-" UYAN UYAN UYAN HAYDİİİ"diye bağırıyordu biri. Noluyor yaa bir rahat yo...ayy unutmuşum. Aptal Masal. Neyse nöbetçi gitti bize de 17saniye verdi hazirlanmamiz için. Bir kaç gün sonra daha da kısa olucakmış süremiz. Neyse hepimiz üniformamızı giydik ve hazırdık. 18saniyeye hazır olmuştuk. O yüzden öğlen bahçenin temizliyinden bizi sorunlu tutacaklarmış. Zor diyolardida inanmıyordum. Ama neyse hepimiz sınıflara gittik. Erkeklerde vardı sınıfta. Bizi görünce ooo'ldamaya başladılar. Neyse hoca geldi. Bizimle ilk ders olduğu için sadece polisliyin zorlukları ve güzelliklerinden, şehit olmaktan korkmamayı falan konuştu. Ben daha da heveslenmiştim. Bir sonraki ders spordu. Biz tenefusdeydik. Yelizle beraber bahçeye indik.
-"Masal"
-"Hı?"
-"Ya Masal geliyor seninki"
-"Benimki kim Yeliz. Ne saçmalıyorsun?"dedim ve arkamı döndüm. Dünkü çocuktu. Hani tokat attigim. Yine ne istiyor acaba?
-"Küçük kız"bana dediğini anladım ama birazcik sinirlendirsem mi?
-"Buralarda küçük kız gördün mü Yeliz"anlamaz bakışlarla bana bakıyordu Yeliz. Bu bakışları gerçekten görmeniz gerekirdi.
-"Hadi Yeliz gördün mü?"çocuk hayla gözünü hiç kaçırmadan bana bakıyordu.
-"Ha..hayır"dedi Yeliz
-"Güzel. Bak adını bilmediğim uyuz yaratık burda küçük kız falan yok"dedim. Bir şey demeden kolumdan kavradi. Peşinden sürüklüyordu. Yelizin korkuyla baktığını gördüm. Orda kal dedim Yelize. Sonra şu yaratığa döndüm
-"Bırak 2 dakika kaldı tenefusun bitmesine. Geç kalmak istemiyorum.... Lan gerizekalı sana diyorumm........Burası da neresi? Nereye getirdin beni?"dedim gizli bir yere benziyodu burası. Dünkü arkadaşları da burdaydı.
-"Ne yapalım abi?"dedi sarışın çocuk
-"Vayy çokta güzelmiş abi"dedi esmer olan.
-"Saçmalamayın. Polisiz oğlum biz. Sadece küçük bir ceza vericez."
-"Ya sabır"
-"Noldu güzel kız? Sıkıldın mı bizden?"dedi esmer.
-"Lann bana bak kızım. Sen mi bana dün tokat atmıştın ha?"dedi yaratık boğazımdan tutarak.
-"Evet. Ben atdim. Hak ettin çünkü"dedim. Manyak herif ağzındaki sigarayı çıkardı ve yüzüme bıraktı tüm dumanı.
Nefes alamıyordum. Boğuluyordum sanki. Başım dönüyor. Alerjim vardı sigaraya.
-"Güzel ders oldu sanırım"dedi ve beni bıraktı. Ayakta duramadım. Düştüm.
-"Haydi gidelim arkadaşlar"dedi yaratık. Bense yerde resmen ölümle mücadele ediyordum. İlk defa böyle olmuştum. Sanırım olduğum kapalı ve kirli alan da kötü etki yapmıştı. Tam gidiyordular. Esmer olan çocuk yaratığa döndü.
-"Abi kızın durumu kötü gözüküyor. Böyle bırakmayalım"
-"Ders olsun ona"dedi tam gidicekken geri döndü. Kolumdan tutub temiz havaya sürükledi. Biraz kendime gelmiştim. Sonra beni bırakıp gittiler. Daha sonra nöbetçi çocuk geldi yanıma.
-"Masal. Müdür bey seni çağırıyor"
-"Neden?"
-"Derse girmemişsin"tabi yaa
-"Hepsi o yaratık yüzünden"
-"Efendim?"
-"Yok bir şey gidiyorum"dedim. Kısa süre sonra müdürün odasına vardım.
-"Gele bilirmiyim müdür bey?"
-"Gel.. Derse girmemişsin"
-"Evet. Ama açıklaya bilirim."
-"Açıklama mı? Bak kızım burası ortaokul ya da lise değil. Başına bir şey gelse bile bundan sen sorumlusun. Ne olursa olsun derste olman gerek."
-"Çok özür dilerim"
-"Ben gerekli işlemleri baslaticam. Çıka bilirsin.
-"Müdür bey yapmayın lutfen. Bir daha olmaz valla olmaz."
-"ÇIK DEDİM" diye bağırdı. Bende çıktım. Yeliz geldi yanıma
-"Masal. İyi misin?"
-"Kovulucam işte. Hayallerim başlamadan biticek. Hep onların yüzü...tabi yaaa yaratık"
-"Masal nereye. Hey sana diyorum"diye bağırıyordu Yeliz. Ben hemen koşarak bahçeye çıktım. İşte her zaman ki yerinde oturuyor. Ona doğru yaklaştığımı görünce ayağa kalktı:
-"Ne var yine?"dedi
-"Ne mi var? BİR DE SORUYORMUSUN APTALLLL? DAHA NE OLSUN HAAA DAHA NE OLSUN.. ATILIYORUM SENİN GİBİ BİR GERİZEKALI YÜZÜNDEN HAYALLERİMDEN OLDUM. APTAL MISIN SEN HAA? NE DİYE GÖTÜRÜYORSUN Kİ BENİ??? YEMİN EDERİM SENİ MAHV EDİCEM. BAK HER KESİN ÖNÜNDE SÖZ VERİYORUMM. SENİ MAHVC EDİCEMMM."diye bağırmıştım. Tutamadım kendimi. Bütün öğrenciler etrafımızda bizi izliyordu. Dayanamadım. Hıçkırıklarımı tutamadım. Hemen uzaklaşarak yatakhaneye geldim. Yelize de yalnız kalmak istediğimi söyledim. Sağolsun o da anlayışla karşıladı. Kaç saat oldu bilmiyorum dersler bitmişti artık. Nöbetçi çocuk geldi:
-"Masal müdür bey seni bekliyor"dedi
-"Tamam geliyorum"dedim ve müdürün odasına geldim. Az önce de Yelize her şeyi anlatmıştım. Şok olmuştu. Neyse mudurun odasına geldim.
-"Beni çağırmışsınız?"
-"Evet kızım. Şey az önce fazla agresif davrandım galiba. Özür dilerim. Okuldan atilman için hiç bir neden yok. Devam ede bilirsin."dedi ben de teşekkürler falan diyip odadan çıktım. Neydi bu şimdi? Tüm olanları gelip Yelize söyledim. O da şoktaydı. Sonra Melek diye bir arkadaşım var o geldi.
-"Kızlar kesin Demir konuşmuştur müdür beyle"dedi
-"Demir kim Melek?"
-"Oğlu işte. Senin tokat atığın çocuk."
-"Bir dakika Şimdi o yaratık müdürün oğlu mu?"
-"Aynen ben de yeni öğrendim" Yelizde bu günün bilmem kaçıncı şokunu geçiriyordu.
-"Yani sanmıyorum. Neden böyle bir şey yapsın ki?"dedim
-"Ya kızım Demir böyle hırçındır,ürkütücüdür ama temiz kalpli biri. Anlayamadın mı? Her şey bir kenera bu çocuk sana abayı yakmış. O yüzden uğraşıyor seninle"dedi Melek
-"Ayy iyce saçmaladınız. Geç oldu uyuyun haydi"eveet hepimiz uyuduk. Sabah oldu bu sefer tam zamanında hazır olmuştuk. İlk ders bitdi. İkinci ders yine spordu. Biz hemen spor kıyafetlerimizi giydik ve hocanın dediği yere gittik. Yeşil çimenlikdeydik. Eveet ders bitdi ve ben sakatlandim. Hemşire ayağımı alçıya aldı. Artık bir hafta spor derslerine girmiycektim. Şu an öğlen arası. Her kes dinleniyordu. Bizde Yeliz ve Melekle her zamanki bankta oturuyorduk. Ve her zamanki gibi Demirlerde buradaydı. Sessizliği ben bozdum.
-"Kızlar. Acaba gidip teşekkür etmeli miyim?
-"Sacmalama asıl o özür dilesin önce"dedi Melek.
-"Valla Melek haklı Masalım."dedi Yeliz
-"Peki ballar öyle olsun"
-"Sen nasılsın?Ayağın iyimi?"
-"Biraz acıyor ama idare eder."dedim. Biraz daha oturduk. Sonra ders başladı. Dersimiz silahlarla ilgiliydi. Bizde elimizde silahlara bakıyorduk. Aniden sınıfın kapısı açıldı. Demir geldi. Bende ani haraketle tetiyi çektim.
-"Aaahxx kızım naptın??"dedi Demir. İnanmıyorum kurşun mu vardı silahta?
-"Şey iyimisin? Çok özür dilerim."diyerek yanına geldim. Bildiğiniz sakat halimle koştum yani.
-"Yaa ambulansı arasaniza"dedim ve hoca ve Demir dahil her kesin güldüğünü gördüm.
-"Masal merak etme Demirin bir şeyi yok. Zaten kurşun yok silahın içinde"dedi hoca. Off ya. Demir kulağıma eğilerek:
-"Noldu kızım? Bana bir şey olucak diye korktun mu yoksa?" dedi fısıltıyla. Sonra bir şey dememe müsaade etmeden hocaya döndü
-"Hocam toplantı var da acil. Sizi de çağırıyorlar"hoca tamam deyip çıktı. Demirde bana göz kırparak. Dışarı çıktı. Aptall.
Kızlarla oturup yemek yiyorduk. Öğretmenler toplantıdaydı zaten. O da neydi?
-"Masal lannn neredesin?? Çık hemen karşıma. Geberticem seni. Nerdesin lann"diye bağırıyordu biri. Bu sesin kime ait olduğunu çok iyi biliyordum. ALLAHIM SEN BÜYÜKSÜN dedim kendi kendime ve yavaş adımlarla dışarı yürümeye başladım....Eveeet arkadaşlar bölüm sonuna geldik. Sizce o gelen kimdi?Demirin maksadi ne??
Yorumlarda buluşalım. Oy atmayı unutmayalım.
SEVİLİYORSUNUZ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Okulu
ChickLitHer kesin bir hayali vardır... Benimde her kes gibi güzel ve özel hayallerim vardı. Polis olmak..... Ama hayallere giden hiç bir yol kolay olmadı. İllaki yoluna taş koyacak insanlar vardır...seni kıskanan, seni kabullenmeyen... Bunların hiç biri s...