Acımasız Hayat

804 40 14
                                    

Hayat bana hiç gülmemişti. Annemi kaybettim. Hiç bir zaman babam bile olmadı sanki. Şimdi de babamın beni evlendirmek istediği adamın sesiydi bu. Mehmet abinin. Abi diyorum çünkü en az 10yaş büyük benden.
-"Masal ne oluyor?"
-"Yeliz sen burda bekle istersen."
-"Saçmalama. En son seni bıraktığımda okuldan atılıyordun."başka bir şey demedim. O da peşime takılıp geldi. Dışarı çıktım. Evet Mehmet abiydi. Beni fark etti.Yanıma geldi kolumdan sıkıca kavradı. Canım yanıyordu. Belli etmiycem tabiki.
-"Yürü lan. Polis çıkmış başımıza. O kadar para verdim kızım."
-"Bırak. Ben seninle cennete bile gelmem. Anlıyor musun?"
-"Az konuş. Düş önüme"
Yelizin ağzından
Gözümün önünde Masalı götürüyordu resmen. Anlaşıldı tüm erkekler korkusundan yaklaşamıyordu. Masalı yalnız bir kişi kurtara bilirdi. Siz anladınız kim olduğunu. Hemen binaya koştum. Demirin yanına vardım. Nefes nefeseydim. Bu kadar hızlı kostugumu bilmiyordum.
-"Ne oldu kızım?"dedi yanındaki esmer olan.
-"Dee..Demir"
-"Evet?"
-"Masal. Ma..Masal"
-"Evet?Ne olmuş Masala?"
-"Adamın biri zorla götürüyor Masalı. Evleneceksin benimle diyor."
-"Eee... Ben ne yapayım? Bana ne yani"
-"Ya lütfen Demir lütfen. Yalvarırım yardım et n'olur"
-"Beni ilgilendirmiyor"deyip arkasına bile bakmadan gitti. Ben de iyi çocuk olduğunu düşünmüştüm. Aptal kafam. Hemen dışarı çıktım. Şu öğretmenlerin de toplantıları ne sürdü beee. Na..nasıl yani. O silah sesi neydi? İnanmıyorum.
-"Masal. Masal kendine gel. Maa.Masall iymisin? Şükürler olsun gözlerini acıyor"karnından ufak bir kurşun sıyırmıştı. Daha sonra hemşire geldi ve Masala ufak bir pansuman yaptılar. Sonra   okulun hastahanesine yatırıldı. Dinlenmesi gerekiyordu. Biraz geçti bizde Melekle dışarıda oturuyorduk. Demir bize yaklaştığını gördük.
-"Şey... Kızlar"biz cevap vermedik. Eğer dün Masala yardım etseydi her şey çok daha güzel olurdu.
-"Kaç numaralı oda?"Melek dayanamadı.
-"125"dedi. Demir iti adımlarla yanımızdan ayrıldı.
Masalın ağzından:
Dün neler olmuştu öyle? Ahh başım ağrıyor. Kesin o alçağı babam göndermişti. Kapı çaldı. Ben Demiri görmekle küçük bir şok geçirdim
-"Gelebilir miyim?"
-"Hayır"dedim ama o geldi.
-"Naber?"
-"Gelme demiştim en son sanırım."
-"Duymak istemediğim şeyleri duymam genelde"
-"Yani böyle bir ukala herifin tekisin"
-"Hoop bak hastasın biliyorum ama doğru konuşalım lütfen. Hem böyle diyorsun da dün Yelizi göndermişsin üstüme. Hatta yalvarmasini falan da kesin sen söylemişsindir."
-"Bir dakika benim aptal arkadaşım sana mı gelmiş?"ahh aptal kankam ahh.
-"Haberin yokmuydu?"
-"Hayır. Mahv edicem onuu valla bitti o kız."
-"Sen de her kesi mahv ediyorsun ama olmaz ki böyle"
-"Ya sen neden gelmiştin?"
-"Öylesine"
-"Şimdi de öylesine gide bilirsin."
-"Masal"
-"Ne var?"
-"Kimdi o adam?"
-"Boşver önemli biri değil zaten"
-"Babandan habersiz mi geldin buraya?
-"Sen bunları nerden biliyorsun?"
-"Ben bilirim. Hadi anlat şimdi."
-"Sana neden anlatmalıyım?"
-"Seni düşünende kabahat zaten. Ben gidiyorum. Haydi selametleee"dedi. Kapıyı çarpıp gitti. Fazla mı kaba davrandım acaba. Haklıyım ama. O kimki ona bir şeyler anlatayım. Hemşire geldi:
-"Bu kadar dinlenme yeter artık. Bu akşam burdan taburcu olacaksın artık."ben de gülümsedim. O da çıktı zaten.
BİR HAFTA SONRA
Artık bir hafta geçmişti. Derslerim de gayet iyi gidiyordu. Bu süreçte de Demirle sadece karşılaşmış ve selam verip geçmiştik o kadar. Zil çaldı derse girme zamanı. Yelizle beraber derse gittik. Ders her zamanki gibi devam ediyordu. Zil çaldı son dersimizdi zaten. Yatakhaneye gidip Yelizle ve Melekle konuşmaya karar verdik.
-"Kızlar yarın pazar. İzinliyiz. Ne yapmayı düşünüyorsunuz?"
-"Ben annemlere gidicem Yelizcim. Babamlari falanda çok özledim. Onlarda özlemişler gel diyorlar. Söz verdim. Sen?"
-"Bende bizimkilere uğruycam. Özledim hepsini. Gel diyolar falan işte."diye konuşuyorlar. Kalbim buruldu sanki. Kendimi hiç iyi his etmiyordum. Onlar da bilmeden kırdılar sanki beni. Tabiki onları suçlamıyorum. Bir az hava alsam iyi olacak sanırım. Dışarı çıktım daha uyku zamanına baya vardı. Banklardan birine oturdum. Annem aklıma gelmişti. Gözlerimden damlalar düştüğünü hiss etdim.
-"Masal. Yalnız başına ne yapıyorsun burda? Yoksa arkadaşların biz uyuz sevmeyiz diye dışladılar mı seni? Ha?"dedi gülümseyerek
-"Yoo...yok yani hava alıyordum. Gidiyorum zaten şimdi." Dedim. Allah kahr etsin sesim titremişti. Umarım ağladığımı falan his etmez. Dalga geçmesin sonra. Ayağa kalktım tam gidicekken kolumdan yapıştı. O da ayağa kalktı. Aramizda çok az mesafe vardı.
-"Bir dakika Masal.Ağladın mı sen? Gözlerin kıpkırmızı"
-"Yok yaa yo..yok yani havadandır"
-"Sesinin de titremesi havadan değil her halde. Ne oldu?"
-"Demir"
-"Efendim"
-"Ben çok kötüyüm."
-"Nasıl yani anlamadım"
-"Annemi özledim. Annemi istiyorum Demir"dedim hickirakli sesimle.
-"Tamam Masal. Yarın gidip görürsün. Ağlama"
-"Yok ki."
-"Ne yok?"
-"Annem. Öldü. Gitti Demir annem öldü. Onu görmek istiyorum. Çok özledim. Nefesim kesiliyor. Çok kötüyüm Demir. Neyi nasıl yapıcağımı bilmiyorummm. Bilmiyorumm Demir."dedim. Bağırdım hatta ağlayarak. Sonra kollarıyla kavradı beni. Ben de dayanamadım. Sarildim ona. Sıkıca. Çok sıcaktı kolları. Rahattı.
-"Masal. Ne yapalım biliyormusun. Yarın ilk iş annenin mezarına gitmek. Tamam mı?"
-"Ciddi misin?"
-"Herhalde kızım. Ama bir şartım var. Bundan sonra ben hariç kimsenin yanında ağlamayacaksın. Hep güçlü duracaksın. Ben öyle alışkınım. Kavga falan edicez hep."
-"Ta...tamam"dedim çocuk gibi sevinerek.
-"Söz mü?"
-"Söz"
-"Güzel. Şimdi uyku zamanı"

Sabah oldu. Uyandık. Günlük kiyafetlerimi giydim.

 Günlük kiyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masalın kıyafetleri

Hemen Demiri bulmaya gidiyordum Yeliz yakaladı beni:
-

"Hey nereye böyle sevinerek ha? Biriyle mi buluşacaksın?"
-"Yok canımmm kiminle buluşacağım ki. Dışarı çıkıyorum sadece"deyip uzaklaştım ordan. Demir de okul çıkışında beni bekliyordu.
-"Hadi atla gidelim"dedi ve arabaya bindim. Mezarlığa geldik. Annemin mezarının yanında oturdum.
-"Annem. Bak senin intikamını alcağım söz veriyorum. Hem polis oldum ben. Daha olmadım ama olucam annem. Seni Demirle tanıştırayım mı? Bak anne bana destek oldu biliyor musun? Ann...anne susma yalvarırım. Konuş anne. Anne uyan nolur. UYAN ANNE YALVARIRIM UYANNN. NOLURRR. ÇOK ÖZLÜYORUM SENİ. KURBANN OLURUM UYAN KALKK GİDELİM HADİ. LÜTFENN."
-"Tamam Masal."diyerek sakinleştirmeye çalışıyordu beni.
-"Bak valla getirmem bir daha seni"
-"Ama Demir ya"
-"Baban nerde? Gidip görmeyecek misin?"
-"Şeytan görsün onun yüzünü"
-"Haydaa. Neden?Noldu şimdi?"
-"Babam beni hiç sevmedi ki. O okula gelen adam vardı ya hani. Onunla evlendirmek istiyordu beni. Sırf kurtulmak için benden. Ama ben kaçtım. Zaten okula kabul edilmiştim. Yani anlıyacağın beni o evde tutacak bir şey yoktun kaçtım ben de"
-"Tamam. Anladım. Bir şeyler yiyelim mi? Acıktım ben"
-"Tamam"dedim.
Açık alanda güzel bir restorandaydık.
-"Demir"
-"Hı?"
-"Senin ailen nerde?"
-"Uzun hikaye sonra"
-"Peki"fazla üzerine gitmedim. Anlatmak istese anlatır zaten. Afiyetle yemeğimizi yiyorduk.
-"De...Demir"
-"Noldu yine?"
-"Demir gitmemiz gerek"
-"Yo. Neden?"
-"Babam. Babam burda ve bize yaklaşıyor. Hadi kaçalım"
-"Ben gayet rahatım. Neden kaçacakmışım?"
-"Ya lütfen" ve artık çok geç. Babam tam da başımdaydı. Ayağa kalktım.
-"Ne var ne istiyorsun haa?"kolumdan yapıştı
-"Yürü düş önüme"dedi.
-"Asla"suruklemeye başladı beni. Demir ayağa kalktı. Rahat bir şekilde
-"Masal hiç bir yere gitmiyor"
-"Bak sen veledee. Nedenmiş o?
-"Benim karımı benden izinsiz kimse bir yere götüremez.
-"KARIM?" Alçak babamla beraber söylemiştik bunu...

Eveeet canlar. 4.bölümün sonuna geldik oy atmayı ve yorum yazmayı unutmayın.   Emeğe saygı lütfen. Ben de merak ettim aslında karım derken ne demek istedi Demir? Gerçekten hiç bir fikrim yok. Yani olaylar kafamda önceden yoktu zaten. Yazdıkça kendi kendinden ilerliyor. O yüzden devamı nasıl olucak diye hiç bir fikrim yok. Peki siz nasıl olmasını istersiniz??

Polis OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin