* Prolog *
-Alicia......Esti bine ? ma intreaba dragul si bunul meu prieten,Kyle,in timp ce intra in camera si se aseaza pe marginea patului meu.
-Nu prea! ii raspund in timp ce-mi sterg lacrimile care imi inundau chipul.
-Mi-a spus Briana ce s-a intamplat. Nu te merita ,Ali! Nu trebuie sa suferi din cauza lui,scumpo!imi spune in timp ce se apropie si ma imbratiseaza numai cum el stie.
-Nu e vorba de asta,putin imi pasa de el. Dar pur si simplu nu mai pot,s-au intamplat mult prea multe in ultimul timp. Nu mai rezist,Kyle !spun in timp ce ma uitam in gol.
-E vorba despre persoana care iti trimite acele scrisori,nu?
-Ti-a zis Bri?ii raspund sec.
-Sa zicem ca da! Mi -a explicat tot si m-am interesat si am aflat cine le-a scris!
-Vorbesti serios!
-Cu chestii de genul asta nu glumesc,Ali!
-Alicia trebuie sa vorbim! intra degraba dragele mele prietene,Juliet,Jessica,Ashley si Briana, extrem de agitate.
-Fetelor ,asteptati ,am o discutie extrem de importanta cu Ali! le spune Kyle.
-Nimic nu e mai important decat ce avem de discutat noi cu ea,Kyle! Asa ca te rog sa iesi afara! ii replica Ashley in timp ce il impinge spre usa.
-Vorbim maine scumpo! "au fost ultimele lui cuvinte.
-Dar..... Era important!
-Alicia ,cum a zis si el puteti vorbi maine!imi zice Jess,in timp ce se face comoda in patul meu.
-Aflase cine este...el !
-De unde stie? intreaba la randul ei ,Juliet.
-Umm ....de la mine! raspunde sec la intrebare Briana, apoi isi pleaca capul ....
-Pai ,atunci ce mai pierzi timpul pe aici ,du-te dupa el ,scumpo! Sigur n-a ajuns prea departe ma indemna Ashley.
La auzul cuvintelor ei m-am ridicat din pat ,mi-am luat jacheta si am plecat spre casa lui Kyle.
Chiar nu-mi vine sa cred ca dupa atata timp o sa aflu. Prin cate am trecut..Si acum imi aduc aminte cand am primit prima scrisoare,si prin cate am putut sa trec de la sosirea ei.
Stiu ca va ganditi ca vreau sa reclam acea persoana,dar vreau sa-l cunosc..e destul de clar ca e baiat,pentru ca mi-am dat seama ca usor usor a inceput sa-mi placa acea persoana. Chiar daca nu stiu cine e.
In momentul de fata ma simt ca si cum as fi intr-un film siropos ,eu fata care isi cauta iubirea,inainte sa fie prea tarziu,dar in cazul de fata caut adevarul.Vorbind de asta, in fata mea era Kyle,care mergea abatut cu capul in jos.
-Kyle! incep sa strig,iar apoi alerg spre el,sarindu-i in brate. Nu stiu de ce facusem asta,dar simteam nevoie de o imbratisare de la el.
-Sa sti ca te iubesc mult,Ali! Esti o prietena minunata!
-Si eu te iubesc, Kyle!
-Esti pregatita sa afli adevarul!
-Mai pregatita ca niciodata! ii spun in timp ce ma uit in ochii lui mari si caprui,asteptand mult doritul raspund.
........................................................
Deci asta este dragilor ! Ce parere aveti? Mie una mi-a placut idea si am vrut s-o dezvolt si a iesit asta. Sper sa fim la fel de multi cum suntem la cealalta poveste.Si stiu ca nu e un prolog obisnuit ,dar asta am simtit ca trebui sa scriu.
Lectura placuta!
Kisses and hugs,
Deea <3
CITEȘTI
Anonymous love letter for her
Teen FictionCum o simpla scrisoare iti poate schimba viata? Cat de mult o iubeste persoana care o scrie ? Sau si mai important cine este? Oare Alicia va descoperi adevarul? Va mai avea incredere in persoanele care odata ii erau prietene? Raspunsurile la aceste...