14. Takový normální život(?)

20 2 1
                                    

Ráno jsem se probudila. Měla jsem tak strašně super náladu že ani skoro nevěřím že před dvěmi dny jsem umírala a to doslova. Hned jsem prudce vstala ale zase spadla do postele protože mám nízký tlak takže pokaždé když dlouho ležím a prudce se zvednu tak 'modlím ' nebo spíš se mi zatočí hlava a vidím hvězdičky.

Jdu si udělat snídani. A hele máme nutelu!  Jen ještě taková otázka. PROČ KDYŽ KLUCI MAJÍ VLASTNÍ LUXUSNÍ DŮM TAK PROČ BYDLÍME TADY V TOM STARYM DOMĚ KDE NENÍ ANI VANA!!??!?!?!?!?!?!?!??
Ale mě to nevadí, mám to tu ráda. Fakt! Ale to je jedno. Máme přeci tu Nutelu 😂. Konečně má život zase smysl. Radši bych si měla namazat rohlík než tady básnit o Nutele a umřít hlady.

Už jsem snědla svojí snídani ale je 6 hodin ráno takže kluci ještě spí a já se nudím. Už vím! Udělám na ně prank ať se pobavíme, ale né nic extra protože jinak se na mě naštvou. Ok tak jaký. Asi takový ten úplně..... ne! Skusím jak mě mají rádi. Jednoduše s schovám a uvidíme reakci kluků. Potom přijdu jakože z venku a někde záhadně ukážu papírek že tady měli napsaný že jsem se jen šla projít. Jo jím není to prank ale spíš takový sociální experiment. Jen mě zajímá jejich reakce na to že jsem pryč nic víc.

Jak jsem to tak plánovala tak jsem se koukala do zdi a otvýrala pusu jakože mluvím .(asi to vypadalo dost komicky ale co už?)

,,O čem mluvíš?"

Vyskočila  jsem asi 6 metrů vysoko jak jsem se lekla a asi půl minuty jsem to rozdýchávala. Naštěstí to byl jen Mac ale zase na neštěstí už nemůžu udělat můj experiment. Ach jo život je fakt jak Jin Jank .( Kdo chápe, chápe a kdo ne tak napište do komentářů a já vám to vysvětlím ).

,,Nic extra ty?"

Asi po minutě jsem mu odpověděla.

,, Já nemluvím. "

Řekl tím jeho roztomilým hláskem a uculil se na mě.

,, Jak to že stáváš tak brzo?  Vždyť je 6:05? "

Jako celkem mě to i zajímalo ale hlavně jsem nechtěla aby bylo ticho.

,, Já bych se mohl ptát na to samý."

,,Ale já se zeplata první "

,,Ok, jen jsem se probudil z noční můry. "

,,co se ti zdálo? "

,,Hele teď jsem se zeptal první já "

Řekl naoko uraženě.

,,A já druhá, řadový číslovky v češtině né jsou těžký. "

Díky wattpade, tohle jsem se naučila díky tobě😆😆.

,, Fajn ale pak se nenechám ukecat "

,,ok"

,, Zdálo se mi že jsme byly na konzertě, všechno bylo normální  ale pak se všechny fanynky přeměnily na postavy z hororů. Byla tam například Samara, Krvavá Mary, Klaun i IT a tak dále. Všichni se rozešli našim směrem a pak jsem se produdil. "

Celkem chápu že když se bojí i polo hororů tak to pro něj bylo asi dost strašidelný.

,,Ale teď ty"

Dodal hned a ukázal na mě. Já zjistila že nemám na výběr tak . Mu to řeknu, přeci jenom to není nic extra tajný tak co už.

,, Mafie vždycky vstává ve 4:00 a já si chtěla přispat jo a když už tady o tom mluvíme tak za 5 minut máme sraz tak já pádím a ahoj. "

Dořekla jsem a hned se rozeběhla ke dveřím. Proč jsem si na to vzpomněla až teď!?

Na srazu

,,Omlouvám se ale nestíhala jsem....."

To co jsem vyděla mi vyrazilo dech.

Tak a tohle je konec dnešní kapitoly. Další výjde dneska kolem 8.-12. Hodiny večer. U další kapitoly a Čau......

OMG to není možnýKde žijí příběhy. Začni objevovat