Çirkin bir Davet

125 2 0
                                    

Merhaba ..Multimedya'da sırasıyla Güneş'in Ebru'nun ve İrem'in giydiği elbiseler var :)

Teyzemin,bu akşam bizi zorla götüreceği bir şirket daveti var.Onun için Ebru ile kendimize elbise alacaktık.İkimizde uyandığımızda saat öğleni geçiyordu.Aslında,ilk Ebru uyandı ve benim yatağımda zıplayınca,uyanmak zorunda kaldım.Hemen hazırlandık.Bişeyler yedik ve mağazaya gitmek için taksiye bindik.Ebru'nun, Doğuş'la geçirdiği o güzel günleri duyunca çok mutlu oldum.Ben hastanedeyken Doğuş'la birlikte yatmışlar.Uyandıklarında güzel bir kahvaltı falan yapmışlar.Bizim bu hoş sohpetimizi bir inek sesi böldü.Taksici bize tuhaf tuhaf bakarke,sesin benden geldiğini anladım.Şortumun cebinden!Oha cebimde inekmi var?Yok canım telefondan geliyormuş.Benim telefon sesim bu değildi.-SHAKE İT OFF-olması gerek.

Telefonu açtığımda"Zil sesin güzel mi?"dedi alaycı sesle konuşan Mete.

"Hıh Hağğğin"dedim

Güldü ve "Sen mutfaktayken,özel olarak seçtim beğenmedin mi?"dedi.

Ofladım ve "Sadete gel.Neden aradın?"dedim.

"Hah napıyorsun?"dedi

"Meydandaki yeni açılan mağazaya gidiyoruuuuz"dedim 'u'ları uzatarak.

"Anladım.Bekleyin bizi orada"dedi ve kapattı.Uff bunlar niye geliyor ki.

"Noldu kızz"dedi Ebru.

"Meteler bizi orada bekliyor"dedim.

"Haaah bir onlar eksikti"dedi sıkkınca.

******

"Hayır canım o çok kısa"dedi Mete.

"Yahhh ben bunu beğendim bikere"dedim

"Kabine git, onu değiştir ve gel"dedi emrivaki bir şekilde bıkkınca kabine girdğimde ,Doğuş'un Ebru'yla dalga geçtiğini duyuyordum.

"Bu elbise nasıl Aşkım?"

"Çok güzel ama keşke eteğide olsaymış"dedi alaycı konuşarak.

"Gıcıkk"dedi Ebru.

Off ne alsak kısa diyorlar.Uzun elbisede abartı olur.Saçma bir şirketin 5.yılıymışmış.Banane teyze yaaa! Kafamı havaya kaldırdım ve "Görüyorsun Allah'ım kimlerle uğraşıyorum"dediğimde,kabınin dışından bir tekme geldi ve "Kızım hadisene !"Mete'nin bu çıkışımından sonra hızlıca çok güzel bir tonda şeftalimsi bir renkte,önü kısa arkası uzun bir elbiseyle kabinden çıktığımda kafasını olumlu anlamında salladığında 'Çok Şükür'diyemeden edemedim.Ebru'ya baktığımda benimki gibi staraplez,turkuaz, arkası uzun önü kısa bir elbise giymişti o da alıyordu belliydi.

"Artık,bizi bu kadar yordunuz bari bize bir yemeği lütfedersiniz"dedi Doğuş.Biz gülümsedik ve ben "Ayy benim bu kadar tatlı kediciklerim ve süper dostlarım olursa tabiiki"dediğimde üçüde bana 'Malmısın kızım'bakışları atıp hızlıca ilerledim ben arkada kalmış olanları düşünürken bir anda "Durun tamam.Kötü bir yorumdu"dedim ve onlara yetiştim.

~~~~

Garson,getirdiği tabağıma iştahla yedikten sonra eve dönmek üzere yola çıktık.Hazırlanmamız gerekiyordu ve saat baya geçmişti.Teyzem,hazırlanmıştı ve bize geç kaldığımız için kızdı.Hemen odalara gittik.Elbisemi kafamdan geçirdim,belimdeki saçlarımın uçlarını hafif dalgalandırdım.Rimel,eyeliner,şeftali tonlarında ruj,aynı renktede far ve topuklu ayakkabılarımıda giydikten sonra hazırdım.Oha bu benmiyim lan!

Ebru'da turkuaz elbisesininin altına beyaz topuklu ayakkabısını mavi farıyla ve benimki gibi rimel,eyeliner,ve kırmızı rujuylu çok güzeldi.Teyzemin arabasına bindik teyzemde çok güzeldi.Teyze dediğime bakmayın daha 26 yaşında...

*****

"Almina Teyzecim ya şu kadının üstündeki elbise mi yoksa abajur mü?"Ebru'nun bu sözü üstüne biz kıkırdadık.Ama haklıydı o ne öyle ya!

"Aaa bak sizi kiminle tanıştıracağım.Deniz-Güneş,Deniz-Ebru"teyzemin söylediği şeyle şoktaydım.Bu benim Spıderman'ımm.Sevinçle güldüm."Aaa Deniz nasılsın?"dediğimde Deniz'e sarıldım.O da "İyiyim sen nasılsın?"dedi ve kulağıma "Karşılaşacağımızı söylemiştim"dediğinde kıkırdadım."Ben iyi değilim patlıyoruz"dediğimde Ebru'da Denizle selamlaştı."Teyzenizinde izni olursa dışarı çıkalım"dedi Deniz.Teyzem onaylaydı.Biz Deniz'in peşinden gittik.Yakınlarda,yeşilliğin bol olduğu bir çardağa geldiğimizde havadan sudan sohpet ediyorduk.Deniz çok komik bir çocuk.Hep şakalar yapıp beim gülmekten karnımı ağrıttı.Ebru'yla yerlerdeyken Ebru'nun telefonu çaldı.Gülerek açtığında "Ayh Ayh Ayh Efendim HAHAH"diye cevap verdi telefona.Karşıdan bağırma sesi geliyordu ve muhtemelen Doğuş'tu Ebru hemen toparlandı bana el salladı ve içeri gitti.Ben şaşkınken Deniz'le omuz silktik.Sonra Deniz'le aşk konularına gelince biraz düşüncelere boğuldum.Acaba çok mu çirkindim?Şu zamana kadar tek kişiyle çıkmıştım.O da gereksiz sebeplerden ötürü benden atrılmıştı.Ama ben aşık olmuştum ve hayal kırıklığı insana büyük acı veriyor.Ben onu unutmak için nelerle uğraştım.Ben,çok zor hastalılar geçirdim.Ben,sinir krizi geçirmemeliydim o yüzden sakin olurdum genelde.

"Güneşş!"dedi Deniz.

"Heh!Efendim"dedim düşüncelerimden ayrılıp.

"Telefonun kim bilir kaçıncı kez çalıyor"dedi

"Hemen bakıyorum"dedim ve arayan Ebru'ydu Deniz'den izin alıp yanından ayrıldım.

"Noldu lan teneke"dediğime güldü ve 

"Sen şimdi teneke olmadan çıkışa doğru git Mete bekliyor kızgın ha "dedi kapattı.Deniz'e bahaneler uydurdum ve yanından ayrıldım.Çıkışa doğru yöneldiğimde gördüğüm şey beni ağlatacaktı.Mete bir kızla öpüşüyordu.

Ben "Pardon! Rahatsız ediyordum ama galiba biri bana 'yanına gelmemi emretmişti'dediğimd,ikiside bana bakınca Mete şaşkındı diğer sürtükte mutluydu.Biraz daha doğrulduğunda o kızın,geçen ayakkabısına kustuğum kız olduğunu anladım.Gözümden akan yaşların neden aktığına anlam veremedim.Mete o kızı yanından kovduğunda kız mır mır bişeyler söyledi ama Mete onu tersledi.Kız gittiğinde "Rahatsız olmasaydınız ben giderdim"dediğimde yanıma yaklaştı ve "Ağlıyorsun"dedi."Önemli mi ?"dediğimde baş parmağıyla göz yaşlarımı sildi."Hayır aslında sadece ağlayan insanlara üzülüyorum "dedi.Kalbim parçalandı.Kırıldı....Gitmek için geriye döndüğümde kolumu tuttu ve "Neden üzülüyorsun ki ?Sen benim sevgilim falan değilsin bir kızla görülmem seni neden böyle sarstı"dedi."Tamam Mete!Yeterince kırıldı fazlasına gerek yok herhalde"dediğimde.Kolumu bıraktı.Koşarak uzaklaştığımda Deniz duvara yaslanmıştı.Yavaş adımlarla yanına gittiğimde ona bir süre bakıp sarıldımve göğsünde ağladım."Sinirlenmemeliyim.Sinir yok.Sinir yok...."diye şeyler mırıldandım.Deniz sıkıca bana sarıldı.ve "Tamam meleğim geçti,geçti"dedi Geçti diye teselli diyenleri sevmiyorum.Sinirleniyorum.Daha fazla sinirlenirken "Beni sakinleştirmen gerek hemen çabukk"diye bişeyler söylediğimde dudaklarını dudaklarımın arasına aldı.Karşımdan Deniz'in mavileri ve onun arkasında sinirli bir Mete vardı.Hemen geri çekildim.Şaşkınca ona bakarken Deniz"Aaa kimler gelmiş"dedi.Mete beni kız kaçırırmış gibi omzuna attığında Deniz'e teşekkür etmiştim.Mete'nin sırtına vuruyordum ve şu şapşal durumuma küfür ediyordum.Beni indirdi ve "O fahişeyle öpüştüm diye onunla öpüşmek zorunda değildin."dedi.Kızarmıştım.

Herzaman derim Hatalarımı affedin.

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin