Cože!?!?!?!??!?!

65 3 0
                                    

Cože !?!?!?!?!?!?!?!??!?!

Proč by se mě měli ujmout zrovna oni dva?Né že bych je neměla ráda ale přece jenom jsme si spolu povídaly jen 2 hodiny a pak jsme ani nepřišly na jejich konzert.....ale zase u mě byly když jsem se tu probudila po druhé a to že se kvůli mě naučily česky? Vždyť o mě můžou vědět tak týden a toť vše.

Když sestřička viděla můj zmatený výraz v obličeji tak si ke mě sedla.

,,víš tu to asi nevíš. .."

Super věta fakt😂😂😂

,,....ale jsi tu už měsíc"

Tak jako to mě ani zas tak moc nepřekvapuje a tak jako po tom co se mi teď děje by mě ani nepřekvapilo kdyby mi řekla že jsem kluk přeoperovaný na opici a místo srdce mám ledvinu fakt.....

,,Proč?"

,,Já už budu muset jít"

A odešla , mě tu nechala samotnou teda né tak úplně protože se mnou tu je hromada otázek typu

Proč zrovna oni, proč nemůžu umřít, a nebo třeba takže proto tu byli když jsem se probudila?  Nó tak jako tohle mi něco připomíná třeba tolik otázek si nedokážu představit ani když máme matiku ale ok.

Tak fajn co tu mám jako sakra dělat vždyť jediný s kým si můžu povídat je ta zeď ale ta mě momentálně na mě naštvaná protože jsem jí  nedala pusu ale tak sorry že jsem tak daleko.

Halóóóóóoooooooóóóóóóóóóóóooóóoóo co mam sakra dělat zdi hele tak na mě nebuť naštvaná a já s tebou potom dám fotku na instagram a natočím musical.ly a #nejlepšíkámoška nebo #nkncs a nebo #bff a nebo všechny dohromady jo?

Chci umřít protože ta zeď je na mě stále naštvaná a už mě to tu nebaví. A hele někdo sem jde a je to ta nejlepší osoba snad pro mě teď je to totiž sestřička.

,,jak vám je?"

,,je mi dobře, už mě pustíte?"

,,Ne až zítra ale musíme ještě udělat pár testů "

,,dobře"

Po asi pro mě 50 testech.

Konečně za mnou ale i když to byla větší zábava než přemlouvat zeď aby se semnou bavila. Ale zjistila jsem že dneska mě příjde navštívit máma s tátou a ne neumřu  (boužel ) ale příjde Marcus & Martinus Gunarsen no jako nevím jestli mám být šťastná nebo ne ale když mě naposledy viděly tak místo toho aby si se mnou popovídaly tak jsem jenom histericky brečela bože já se táááááák stydím ale snad to pochopí vždyť mi umřely rodiče, radši se jim za to ale omluvím.

A hele někdo jde no konečně jsou tu moji ,rodiče'.

,,ahoj"

Řekli naráz a fakt se naučily mluvit česky.

,,a-ahoj"

No tak jako koktat jsem nemusela no 😂.

Po dlouhém rozhovoru

Takže už  boužel musely odejít ale to mi zas tak nevadí protože jo sice jsou strašně super a třeba úplně chápou to jak jsem předtím brečela ale přece jenom je divný že ...... Já nevím jak to říct ......no zkrátka je divný že zrovna oni kvůli něčemu takovému jako jsem já se naučily během měsíce  a pár dní česky a že si chtějí zničit život tím no nebudu nad tím přemýšlet.

A je konečně večer jen nevím co dělat protože jsem asi měsíc jen ležela v posteli takže unavená nejsem ale jak bych asi mohla být že ?😂 Víte jak je strašně moc unavující zvednout se  abych mohla jít na WC.😂😂

Vzpomínáte na to jak moje největší dilema bylo kdo je můj idol ale nikdy jsem to nevymyslela?  Tak teď ho mám teda, mám dva ale není to idol jako člověk kterýho miluji atd. To sice taky  Ale jsou to lidi kteří jsou nejlepší a já se jima budu inspirovat a ne nejsou to Marcus & Martinus ale moji rodiče Jindra a Andrea Habeovi......

Tak a tohle je konec 6. Kapitoly s celkem hezkým závěrem / myšlenkou na konci.

U další kapitoly a Čau.

OMG to není možnýKde žijí příběhy. Začni objevovat