P/O 6

383 25 15
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bazı olaylardan dolayı geç yazdım bölümü kusura bakmayın. Beni bekleyen bir kaç güzel insanın olmasi gerçekten çok mutlu etti beni.. Şimdi mutlu etme sırası bende))

Hadi hikayeye geçelim...

Demirden:

-"Çocuklar merhaba. Nasılsınız?"bu Sinemin sesiydi.
-"Sen olmayalı çok iyidik be Sinem"dedim. Gerçekten öyleydi ve ben doğruları söylemekten hiç bir zaman çekinmedim. Tamam tamam  bazı düşüncelerimi saklamış ola bilirim.
-"Ahh Savaş ahh. Eskidende böyleydin biliyormusun?
-"Ben bazıları gibi değişmiyorum işte"dedim ve ayağa kalkıp uzaklaşmaya başladım.
-"Dur Demir. Bir şey konuşmamız lazım."diye peşime takıldı.
-"Evet. Dinliyorum."
-"Demir. Biliyorsun annemin vefatından sonra babamı hiç göremedim. Teyzemler bana baktı."
-"Ne yapmamı istiyorsun?"
-"Bak benim babamı bulmam lazım. Bana bir tek sen yardımcı ola bilirsin"
-"Kızım kafayı mi yedin? Daha bitirmedim ben okulu"
-"Biliyorum. Ama baban polis işte. Onunla konuşsan bana yardımcı olsa.. Okul dışında başka bir şeyle uğraşmadığını biliyorum ama bana bir tek o yardımcı ola bilir."
-"O zaman git kendin konuş. Beni muhattap etme o adamla"
-"Sen ikna edebilirsin ama bir tek. Lütfen Demir bak kız kardeşimide babamıda görmeyi çok istiyorum"
-"Bakarız Sinem."dedim.
Saat baya geç olmuş uyusam iyi olucak.

Masaldan:
Bu gün güzel gündü. Hava ne soğuk ne fazla sıcaktı. Bazıları gibi...
İçimde garip bir hiss vardı. Gördüğüm rüyanın etkisiydi sanırım.

-"Hadi ama Yeliz derse yetişmemiz lazım"
-"Sana bir soru sordum cevap vermezsen şurdan şuraya gitmem. Bizi orda bırakıp nereye gittin? Ve geldiğinde neden suratın asıktı?"
-"Rahat bırak kızı Yeliz. İsterse anlatır zaten."
-"Uğur sana ne? Anlatıcak o kadar."
-"Uğur sen git. Geliyoruz bizde hemen"
-"İyi peki ama dikkat et şu Yelize"
-"Şu Yeliz ne ya?. Bana bak Uğur'
-"Evet bakıyorum ne yapacaksın?"
-"Arkadaşlar yeter ya. Ben gidiyorum. Yiyin bir-birinizi"dedim ve sınıfa doğru gittim. Ha bu arada Uğur bizim sınıftan. İyi çocuktur. Yeliz dışında her kesle anlaşır. Öğretmenden önce gele bildiğime sevindim. Meleyin yanına oturdum.
-"Naber Melek?"
-"İyidir seni sormalı"
-"İyim bende aynı işte"
-"Demirle nasıl gidiyor?"
-"Gitmiyor canım. Onu boş vereli çok oldu"
-"Bir kaç saatmi?"
-"Ne?"
-"Selam arkadaşlar" öğretmen geldi. Öğretmenle beraber yüzü tanıdık gelen ama tanımadığım bir kız da sınıfa geldi.
-"Yeni arkadaşınız Sinem. Tanışırsınız artık kendiniz. Derse geçelim."
-"Hocam kusura bakmayın Yeliz arkadaşımız yüzünden derse geç kaldık"
-"Ne alakası var Uğur."
-"Burası ana okulu mu? Her kes kendinden sorumlu. Hemen geçin oturun. Bir daha geç gelirseniz oturamazsınız ona göre"dedi öğretmen.

Ders bitti. Yeliz ve Melekle beraber kantine indik. Aklım yeni gelen kızdaydı hala. Kimdi acaba?diye düşünürken görüş açıma Demir girdi.
-"Masal"
-"Efendim Demir?"
-"Konuşsak mı?"
-"Konuşun konuşun bizde gidiyorduk zaten"diye Yeliz atladı hemen.
-"Benim kimseden gizlim saklım yok. Kala bilirsiniz"dedim
-"Yok yok gidelim."deyip gittiler.
-"Nasılsın Masal?"diye sordu Demir. Gözüme çok farklı gözüküyordu . Sanki bir şey söyleyecek ama söyleyemiyor.
-"İyim Demir. Hiç olmadığım kadar. Sen?"
-"Sağol iyim bende. En son seni kırdım sanırım. Öyle konuşmak istememiştim. Uzun zamandır yapmadığımı yapıyorum bak. Özür dilerim Masal"
-"Yoo. Kırıldığımı kim dedi? O söylediklerini düşündüm hatta. Çok haklıydın biliyormusun? Özür dilemesi gereken tek kişi varsa o da benim. Her şeyi yanlış anladığım için. Daha açık konuşayım mı? Bir ara sana karşı duygularım olduğunu da düşündüm aslında ama sonra anladım ki öyle bir şey yokmuş. Her şey için teşekkürler Demir."dedim ve ayağa kalkarak yatakhaneye doğru gittim.
-"Hey! Bekle." arkamı döndüğümde yeni gelen kızın-Sinemin bana seslendiğini gördüm.
-"Selam. Sinem ben"
-"Selam Masal bende. Memnun oldum"
-"Bende. Demirle konuştuğunu gördüm. Tanışıyorsunuz sanırım"
-"Sayılır. Sen nerden tanıyorsun daha 2saat oldu geldiğin."
-"Evet öyle oldu ama Demiri 2saat değil yaklaşık 10senedir tanıyorum."
-"İymiş."
-"Peki ne konuştuğunuzu öğrene bilirmiyim?"
-"Hayır."
-"Nasıl hayır? Sevgilim bir kızla konuşacak ve benim ne konuştuğundan haberim olmayacak öylemi?" iyi ya kendisi yetmezmiş gibi sevgiliside çıktı başıma.
-"Bak Sinem. Git bütün bunları sevgiline sor. Umurumda bile değilsiniz."
İttirmeye başladı beni. Bende yumrukla cevapladım onu. Elini saçıma atarken hemen elini havada yakaladım. Ve iterek duvara vurdum.
-"NOLUYOR BURADA? MASAL YİNE Mİ SEN? YETTİ ARTIK. YETER." Müdürün sesiydi bu.
Bu sefer kesin atacak beni. Hemde saçma sapan bir neden yüzünden....

Uzun sürenin ardından karşınızdaydım arkadaşlar. Bölüm kısa oldu ama her şey yeni başlıyor:) Bol bol yorum atmayı ve beğenmenyi unutmayın. Size bir kaç sorum var şimdi)

-Masal okuldan atılacakmı?(atılma ihtimali çok yüksek. Cevaplarken bir daha düşünün derim.

-Sinem neyin nesi ya? Kendini ne sanıyor?:))

-Vee tüm olanlara Demir hangi tepkiyi verecektir?:)







Polis OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin