-Buna,Ali
-Ce vrei,Ashley?
-Nu stiu ce ai vazut sau ce crezi ,dar lasa -ma sa-ti explic!
-Nu am nevoie de tine si explicatiile tale!
-Ali,te rog! Stiu ca poate esti furioasa,dar te rog de multe ori ce ai putea crede nu e chiar ceea ce pare!
-L-ai sarutat! Mi-ai spus ca nu simti nimic pentru el! Stiai ca puteti avea incredere in mine,dar voi ati ales sa ma mintiti!
-Alicia,acum inteleg de ce rectionezi asa!Esti indragostita de Kyle si nu poti sa accepti sa-l vezi fericit langa altcineva! Tie frica sa nu fie ranit,esti egoista ,il privezi de fericire! Inteleg prin ce treci,dar te rog accepta ca el nu mai simte nimic pentru mine!
-Ash,ce vrei sa spui prin nu mai simte nimic? Kyle nu m-a vazut niciodata mai mult decat o prietena! Si te rog niciodata nu l-as putea iubi in felul acela! Si in primul rand in ecuatia asta tu esti cea geloasa!
Se uita la mine cu dezamagire.Ofta adanc dupa care adauga:
-Tu chiar nu vezi nu-i asa?
Acum era randul meu sa ma uit la ea dezorientata.La ce se referea?O vad cum se ridica de langa mine uitandu-se oarecum trista spre un cuplu din fata noastra.Sincera sa fiu si eu deveneam trista cand vedeam alti oameni fericiti.
-M-a refuzat.A spus ca nu se poate implica intr-o relatie cu mine cand are sentimente pentru altcineva.Vocea ei se spargea usor usor cu fiecare cuvant rostit.
-Ash....asta nu inseamna ca se referea la mine.Kyle a fost mult timp indragostit de Mila Kunis si stiu asta pentru ca avea un poster cu ea in camera lui.
M-am ridicat si am imbratisat-o.Stiu cat de sensibila poate fi in privinta baietilor.Din nefericire pentru ea, se ataseaza prea repede de oameni si sfarseste ranita.Nu putine au fost datile cand a fost respinsa sau relatia s-a terminat dupa 3 zile.
-Stii , chiar am crezut ca era vorba despre tine.Felul cum se comporta in preajma ta il da de gol mereu, dar poate asa se comporta el cu tine.Of, sunt atat de jalnica.Uita-te la mine, am ajuns sa cred ca o sa mor singura cu niste pisici doar pentru ca un baiat m-a refuzat.Ar trebui sa ma opresc din a citi carti de drama si sa ma uit la Sex and The City.Chiar ma afecteaza femeile alea singure.
Am inceput amandoua sa redem ca niste fraiere, pana cand o batrana a venit si a inceput sa ne mustreze ca disturbam linistea parcului si chestii despre cum tineretul din ziua de azi e prea nerespectuos si impertinet.Cei drept, baba stia cam multe cuvinte pompoase care pe noi ne cam dezorientau.Nu as putea sa pronunt acele cuvinte asa de repede ca ea, dar nu-i bai.
Ne-am intors acasa , luand niste inghetata de ciocolata. Eloise o sa fie incantata, mai ales ca am lasat-o balta de prea multe ori zilele astea.Ce sora mai sunt si eu...
Am intrat pe usa, dar tot ce vedeam in jurul meu era doar intuneric.Am inceput sa pasesc incet , sprijinindu-ma de perete pana la intrerupator sa aprind lumina.
Casa parea la fel de curata cum am lasat-o cand am plecat, dar era prea liniste, mult prea liniste pentru familia mea.Am intrat in bucatarie, iar pe frigider era un mesaj de la mama:"Draga Ali, matusa ta Jocelyn a avut un accident de masina si a trebui sa ne ducem in Portland pentru a o vedea.Eloise este la Natasha acasa, va dormi acolo in seara asta.Ai bani pe masa pentru pizza sau ce prostii vrei sa iti cumperi.
Cu drag mama"
CITEȘTI
Anonymous love letter for her
Novela JuvenilCum o simpla scrisoare iti poate schimba viata? Cat de mult o iubeste persoana care o scrie ? Sau si mai important cine este? Oare Alicia va descoperi adevarul? Va mai avea incredere in persoanele care odata ii erau prietene? Raspunsurile la aceste...