Bölüme geçmeden önce bir açıklama:karakterleri tekrar düzenledim bir kaç kişi kadroya dahil oldu...
(Zaten dahiller hakkında gelecek bölümler için kadroya ekledim)Elisa testi(aids testi) sonuçlarının pozitif çıkması sinirlendirmişti jungkooku ve bu da testi kontrol etmek istemesine sebep olmuştu.
Elbette o bir bilim insanıydı ama buna izin vermeleri pek de kolay değildi.
Önce üstlerinin izin vermesi gerekiyordu.
İğrençti bu sevdiği adamı kurtarma şansı her geçen gün azalıyordu şimdi onu hastahaneye yatırmak istiyordu devlet.
Jimin istemiyordu ama...
Jungkook normal bir grip değildi ki bu bilim insanlarının ilgi alanıydı onların alt kademesi doktorların değil.Aşağılamak mı sizce bu?
Jungkook bunun için kafa patlatmıştı yıllarca cern e girmeye çabalamıştı.Daha üniversite nin bitmesine iki sene varken cern e kabul edişmişti aslında parçacık hızlandırıcılar üzerinde çalışılırken şimdi ek olarak aids i de araştırıyordu o ve bir kaç kişilik grup.
Başarmıştı parçacık hızlandırıcının yanında genetik çalışmaları da yapılıyordu cern de ve jungkook burada çalışıyordu.Seviyordu burada çalışmayı mutluydu ta ki jimin in hastalığını öğrenene kadar...
Hasta...jimine yakışmayan bir kelime.
Şimdi o ne olacağını biliyordu ölmekten korkmuyormuş gibi gözüküyordu ama biliyordu jungkook korktuğunu.
Jungkook
Annem beni bekliyordu ne kadar zamandır eve uğramadığımı ben bile unutmuştum artık ve annem beni telefonla aradığında açamıyordum çünkü laboratuvarda testler yapıyordum.
Şimdi arabamla annemin isteği üzerine eve gidiyordum arabanın aynasına baktım gözlerimin altında mor halkalar,kırışık gözler,yorgun bakışlar,sıksam yağ damlayacak saçlarım,bitik vücudum,kırışık ve artık beyaz olmayan (gri) beyaz gömleğim ile eve sürüyordum arabamı.
Eskiden yaşadığım eve geldiğimde bir yabancı bir o kadar da tanıdıktım.
Eve geldim ve kapıyı çaldım.
İçeriden sesler geliyordu kapıyı saçları hafif beyazlamış annem açtı yüzündeki kırışıklıklar daha da belirgindi.
-Oğlum
Gözleri dolmuştu sıkıca sarıldı bana.
-Damadım nerede?
Annem evlendiğimizi biliyordu hastalık hariç...
Sessiz kaldım.
-JUNG SU bak kim geldi.
Annemin bağırışıyla yüzünü unuttuğum kardeşim (çünkü 14 aydır eve gelmiyordum)çıkmıştı karşıma göz göze geldik.
Anneme baktı annem kafa salladı.
-ABİ (sıkıca sarılarak)ABİM
Gözlerim dolmuştu...
-jung su seni çok özlemişim çok yakışıklı olmuşsun.
-bende abim bende çok özlemişim seni.
Sarılmayı bıraktık ve içeri geçtik.
Annem beni banyo yapmam için sürükledi ve bende hiç reddetmedim sıcak suyla banyo yaptım ve çıktım dışarı üzerimi giyindim ve yanlarına gittim.
-Oğlum ne istersin ne yapayım sana?
-vay ben ne olacağım?
Lafa atılan jung su dudaklarını büzmüş trip atıyordu.
-oğlum abini kaç zamandır görmüyoruz lütfen ama
Jung su güldü ve:
-Şaka yaptım,abi bu gece benimle uyurmusun? çocukkenki gibi...
-tabi sen o zaman uyumaz beni izlerdin ama olsun.Jung su hadi sen içeri git ben annemle özel bir şeyler konuşmalıyım.
-peki siz hasret giderin
İçeri gitti ve bizi yalnız bıraktı...
Telefonum titredi ve çalmaya başladı.
*ae young*
Açtım...
-Jungkook test sonuçları çıktı çabuk gel.
Kapattım ve siyah gömleğimi giydim.
-ANNE BEN ÇIKIYORUM YARIN SABAH GELİRİM.
-OĞLUM NEREYE?
-KOCAMA
Gülüyordu arkamdan duyuyordum.
Hızla koşmaya başladım elbette arabayı falan unuttuğum için bacaklarım yorgunluktan yanarken yanıma Mercedes-Benz Maybach Exelero
Kısaca benim arabam yanaştı.Jung su camı açtı:
-bununla gidelim
Yan koltuğa geçti bende şoför koltuğundaydım gaza bastım.
-Abi yavaş
-Şimdi duramam jung su çok heyecanlıyım...
Daha da gaza bastım cern önümüzdeydi.
frene bastım biraz sarsıldık.
Hızla kapımı açıp indim jung su arkamdan koşuyordu.İçeri girdim...
Jung su da geldi.
Beraber özel laboratuarıma gittik evet doğru duydunuz bana özel hızla ae young un (o benim meslektaşım aynı laboratuvarı kullanıyoruz)
Yanına ilerledim.
-Sonuçlar?
-Geldi ama parmak izin gerek yoksa açamayız biliyorsun.
İlerledim ve ekrana önce kişisel şifremi sonra parmak izimi girdim:
Kadın robotun sesi yükseldi:
-merhaba bay jeon test sonuçları geldi ve bir ses kaydınız bulunuyor önce hangisini açmamı istersiniz?
•
•
•563 kelime ŞİMDİLİK BİTTİ?
SES KAYDI NE?
KİM GÖNDERDİ?
TEST SONUCU NE?
İKİ YENİ KARAKTER ESKİDEN ANLATTIKLARIMDAN AYRICA KADRODA DAİMİLER
SONRAKİ BÖLÜMDE GİRECEKLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kookie nin jimin i
FanfictionJeon jungkook bir bilim insanıydı ve bir şey üzerinde çalışıyordu yılın keşfi... Neden mi? Çünkü aşık olduğu adamı kurtarmak zorunda... Lise zamanlarında birbirine acı çektirmeyi seven ikiliydi jimin&jungkook... jimin bir AİDS hastası ve onu kurtar...