#3#

69 5 1
                                    

Walentynki jak ja tego nie nawidzę wszyscy wysłają sobie kartki jak zwyklę ja nie dostanę ale ma w to wyjebane na to .

Caleb : Ty dostałem walętynkę do śmieci z nią .

Miko : Przeczytaj nie bądź taki .

Caleb : Ok .

O to jej treść :
W dniu Święta Walentego życzę ci koleg dużo zdrowia pomyślności niechw w twym sercu miłość gości .

Miko : Ale to słodkie .

Caleb : Bardzo fajnie zatrzyma sobie .

Nelly : Silvia wysłać mu to .

Silvia : Alesz tak jak wysłam Erikowi a ty Markowi.

Celia : Dziewczyny spodoba się Axlowi .

Nelly : I to bardzo .

Miko : To co ja mam robić .

Nauczyciel : Miko proszę do mnie .

Miko : Tak nic nie zrobiłam .

Nauczyciel : Nie rozdawz walętynki .

Miko : Tak jest .

Nauczyciel : Ja mószę wyść ale Miko rozda walentynki .

Miko : Erik Egle Erik Egle Mark Ewans Nelly Raymon Celia Hills Silvia Woonds Jordan i Xavier.

Mark : Ciekawe od kogo to .
Treść :

Odkąd cię znam tak wiele mam zakochłm się w tobie i kochać nie przestanę tylko daj mi szansę moje drogie kochanie .

Mark : Ale słodkie ciewe od kogo .

Axel : Ja też dostałem .

Mark : Przeczytaj .

Axel : Ok

Treść :

Kocham cię bardzo jak mogę tylko twoją waltynką chętnie będę gdy będzięmy razem w niebie .

Axel : Łał słodki .

Erik : A jstałem dwie .

Axel : Przeczytaj .

Erik : Ok już.

Skarbie moje kuchochane pamiętaj zawszę bedziemy razem pospis Su .

Erik : Aha a ta od kogo .

Znamy się długo nigdy nie zapomnę kolego jak patrzyłeś na mnie wtedy serce waliło jak szalobe twoją walętynką zostać chęce bo cie koacham chociaż tego nie wiesz.

Erik : Ten jest słodszy .

Nelly : Przeczytać .

Silvia : Tak .

Treść : kocham cię szczeże i wmiłość wieżę moją walentynką bądź jak kocham cię w ciąż twoje oczy są jak gwiazdy w którę mogę poatrzeć godzinam mogłbym patrzeć na ciebie bo wiem jak jesteś piękna moją walętynką zostań na zawsze proszę cię skarbie .

Silvia : Ale słodko .

Nelly : Teraz Celia .

Celia : Ok

Treść : Kocham cię bardzo moją walętynką zostaniań zaraz .

Silvia : Teraz moja .

Treść : Kochan gdy cię zobaczyłem wtedy nie mogłem uwoeżyć że to ty teoje zielonkawe włosy i oczy przykuły moją uwagę Kochna Silvo zostaniesz moją walętynką.

Jak się ciesze że to wszystko rozdałam .

Nauczyciel : Jestem możecie iść do domu.

Miko :Jak dobrzę być w domu ale co to a jakieś trzy walętynki ciewaw od kogo możę dla taty od mamy ale przeczytała moje imię więc je wziełam i zaczełam czytać .

1 W dzień Świętego Walentego życzę ci zdrowia pomyślności niech w twym sercu miłość gości.

2 . Gdy tylko cię widzę serce wali jak szalone gdy patrzę na ciebie moje dni są weselsze uwielbiam cię za to jakaj jesteś.

3 * Kochać znaczy wiele całować znaczy dużo ale i tak nie zapomnę żebyś walętynka była moją podpis ukochan Włoch.

Miko : Łał asz z włoch

Caleb : Co tam masz.

Miko : Nie twoja sprawa idę do siebie .

Przez całom noc rozmkminałam od kogo mogą być te walętynki ale byłam taka zmęczona że położyłam się spac.

Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz