Park Soo Bin(2k)

312 17 9
                                    

Jimin(6 hafta sonra)

Jungkook kesme şekeri uyuttu ve koltukta yanıma adımladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook kesme şekeri uyuttu ve koltukta yanıma adımladı.
-Aşkım
Ona döndüm
-Bizim kesme şekere bir isim mi düşünsek?
-bence yaşına kadar bekleyelim hem şu an zaten küçücük ah ayrıca bu gün jung sular gelecek.
Jungkook kesme şekeri kucağına aldı:
-Desene amcanlar gelene kadar süsleneceğiz.
Bebek güldü...Ah işte o ses bizim evimizi daha bir huzurlu hâle getirdi.
Oğlumuzla beraber odamıza ilerlediğinde arkadan kalçalarını tabiki süzmüyordum...
Akşam
Yorgun olarak eve geldi üçlü.
Koltukta oturuyorlardı ve jungkookun kucağındaydı kesme şeker.
-Artık bu yakışıklıya bir isim vermeliyiz.
-Ah  pekâlâ evet haklısın jimin,önerin var mı?
-Aslında bakarsan var babamın adı olabilir.
Jiminin bu söylediği jungkookun boğazının düğümlenmesine sebep oldu .
Jimin in babasının ismi...onun tanıma fırsatı bulamadığı babasının ismiyle aynıydı.jungkook omuzuma elini koydu kafa salladı.
Oğullarını kucağına aldı jimin:
- pekâlâ oğlum park soo bin aileye tekrar hoş geldin.
Bebek gülümseyerek bakıyordu.
-Ama biz aile içinde ona kesme şeker demeye devam edeceğiz değil mi jimin?
-evet jungkook ama soo bin i istemezsen değiştirebiliriz.
-İkimizinde babasının ismi ve ikimizde onları tanıyamadık yani isimlerini torunlarında yaşatmak bence hoş bir fikir.
-Pekâlâ soo bin'i uyutmamı istermisin?
-Sorun değil ben hallettim sayılır.
-zaten hep sen ilgileniyorsun biraz oğlumla yalnız kalabilmemin bir sakıncası olmaz değil mi?
-Tabiki olmaz

Soo bin'i jimine uzattı.
-Eğer huysuzluk yaparsa şarkı söyle hemen susar baktın susmuyor kucağına al ve sırtına işaret parmağınla daireler çiz ve şarkı söylemeye devam et.

-Peki sende yat artık çok yoruldun zaten.
-teşekkür ederim aşkım.
Dudaklarına öpücük konduracağı sırada jimin bebeğin gözlerini kapattı.
Jungkook odaya girdi ve kapıyı açık bıraktı anlaşılan bir sorun çıkarsa hemen gelmek için yapmıştı.
Jimin bebekleriyle birazcık oynadı kucağında evi gezdirdi.
Soo bin minik tombul elini babasının pürüzsüz yüzüne koydu.
Bu babasının küçük tebessümünü almasını sağladı.
Babasının güldüğünü gören bebek gülmeye başladı ardından esnedi.
Bu jimine bir uyarıydı yatır artık beni yoksa ağzını yüzünü dağıtırım...
Jimin bebeği pışpışlamaya başladı.
Bebek uyumayınca şarkı söylemeye başladı...ama bebek uyumadı.
-Gececi neşetler gibi bekleyeceksin değil mi?
Bebek küçücük  kahverengi gözlerini babasına dikti ve öylece bakmaya başladı.
Bu sırada jungkook su almak için kalkmıştı ve bakışan ikiliyi gördü:
-Uyumadı değil mi?
Jimin sıçrayarak arkasını döndü.
-evet her şeyi denedim.
-o zaman belki beraber yapmalıyız...bunu istiyor olabilir.
Bebek sanki anlamış gibi el çırptı.
-Denemeye değer yoksa uykusuzluktan hastalanacak.
-Park sen ne güzel baba oldun böyle.
Jimin bebeğe bakıp gülümsedi.
-Bizim kesme şeker sayesinde.
Üçlü koltuğa oturdu ve babaları soo bin için şarkı söylemeye başladı ilk sözler jungkook a aitti:
-olhaedo dasiboneun Christmas tree
gidaryeotdeon nareur chaja ongeonji
geori got goseur hwanhi baikhigo
nan oneuldo naeildo Christmas day

Ardından jimin babası devam etti:
-areumdaun jomyeongdeullo hwanhage
nae soen kkoc hyangiro gadeukhae
dasi bor neoui yeppeun misoga
beolsseobutto nareur seollege hae

Ve sonunda sesler harmonik şekilde birleşti ve birbirlerine bakmaya başladılar:
-With you, shawty with you
With you, shawty with you
With you, beautiful christmas day....

Jimin ve jungkook sonunda soo bin e baktıklarında bebeğin çoktan uykunun kollarına kendini bıraktığını gördüler.

Jungkook soo bin i uyandırmamaya çalışarak beyaz beşiğine yerleştirdi.
Ardından jimin ve jungkook oturma odasına döndüler ve koltukta yan yana oturdular.
Jungkook jimin in göğüsüne başını yerleştirdi.
-Bu kadar eğlenceli olduğunu bilmiyordum jimin.
-Katılıyorum uyutmak için bile şarkı söylememiz yeterli oluyor.
-kesinlikle ayrıca şu virüs incelemesine bakabildin mi?
-Neye?
-Ae young bize bir dosya gönderdi.
-Neyle ilgili?
-Biliyorsun sen hastayken aids i durdurmanın yolunu bulmuştum şimdi de çok ünlü bir iş adamı çocuğunun hastalığına çözüm bulmamı yada en azından yavaşlatmamı istiyor.
-Sana güveniyorum beraber çalışabiliriz artık değil mi?
-Bende tam bunu isteyecektim.Ah bi de üç hafta sonra geleneksel ödül töreninde aids gibi ölümcül bir hastalığa çare bulduğum için bana ödül verilmek isteniyor.
-Yani bu hafta fazla yoğunuz.
-Evet ve orada yapacağım konuşmayla senin ilgilenmeni istiyorum.
-Tabi olur büyük zevkle hayatım.
Jungkook bilgisayarda kendi adına açılan klasör ü açtı.
Şu çocuğun ailesinin gönderdiği mesaji okumaya başladı.
-Saygı değer bilim insanı park(jeon)jungkook ve kocası park jimin sizden kızımın hastalığını araştırmanızı ve eğer mümkünse çözümünü bulup kızımı kurtarmanızı istiyorum kızıma üç hafta önce ensefalit lethargica (beyin iltihabı)hastası tanısı konuldu.Doktorlar elimizden bir şey gelmez diyorlar.
Size bir anne olarak yalvarıyorum lütfen bebeğimi kurtarın bildiğim kadarıyla sizin de bir çocuğunuz var baba olarak halimden az çok anlamanızı bekliyorum yarın sizinle evimde görüşmek istiyorum,lütfen beni kırmayın....
Evin adresi:Revolt sokak/ No120/seul
Kim Eun woo

-Yardım etmeliyiz
Dedi jungkook
-Bu gün bir konuşmaya gidelim ardından bebeğe bakıcı çağırır iş yerine geçeriz.
Jungkook hızla kafa salladı bu olay onu çok etkilemişti zaten doğum yapalı çok olmamıştı hala lohusa zamanlarıydı bir de çocukla ilgili bir konuydu bu yani iyice kötü etkilenmişti soo bin e iyice sıkı sarılmıştı.
Soo bin ise sanki bir şeyler anlıyormuş gibi gözleri buğulu dokunsan ağlayacak şekilde bakıyordu.

-Bakıcıya haber veriyorum jungkook üzerini giyin yarım saate çıkıyoruz.

Jimin bakıcıyı aradı ve oğullarını bırakmak istemesede bakıcıya bıraktılar.Hızla evlerine uzak olan adrese arabalarını sürmeye başladılar iki araba gidiyorlardı çünkü sonradan dönerken jimin direk iş yerine gidecekti jungkook ise eve gidecek bebeği kontrol edecek mamasını hazırlayacak yedirecek ardından o da jiminin yanına gidecekti.

Revolt sokağa geldiklerinde jimin arabayı park etti jungkook ta arkasına park etti.
Evi bulduklarında jimin önde jungkook arkada kapının önüne geldiler.
Jimin kapıyı üç kere tıklattı.
Açan kadının gözleri ağlamaktan şişmişti.
-Hoş geldiniz bay park içeri geçin lütfen.
Kadın kapıyı sonuna kadar açtı ve kenara çekildi sanki yürüyen ölüler filminden çıkmış gibiydi.
Ama misafirperverdi.Oturma odasına geçip oturduklarından beri onların önüne türlü türlü yemekler koymuştu.
-Kızımı görmek istermisiniz?
Jimin ve jungkook aynı anda:
-Evet iyi olur dedi ve aynı anda koltuktan kalktılar.
Kadının eşliğinde üst katta soldan dördüncü kapının önüne geldiler.
Kadın kapıyı açtı ve ikiliyi içeri davet etti.
Jungkook çocuğu hiç bir şeyden habersiz resim çizerken gördüğünde gözleri doldu.
Küçük kız hiç bir şeyden habersiz boyama yapıyordu.
Jungkook içinin yandığını ve boğazının düğümlendiğini hissetti jimine baktı.
O da gözleri dolmuş şekilde bakıyordu.
Küçük kız bakışlarını ikiliye dikti.
Gülümsedi ve el salladı ikiliye kızın inci gibi dişleri ve küçük gamzeleri ortaya çıkmıştı bu jungkook u iyice duygusallaştırmıştı.
-Çok güzel bir kızınız var dedi yorgun ve dolu  gözlerle  küçük sevimli kızını izleyen anneye.
Anne jungkook a baktı:
-Dünyamdaki güneşin batmasını engellemenizi istiyorum,sizden bebeğimi kurtarmama yardım etmenizi istiyorum gerekirse onun yerine ölmeyi kabul ederim.
Jimin ve jungkook önce anneye sonra küçük kıza ardından birbirlerine baktılar.


•1025 kelime NASIL OLMUŞ YORUM YAPIN LÜTFEN~
2k olmuşuz çoo..ok teşekkür ederim siz bir tanesiniz cidden minnettarım

Kookie nin jimin iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin