Další den
Takže dneska je pátek a je to můj asi nejlepší pátek v životě. Proč? Protože včera jsem přijela je klukům a je to tu fajn. Mám vlastní pokoj namalovaný na bílo-broskvovo-růžovou. Je tak nějak skromně zařízený, mám tu postel, skříň a psací stůl s židlí. Koupelny tu jsou celkem dvě. Jedna je nahoře v patře , s klukama jsme se domluvily že tu nahoře mi nechají a tak jí mám sama pro sebe. Hodně si spolu rozumíme ..... no zkrátka si tu připadám jako ve snu.Momentálně je 6:00 ale to je celkem brzo protože kluci vstávají v 8:00 takže mám 2 hodiny času, do školy zatím nechodím takže žádné starosti. Rozhoduju se jestli mám udělat lívance nebo palačinky abych kluky vzbudila na jídlo ( to fakt funguje mám skušenosti 😉). Moje rozhodnutí skončilo palačinkami , jsou totiž jednodušší.
Těsto nebo spíš voda je hotový a už jen najít pávničku a začít smažit. Kde ji sakra mají? Á tady je.
Fajn, palačinky hotovy a namazány nutelou , už jen kluky zavolat.
,,Dobré ráno "
Fuj to sem se lekla 😁😁 . Né ale byly to kluci hned za mnou a celkem ospalý a rozcuchaný.
,,jé palačinky!"
Řekl hned co si jich všimnul Mac ( a ano nakonec jim taky říkám Mac a Tinus 😆). Potom se oba pustily do jídla a já s nimi.
,,tak co budeme dělat? "
Zeptala jsem se když všichni dojedli.
,,No jako mi to tu moc neznáme, jsme tu jen měsíc ale mohly bychom jít do lesa."
Nadhodil nebi spíše řekl Martinus.
,,Ok"
Řekli jsme s Marcusem na stejno a zašklebily se na sebe .
V lese...
Jen tak jsme se procházeli a povídaly jsme si o všem možnym a nemožnym. Tohle bylo moje poprvé. No fakt , kdy si přece povídáte o tom co by se stalo kdyby se jednorožci rozmnožily a byli by místo lidí, taky si myslíte že by nesnášely někteří pegase a nebo by je braly jako rasismus? Né fakt sorry ale bylo to moje poprvé. Nikdy si o tam nikdo napovídal (o těch jednorožcích😂).
Najednou jsem uviděla jezero a tak jsem vykřikla.
,,kdo tam bude první vyhrává "
A hned na to jsme se všichni tři rozeběhly směrem k jezeru. Celkem mě překvapilo že jsem byla první i když jsem měsíc jenom ležela, ale nejspíš mě kluci nechaly vyhrát neschval..... no co jejich chyby😁😁😂😂😂.
Když jsem doběhla k jezeru zastavila jsem . Neslyšela jsem však kluky . Ale vždyť tady nejsou. Takjsem se otočila a .........
A zase jsem tu a stále jsem neumřela, teda jenom jsem dostala hlad což je horší ale žiju😂😂😂😂😂. No tak snad se vám kapča líbila ale je taková kratší. Prosím napište mi váš názor na tuto knihu, fakt by mě zajímal. U další kapitoly a Čau
ČTEŠ
OMG to není možný
Fiksi PenggemarJsem 15ti letá fanynka snad všeho možného a jednou se stalo něco fakt neuvěřitelného teda alespoň pro mně... ...Všechno začalo v den mých narozenin a já od nich uslyšela mou osudnou větu...