက္က ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ဘာေတြမ်ား ေပးဆပ္ခဲ႔ဖူးလို႔လဲ??"
"………"
"ေျဖေလ!!!ခင္ဗ်ား ေျဖေလ!!ဘာေတြ တာဝန္ေက်ခဲ႔ဖူးလဲလို႔!!"
ျပန္လည္ေခ်ပ,စရာ စကားမရွိေတာ့သျဖင့္ ေခါင္းငိုက္စိုက္က်သြားသည့္ ထိုလူ၏ ပုခံုးအား TaeHyung အားနွင့္ လွဳပ္ရမ္းကာ ေမးေနမိသည္။
YOU ARE READING
Candy {Desist}
Fanfictionခ်ိဳျမိန္တယ္...စားလို႔လည္းေကာင္းတယ္...ဒါေပမယ့္...သူ တစ္ေယာက္တည္းသာ စားခြင့္ရွိတယ္... ဒီေတာ့ ပိုင္ရွင္ရွိတဲ႔ candy ေလးကို ဘယ္သူမွ လာစားလို႔မရပါဘူး.........