Capitolul 2 - Detentie cu surprize: This is a real gun!

455 58 6
                                    

Am ajuns in curtea liceului, si exact cum ma asteptam prietenii mei deja au intrat la ore .      

      -Perfect! soptesc, in sinea mea.  

      Am intrat in liceu si am inceput sa merg pe holurile pustii.Pasii mei se auzeau in ecou ceea ce imi provoca fiori pe sira spinarii...Ei si acum, e acum.Am apasat usor pe clanta si sfioasa am intrat in clasa.

     -Domnisoara Stewart, ne bucuram ca ati hotarat sa va alaturati noua!Aveti ceva de spus?

    -Imi pare rau de intarziere , domnisoara Matilda! spun incet cu capul in pamant.

   -Ne vedem la detentie, Stewart.Acum ia loc in banca alaturi de domnul Hall.

   Ma uitam atenta in jurul meu dupa acest domn Hall, dar nu imi parea cunoscut acest baiat.

    -Ma scuzati , dar cine este domnul Hall? intreb confuza.

    -Se pare ca si dansul intarzie.Nu-i nimic, ia loc, trebuie sa vina si iti va fi coleg si la detentie! Dar Matilda nici macar nu apucase sa termine ce a avea de zis, ca usa se deschise si probabil ca era'Domnul Hall'.In timp ce el isi cerea scuze ,eu ma asezasem in banca ,iar cand mi-am indreptat privirea spre catedra  am ramas oarecum socata.Am incercat sa imi revin asezandu-ma tacuta in banca urmarindu-l atenta pe Domnul Hall cum se indreapta spre banca mea.

-Pot sa ma asez?intreaba asezandu-se deja langa mine                                                           

-Nu tin minte sa fi spus da, dar ma rog, faci cum vrei, spun absenta scotandu-mi cartea de istorie.

-Si mie imi pare bine sa te revad Alicia! spune zambind.

  Restul orei a trecut lent, asigurandu-se ca o sa urasc istoria mai mult decat o fac deja.Clopotelul a sunat in sfarsit si fara sa ma gandesc de doua ori mi-am luat lucrurile si am plecat.Alergand pe hol m-am izbit de un piept solid si am cazut pe jos.

-La dracu, injur incet incercand sa ma ridic.Ma uit in sus si il vad pe Christian care imi intinde mana.O apuc  si ma ridic incet recapatandu-mi echilibrul.

-Multumesc! mormai si imi continui drumul.

   Ii simt privirea asupra mea, dar prefer sa il ignor si imi continui sa merg pana la dulapul meu.Imi scot telefonul si ii trimit un mesaj lui Kyle sa ne vedem la banca noastra in 10 minute.Imi iau geanta si merg in curtea liceului unde toti elevii, cu diferite ocupatii, misuna de colo-colo.Il zaresc pe Kyle alaturi de Ashley si Juliet.Pare foarte vesel si rade in timp ce o imbratiseaza pe Ashley.Oh Doamne, trebuie sa am o conversatie serioasa cu el.

-Buna, le spun cand ajung in dreptul lor, studiind-o atent pe Ash.Era toata imbujorata si zambea in continuu, la fel ca(,) Kyle.

-Hey Ali, eu tocmai plecam!Ne vedem dupa ore Kyle, spune ea plecand cu Juliet.Kyle ii zambeste si pentru un moment puteam sa jur ca i-a facut cu ochiul, dar probabil doar mi s-a parut.

-Hmm, deci tu si Ash, huh?!

-Suntem doar amici Ali, acum trecand peste, tu ce ai facut azi la istorie?

-Am primit detentie alaturi de noul coleg, Domnul  Christian Hall , spunand cu accent frantuzesc  numele lui.

-Coleg nou? intreaba curios.

-Cam asa ceva, din cauza lui am intarziat, spun bosumflandu-ma.

-Adica?Ce ti-a facut?

-A intrat in mine pe strada cand veneam, asa ca am intarziat.Acum o sa stau inca o ora si o sa o văd pe Madame Matilda cum isi admira unghiile, spun dezgustata.

Anonymous love letter for herUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum