Anunt

464 59 7
                                    

Hey guys! Ce faceti? Chiar voiam sa va stiu parerea despre aceasta noua poveste! Si simteam ca , cuvintele spuse la finalul prologului nu sunt de ajuns....Asa ca m-am gandit sa fac un capitol separat.          In primul rand, as vrea sa va multumesc ca ati fost cititori fideli primei mele cartii,Audrey Styles, si acum va invit sa va bucurati de noua mea poveste,Anonymous love for her.Sper sa va placa idea la fel cum mi-a placut si mie.Sper sa fie ceva original,care sa va bucure  inimile.                                                                          Chiar as vrea sa vad ce impact are asupra voastra si de aceea va astept sincerele pareri.Sa stiti ca va iubesc mult si sper ca veti aprecia intr-un numar la fel de mare cartea,cum a fost si la Audrey Styles.                                                                                                                                                                   Acest capitol il voi dedica RalucaiMarincean, care mi-a apreciat munca si careia ii multumesc pentru voturi, iar prentru ceilalti cititori fideli ai primei mele carti ,daca vreti va voi dedica si voua un capitol.            Asta voiam sa va spun dragilor! Noapte buna! Si va promit ca voi posta curand un nou capitol!

                                                                                           Kisses and hugs,                                                                                                                                                      Deea

Anonymous love letter for herUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum