Jimin
Jungkook bebeğe mamasını hazırlamak için evde kaldı ama ben yine kendimi iş yerinde buldum.
Kız daha çok küçüktü ve tahminen başına ne geldiğini bile bilmiyordu.
Ölümle baş başa kalmak çok zor bir durum,sevdiklerin ve senin için...
Jungkookun odama girmesiyle hemen toparlandım yorgundum ve baygın bakıyordum.
-Jimin biraz dinlenmelisin aşkım.
Ona gülümsedim ve bitkince dudaklarımı araladım:
-O daha bir çocuk ve onu kurtarmak zorundayım jungkook,sana bir şey sormalıyım...
-Tabi
-Nasıl dayandın?
-...
-Ben ölümle burun burunayken sen nasıl dayandın,hele ki ben bu çocuğu tanımıyorum ama çok etkilendim sen nasıl bu kadar güçlü kaldın küçük tavşan postuna kar yağarken nasıl titremedin?-Titremeye vakit yoktu postum beni tutarırdı nasılsa ama titrersem ellerimden kayabilecek bir sen vardın ortada üşüme gibi bir risk'i göze alamazdım.Şimdi biliyorum ki sen de bu çocuk için bunu göze almayacaksın.
Onu kurtaracaksın biliyorum,sana güveniyorum benim kahraman sevgilim.
-Asıl sen kahramansın jungkook benim ve soo bin'in kahramanı...
Dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum ve geri çekildim:
-Teste göndereyim mi şu formülleri olan bileşikleri?
-Gönder ama senden iyi takip istiyorum normalde iki hafta sonra çıkacak sonuçları bu akşama yetiştir.. Moon Bin den yardım al o bana çok yardım etti şu aids tedavisinde.
-Peki ara hemen gelsin ah bu arada soo bin in mama saatine az kaldı sen eve git iki saat sonra gelirsin zaten.
-Peki telefon numarasını versem iyi olur o zaman.
-Lütfen.Jungkook
Jimine numarayı attım ve eve geldim oğlumu kucakladım ve mamasını verdim.
Yakışıklı ve aç oğlum kısa sürede biberonu bitirdi gazını da çıkarttığımda artık uyumaya hazırdı.
Ona şarkı söylüyor ve beşiğini sallıyordum bu sırada jiminden bir fotoğraf geldi.
Evrak diye düşündüm ve açtım:
-Ah beni kışkırtmaya mı çalışıyorsun park
Cevap geldi:
-amacıma ulaştıysam ne mutluBeni sinirlendirmişti bunu da hak etmişti gömleğimi çıkarttım:
(Görüldü)
-ee park görüldü attın ne oldu?
-S-sen cidden kışkırtmayı iyi biliyorsun
-Sadece zorlandığımda park...sende beni kışkırtmıştın ödeştik...
-Bir şey hariç şu an iş yerimde önümde bir şişlikle duruyorum park jungkook.
-yani?
-Yani bunu ödeyeceksin
-Şimdi değil jimin işine dön babacık
-peki bebeğimHızla evden çıktım ve iş yerine geçtim.
Jimin zaten beni bekliyordu.
Hızla geldim ve test sonuçlarını hallettim.
-Kızın annesi kanını göndermiş ah bir de dosya var jimin.
-Ver bakayım
Hızla dosyayı uzattım ben de kanı analiz'e gönderdim.
Dosyada kızın bilgileri vardı.
İlk okula bu sene başlamış olması gerekirken hastalık yüzünden başlayamamıştı.
Jimin
Dosyayı kontrol ederken zavallı jungkook yine lohusalıkla duygusallaşmış ve ağlıyordu.Islak kirpikleri kızarmış yüzü (özellikle burnu)ve buğulu kırmızı gözlerini gördüğümde ona sımsıkı sarıldım.
-Şen üşüldün mü küçük lohusam benim?
Güldü dolu gözlerle...
-Üşülme benim bebeğim güşlü olmalı.
(Bilerek jimin bebek gibi konuşuyor)
Jungkookun yanağını sıktım o ise dudaklarını sarkıttı:
-Neden yanaklarımı sıkıyorsun yaaa~
-Sen böyle bebek olmayı çok sevdin sanırım.
-Senin iki tane bebeğin var bunu zaten bilmeliydin park jimin.
-biliyordum zaten ah bu arada bizim üçüncü yıl dönümümüz çok yaklaşıyor hediye bakalım mı?
-Ama bak bu olmadı
-Neden?
-hediyeyi sen bakmalısın o kadarını da ben bakmayayım zahmet olmaz değil mi?
-o kadar odunmuyum?
-bilmem öylemisin?
-Ah pekâlâ mesaj alınmıştırÜç yıl sonra
Evet jimin ve jungkook cenazeden geldiler...tedavi etmeye çalıştıkları kız ölmüştü.
Bu jungkook u çok kötü etkilemişti.
Halbuki biraz daha dayanabilseydi tedaviyi bulmuştu ama küçük beden bir gün daha dayanmadı ve hayata gözlerini yumdu.
Ama tedaviyi buldu jimin artık onun gibi minik bedenler hayata daha yolun başında gözlerini yummayacaklardı.
Ah elbette jimin ve jungkookun oğlu soo bin artık üç yaşında ve babaları onu çok seviyor,sevgiyle büyüyor küçük soo.
Ailenin neşe kaynağı oldu çünkü her çocuk eve huzur getirme özelliğine sahiptir ve soo onlara bir hediyeydi.
Karşılığı verilmeyecek bir hediye....
•
•
•
EVET BİR HİKAYENİN DAHA SONUNA GELDİK JİKOOKLA KALIN~
DİĞER KİTAPLARIMA DA BAKIN LÜTFEN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER BANA VE HAYAL DÜNYAMA VAKİT AYIRDIĞINIZ İÇİN MİNNETTARIM
(Devil ve diğer kitaplarıma bakın lütfen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kookie nin jimin i
FanfictionJeon jungkook bir bilim insanıydı ve bir şey üzerinde çalışıyordu yılın keşfi... Neden mi? Çünkü aşık olduğu adamı kurtarmak zorunda... Lise zamanlarında birbirine acı çektirmeyi seven ikiliydi jimin&jungkook... jimin bir AİDS hastası ve onu kurtar...