Polis okulu

1.1K 39 4
                                    

Merhaba arkadaşlar. Güzel bir kurguyla karşınızdayım. Aslında çok ani oldu yazmam. Keyifli okumalar yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayalım..

Bu gün büyük gün. Hayalimi gerçekleştiricem. Veee ilk adımlarımı atıyorum artık.
-"Masaaaaal."babamın sesi bu off. Aşağıya indim.
-"Efendim baba"
-"Bu gun seni istemeye gelicekler. Kurtulucam senden"
-"Hayırrrr. Hayır baba polis okuluna kabul edildim. Oraya gidicem yatılı zaten kurtulursun"
-"Ne saçmalıyorsun sen. Polis okuluymuş. Başlık parası aldım lan ben. Yok okul mokul dizlerini kırıp kocanın yanında oturacaksın. Bitmiştirrrr"
-"Hayır baba istesen de istemesen de ben polis olucam. Evlenmiyorum."dedim. Babam ayağa kalktı kolumdan tutup odama fırlattı. Alçak herif işte. Canım yansa da belli etmedim.
-"Akşama kadar hazırlan. Misafirler geldiğinde hazır ol."deyip kapıyı kapatıp çekip gitti. Ben de hemen işe koyuldum. Haa tabiki hazırlanıyorum ama bilin bakalım nereye?? Evet haklısınız o okula gidicem. Hemen hazırlandım. Bir bavulum, biriktirmiş olduğum para ve ben hazırdık artık.

 Bir bavulum, biriktirmiş olduğum para ve ben hazırdık artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen aceleyle çıktım evden. Bir taksiye oturdum. Tabiki evde not bırakmıştı
"Baba. Benim büyük hayallerimden biri de polis olmak. Sen izin vermedin ama ben olucam. Kaçtım evet belkide seni zor durumda bırakıyorum ama hak ettin. Annem hayatta olsa böyle olmazdı belkide. Bilmiyorum. Bildiğim tek şey annemin intikamını almaya gidiyorum... hoşçakal. Sana baba demeye bile dilim varmıyor ama olsun hoşçakal baba"
Uzun bir yolculuktan sonra okula vardım. Çok heyecanliyim ellerim titriyor. Galiba okulun ilk günü olduğu için konuşma yapılacaktı. Okula geldim ve müdür olduğunu düşündüğüm adam konuşuyordu. Eveet konuşma bitti ve bizi odalarımıza gönderdiler. Her kes kendine bir yatak buldu. Sonra bir kız yanıma geldi:
-"Merhaba ben Yeliz"
-"Merhaba Masal ben de memnun oldum"
-"Ben de memnun oldum Masal"çok tatlı bir kızdı.
-"Zaten ilk gün olduğu için ders falan olmıycak. Dolaşalım mı?"
-"Evet. Çok iyi olur."dışarı çıktık. Biraz dolaştık ve banklardan birine oturduk.
-"Masal"
-"Efendim?"
-"Çok güzel değil mi burasi"
-"Aynen Yelizcim. Ben çok sevdim"
-"Evet manzarası da çok güzel"dedi ama ben anlamadım çünkü etrafimizda sadece çimenler ve ağaçlar falan vardı.
-"Manzarası mı?"
-"Evett. Baksana şuraya"dedi. Dediği yere baktığımda adeta 3tane meteor vardı. Çok pardon 3tane adam vardı
-"Yani. Ama unutma az önce müdür ne dedi? Aşk yasak demedi mi?"
-"Malesef evet öyle dedi"
-"Hadi yatakhaneye çıkalım"
-"Tamam. Tamam da çocuklardan biri buraya geliyor" ay haklı geliyor. Çok ürkütücü ama bu çocuk.
-"Kızlar? Sorun mu vardı?"dedi. Bana bakarak. Ve hayla bana bakıyor. Ben biraz korktum açıkçası. Gozlerimi kaçırdım ve nerden geldiğini bilmediğim cesaretle konuştum:
-" Bir sorun mu olması gerekiyordu?
-"Tamam anladım sorun bizim yakışıklı ve çekici olmamız. Siz de mi o hemen okula gelir gelmez erkek arayan tayfadansınız? Ha?"dedi ve ben gerçekten sinirlendim. Tokadı bastım yuzune. Yelizi de alıp uzaklaştım ordan. Kantindeyiz şu an
-"Kızım o nasıl tokatdi öyle? Çok cool'dun"
-"Valla haddini bilecek. Doğru konuşacak."
-"Veee büyük aşk böyle başladı"
-"Allah aşkına ne saçmalıyorsun Yeliz? Adam bize sürtük dedi sen aşk diyorsun"
-"Kızım bak hiç bir erkek öyle ona bakilmasindan rahatsız olmaz ve sinirlenmez. Senden hoşlandı işte. Seni deniyordu bence. Sonuçta kolay değil yani güzel ve terbiyeli sevgili bulmak."
-"Ayy bunaldım valla yeter Yeliz. Bana ne el alemin adamından. Ben buraya hayallerimi gerçekleştirmeye geldim.Hem yatma zamanı hadi. Sabah 6da kalkcaz. İlk günden geç uyanmak istemem"
-"Tamam hadi"evett yatakhaneye geldik ve yaltaklarımıza uzandık. Uyku tutmadı ya. Aklım hayla o çocukta. Nasıl tanimadan bilmden öyle konuşurdu? Asıl ben nasıl o tokadi yapıştırdım? Amaan iyi yaptım. Uyusam iyi olucak. YARIN BÜYÜK GÜN.

Evettt ilk bölümün sonuna geldik. Bu bölümü tanıtım gibi düşünün. Çünkü olaylar daha başlamadı. Yorumlarda hikayenin nasıl olduğunu bildirmeyi unutmayın. Her türlü eleştiriye hazırım. Oy atmayı da ihmal etmeyin canlar. Yeni bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın...

Polis OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin