Capitolul 1 - True FriendShip

670 65 2
                                    

    Strazile aglomerate ale New York-ului erau pline de oameni tineri cat  si batrani care mai de care mai grabit si mai nervos. Lucru normal pentru acest oras extrem de mare.Pe sosele erau cozi imense  de masini cu soferi extrem de nervosi care se rugau sa scape de aceasta aglomeratie infernala.                                                                                                                                                                    

   Micile  restaurante, cofetarii,  si multe localuri erau pline  ochi de oameni care incercau sa-si savureze masa de dimineata in liniste.Dar acest lucru nu se putea in New York, deoarece aceasta stare de relaxare dispare odata cu fiecare cetatean nervos,disperat si pe cale de a intarzia,fapt ce-ti strica dispozitia, iar daca nu intalnesti minim doua persoane de acest gen,chiar te poti numi un om norocos cu o dispozitie buna.                                                                                                                                  

      Total opus cu acest tabiet al orasului, este draga noastra Alicia,care abia se trezise dupa un somn lung si odihnitor si incerca sa se dezmorteasca dansand  si sarind prin camera pe melodia lui Taylor Swift- Shake it off.                                                                                                                                          

    Dupa terminarea ritualului de dimineata, era pregatita pentru a alerga prin Central Park alaturi de prietenul ei drag, Kyle .Chiar daca nu este o fire o sportiva, adora sa alerge, chiar mai mult decat persoana care o insoteste ...........................................            

       Alicia's pov.

 -Ai intairziat! imi spune el in timp ce se ridica de pe banca  de pe care statea.                                                    

  -Nu te-ai obisnuit cu asta,dragul meu? 

-Ai crede ca  odata ce inaintezi in varsta , te mai schimbi , dar asta nu e valabil si in cazul tau. spune dandu-si  ochii peste cap.                                                                                                                                    

 -Hey gata cu predica de dimineata!

-Pai ,atunci hai sa  iti dam colaceii aia jos . zice si incepe sa alerge.

-Kyle ,  daca zici cumva ca sunt grasa  ai dat de naiba. ii raspund si pornesc si eu dupa el.

Ar trebuii sa primesc un premiu pentru cea mai devotata prietena.Cine se mai trezeste la 6.30 ca sa vina la alergat?Va zic eu, nimeni. 

In timp ce,incercam sa-l prind din urma,simt cum imi vibreaza telefonul in buzunar.

-Kyle,opreste-te , ma suna cineva !

-Daca asta-i modul tau de a incerca sa obti o pauza,las-o balta !

-Esti imposibil !   ii zic si ma opresc sa raspund ,un numar necunoscut .Alo?! zic pe un ton sec...Am asteptat  si am asteptat , dar se pare ca  nu avea nimeni de gand sa raspunda.Am inchis apelul si am continuat sa alerg dupa Kyle.Uh, sa il ia naiba.

 -Kyle , nemernicule  ,asteapta-ma!

-Alta data sa nu te mai opresti din motive idioate.

-Daca ma suna Ian Hardings? Crezi ca as fi pierdut ocazia sa vorbesc cu viitorul meu sot,doar pentru o amarata  de alergare pe care o puteam face in orice alta zi,la orice ora?Dar tu nu,vrei sa alergi la 6:30,ca ti s-a urat cu somnul! ii spun ,iar el se opreste si se uita in ochii mei dejamagit .

Anonymous love letter for herUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum