9.Únos?

31 4 1
                                    

Nikdo tam nebyl......

Ucítila jsem tupou bolest hlavy a už jsem vyděla jen černo..........

Probudila jsem se na židli a byla jsem svázaná. Kolem mě byly na židli nějac8í lidé, a taky byly svázaní. Viděla jsem rozostřeně takže nevím kdo to je. Po chvíli jsem zaostřila a viděla jsem.

,,Stejk, Vadak , Vláďa videos, Lea, Baxtrix, Kovy a Jmenuju se martin? "

,,a hele šípková princezna se probudila "

,,hahaha moc vtipný Baxi"

Opáčila jsem.

,,kde to jsem a co tu dělám? "

Musela jsem se zeptat.

,, No tak jako co já vidím tak sedíš a ptáš se ale kde jsme tak to neví  nikdo ale už tu není žádná prázdná židle takže jsme tu podle mě všichni. "

Řekl Vadim .Nechápavě jsem se na něj koukala.

,,No víš nejdřív jsem se tu objevil sám a pak pokaždé když jsem usnul a probudil jsem se tak se tu objevil další youtuber ale nikdo neví co tu děláme ani kdo nás tu věžní."

,,ale co tu dělám já?  Vždyť já nejsem youtuberka ani nijak slavná . "

,,No to si jen myslíš "

Nechápavě jsem se na Leu podívala.

,,No víš jak bydlíš u kluků  (M&M) tak se to celkem rychle rozkřiklo a znají tě nejen lidi z Česka. "

,,aha"

Na nic víc jsem se nemohla, naštěstí bylo ticho a já mohla v klidu přemýšlet.  Fakt jsem teď kvůli tomu slavná? Tohle mi vrtalo v hlavě pořád ale to není největší problém ten větší je Proč tady jsme? A nebo kam se poděli kluci když jsem se otočila? Snažím se být v klidu ale moc mi to nejde.

Po asi hodině někdo otevřel dveře.  Všichni jsme se k té osobě zvedly oči. Ta osoba k nám šla pomalým krokem šla a mě to fakt deptalo. Už vím budu mi říkat slimák. ( No co když je člověk optimistický jde mu všechno líp😂).

,,Tak asi nevíte proč tady jste "

Řekl poněkud kysele slimák.

,,A ani nevím jestli vám to někdy řeknu, no zkrátka tady budete"

No wau ten je teda 'rozený mluvčí'.😂😂

,, Stejně je vám k ničemu co s vámi hodlám udělat a tak vám to neřeknu "

Ach jo Já chci vědět co má v plánu.

,,Ale líbit se vám to nebude. "

Ale co?!

,,Tak já půjdu "

No tak fajn , když nám to nechceš říct tak si to zjistí sama.

,,Tak hele ty slimáku nevim sice  proč nás tady držíš ale bude ti to k ničemu tak nás radši pusť nebo tě zabiju. "

No tak tohle jsem říkat neměla ale zase mám jedno eso v rukávu. Po mim proslovu se na mě všichni podívaly jako kdybych ho kopla ale já jsem ok. Mám přeci to eso Muhahahaháááá. 😂😂😂.

,, Ooooo tak to by mě zajímalo jak to hodláš udělat protože já nejsem ten co je svázaný. "

Řekl jedovatě.

,, No tak jako normálně vlastně stačí říct kouzelné slovíčko. "

Usmála jsem se sladce, a je vidět že pomalu ale jistě ho začínám deptat. No tak snad se mi to povede.

,, A  jaký? Prosím a nebo děkuji? "

Tsssss tak jako on mě deptat nebude to ne, asi je načase ukázat mou pravou tvář.

,, Ne ale skoro,  to kouzelné slovíčko je TEĎ "

Zakřičela jsem co nejvíc  nahlas a pak se vyrazily dveře a v nich stála Ruská mafie. No tak jsem s nimi měla menší kšefty nó..... Hned potom toho týpka teda slimáka spoutaly a nás odvázaly.

Tak a tohle je konec dalšího dílu. Tak co ? Mysleli jste si že Klárka je nevinná jak se to ze  začátku zdálo? A co ty pletky s Ruskou Mafií a jak věděly kde je? No skrátka celkem zajímavý zakončení. U další kapitoly a Čau.

OMG to není možnýKde žijí příběhy. Začni objevovat