Sıradan günüm

218 7 1
                                    

Okullarda kapanmıştı. Uğraşak kimse yok.Ve ben YANLIZIMM DOSTLAR!!! Evde boş boş oturarak, içimde Güneş'e sitem etmemi telefonumun zil sesi böldü. Ekrana bakmadan açtım,ve saçma beni bir kere daha gösterdim;

"Alo, buyrun ben Güneş , 18 yaşındayım. İstanbulda yaşıyorum. Sevgilim yok ama eğer evlenme teklifi edeceksen henüz düşünmüyorum" dedim tek nefeste.

"Güneş mal mal konuşma. Benim Ebru. Gel buluşalım diyecektim. Hayırdır sen ananla fazla izledin galiba şu Esra Erol'u " diyip kahkaha attı.

 İç çekerek "He la anam açıyo bende kaderim diyip izliyorum.  Her neyse geliyorum.Zaten canım sıkılmıştı" dedim ve sonra nerde buluşcağımızı söyledi ve yine saçmalayıp telefonu kapattım.

                                   *****************

"Manyak ya! Bu kız dayak istiyor ha. Ben şunu bağrıma basıp, sevip, okşayım geliyorum" dedi Ebru.Karşı masadaki kız bize tip tip bakınca, bizim Ebru'nun şarteller koptu. Çoktan gömleğinin kolunu  katlayan Ebru'ya Oflayıp "Kızım bi otur rahat rahat her gün kavga ediyosun birileriyle. Dur bi sakinleş" dedim o da onayladı ve milkshakeleri içip masadan kalktık.

Bir Avm görünce ben durdum ve vitrinde duran beyaz elbiseye aşık oldum. Hemen Ebru'ya dönüp "Ben bunu almalıyım" dedim sonra üzerime uygun bedeni bulup ,kabine gittim.

Çıktığımda elbiseye yani bana büyülenmiş bi şekilde bakan yakışıklıyı görmesem de Ebru aynı şekilde bana bakıyordu. "Bunu alıyosunnn hemde şimdi. Off çok güzel oldun lan " dedi. Aslında Ebru pek insanlara iltifat etmez. Yani arada eder.  Kasaya geldiğimizde Kasiyer 'Manyak ,sapık, halsiyetsiz, Terbiyesiz Herif' ( Forever Karlos :Dd)  bize bu elbisenin "1.500Tl olduğunu söyledi. Ve sonuş asık suratlarla Avm'den çıkmamız oldu. 

Kasiyere söylene söylene eve vardığımda hemen sıcak duş almak gibi bi huyum yoktur. Ancak pempişli pijamalarımı giyip , genel olarak bilinen ev topuzumu yapıp odama geçmekte ayrı bi güzel oluyor. Hemen telefonu elime alıp tatildeki beni umursamaz anama mesaj attım.Mesajda şu yazıyordu;

GÖNDERİLEN -BAHTI KARA ANAM -

ANAM BENİM GÜZEL ANAM! SEN TATİLDEYKENE BENDE TATİLE CIKAMMI ?

Mesajı gönderip cevabı bekledim. Bildirim sesi geldiğinde merakla mesajı  açtım.

GELEN -BAHTI KARA ANAM-

NE HALİN VARSA GÖR. TATİLİMİ ALIKOYMA 

Gelen mesajla yüzüm güldü. Ayys ne kadar kibar annem değilmi? Ama anneme ben böyle alıştım onu anlıyorumda. Sonuçta 21 yaşından 33 yaşına kadar 2 çocuğu tek başına büyütmek kolay olmasa gerek. Ah evet! Annem ve babam diye bahsedilen adam ayrılar. Ben 1.5 yaşındayken ayrılmışlar . O adamı hiç görmedim , istememde. Pek fazla takıntılı da değilim  bu konuya.

Her neyse, TATİLL BAŞLASINN :) 

Of cok ekşınlı oldu ama nereye gitcem lan ben Ayşe Ablam olmaz o evlendi şimdi ayıp olur. Teyzemm ..... EVET TEYZEM ona sorarsam kabul eder Herhalde ..

EVEETTT! İLK HİKAYEM OLDUĞU İÇİN BİRAZ HATALARIM OLDUĞUNA EMİNİM. AMA AFFINIZA SIĞINIRIM . :)

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin