Capitolul 4 - Amintirile unei prietenii

431 61 18
                                    

     Priveam emotionata frumoasa scrisoare din mana mea.E pentru prima data cand primesc asa ceva si ca sa fiu sincera ma bucur enorm ca am primit-o.Curiozitatea, insa m-a lovit si am inceput sa imi pun o mie  si una de intrebari.Cine e?Il cunosc? E cu mine in liceu?Cat de prostuta pot sa fiu ,logic ca este cu mine liceu . Pot spune ca am citit-o de mai bine de 10 ori si nu puteam sa-mi dau seama cine e .Acel scris  imi era atat de cunoscut,era usor dezordonat, se simteau emotiile expeditorului,sezindu-se din felul in care fusese folosit stiloul.Totusi scrisul era extrem de delicat si scrisoarea in sine era atent pusa pe hartie.

      M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre usa vrand s-o incui,apoi am mers usor spre dulap .Am dechis usa ,apoi am luat o cutie.Am pus-o pe noptiera,iar cand am deschis-o peretii ei au cazut,am ridicat mica trapa care era ascunsa pe fundul cutiei, am pus scrisoarea acolo,iar apoi mi-am luat jurnalul.Era exact ce-mi trebuia acum,aveam nevoie de el dupa toate cele intamplate:

                                                                      Draga jurnalule,

     Stiu ca n-am mai scris demult ,dar am nevoie de tine,in ultimul timp s-au intamplat mult prea multe lucruri  si nu mai pot face fata.

    Cred ca il mai stii pe Kyle,nu?  Pai din nou m-a dezamagit! Azi l-am vazut sarutandu-se cu una dintre cele mai bune prietene si stii cei cel ma dureros lucru ? Pai iti spun eu ,m-au mintit amandoi in fata.M-am simtit tradata si inselata ! Da stiu exagerez,dar tu cum te -ai simti cand prietenul tau face pe victima,iar apoi  te minte in fata!Nu prea bine,iti spun eu!

    Pe de alta parte, este si baiatul asta Christian Hall,chiar daca e nou, nu pot sa nu ma gandesc la el .Stiu si asta este exagerat,dar imi este mult prea simpatic pentru un nou venit.Si sa nu uit sa-ti spun de sarutul nostru! Stii, cineva a spus ca cel mai placut mod de a face o femeie  sa taca este sa o saruti,poate la inceput n-am crezut,dar acum sunt per convinsa de acest lucru. Revenind la Christian ,pare un baiat extrem de dulce si atent,chiar daca multi ar crede ca este baiat rau,eu vad ceva bun in el,ceva care m-ar putea face sa ma indragostesc.

   Si ultimul gand pe care il scriu este mai ciudat.Astazi am primit o scrisoare de la un anonim.Si ma freamata un singur gand:Cine a scris-o? Este atat de dulce si nu vreau sa afle nimeni de ea,si de aceea o voi ascunde in cutia de la mama pe care am primit-o inainte sa moara,unde stii ca si tu stai .

    Cam asta a fost! Ne mai vedem!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Ma uitam din nou peste ce am scris,iar momentele de azi mi se derulau in minte.Imaginea cu Kyle  si Ashley sarutandu-se nu-mi dadea pace.Parca voia sa fim din nou ca inainte , dar mintindu-ma nu ajuta  deloc situatia.Iar Ashley imi era prietena, niciodata nu mi-a spus ca este indragostita de el.

 Niciodata n-am fost asa confuza  in privinta  situatiilor de genul asta.Ce tot spun eu pe aici niciodata n-am trecut prin asa ceva. Cine ar fi crezut ca cel mai bun prieten ,poate sa devina ,practic un strain, un mincinos.Incep sa cred ca discutia noastra a fost o pierdere de timp,eu nu-i acord timp si nu-l ascult,nu?Pai si atunci cand ii acordam atentie, de ce nu puteam sa-mi zica? Pentru ca e Kyle si este mai complicat decat am crezut.

 Il cunosc de o viata,dar acum cred ca  nu l-am cunoscut  niciodata cu adevarat. Stai putin: "Nu ma cunosti.Niciodata nu o vei face.Sunt o persoana falsa.Mereu par increzator si as putea fi numit un adevarat cuceritor, insa nu e asa.Mi-e frica!" Doar nu, nu are cum, el nu ar putea fii expeditorul scrisorii.

Alicia gandesti mult prea mult pentru o blonda! Calmeaza-te ! E doar in imaginatia ta,adu-ti aminte ca l-ai vazut sarutandu-se cu Ashley.Vorbind de asta se pare ca el s-a gandit sa apara ingreunandu-mi situatia.

Anonymous love letter for herUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum