Eğlencenin sonu Hastane

76 4 0
                                    

Evett.Yeni bir kapakla karşınızdayımm.Kapakta yardım edenlere teşekkürler.

Multimedyada gittikleri Lunapark var.

Playistte karakterlerimiz var.Okuyanlara teşekkürler ama birde okuyanlar vote verse fena olmaz.

 

Ne yani yeşil mi ? Hem de fosforlu.Ebru'nun bana aldığı hediye fosforlu yeşil renkte,şapkaydı. Hepsini geçtim üstünde "I'm stupid" yazması  o şapkayı asla takmayacağımı daha da netleştiriyor.

Ona sahte gülümsememi gönderip,benim ona aldığım hediyeyi eline tutuşturdum.Ha neden mi hediye veriyoruz birbirimize?Bugün ayın 22'si yani bizim Kötü Hediye günümüz. Her ayın 22'sinde birbirimize kötü hediyeler alırız. Bu günü kötü kılansa birgün boyunca o hediyeyi kullanmak zorunda oluşumuz.Benim ona aldığım hediyeyse turuncu renkte üstünde Winx Clup resmi olan bir tişörttü.Ebru turuncu renkten nefret ederdi ve üstünde Wnix Club resmi olması o hediyeyi daha da kötüleştirdi.

İkimizde yüzümüzü buruşturup giymek zorunda olduğumuz güzelim hediyeleri(!)giyindik.Şapkamı taktım Ebru'da tişörtü giydi. İkimiz de sinirli bir şekilde koltuğa oturduk.Kapı çaldığında ikimizde birbirimize kapıyı açması konusunda kaş göz işaretleri yaptık.Ben mimikleri kullanmada iyi olmadığımdan kapıyı oflaya puflaya açtım.Açar açmaz "Ne var?" dedim.Karşımdaki kişi kargocuydu.Bana birinden büyük oyuncak ayı  geldiğini ve kağıdı gösterip ,imzalamam gerektiğini söyleydi  ve  gitti.Bende ayımı alıp odama gittim ve ardımda kapıyı kapattım.Öncelikle ayı çok tatlıydı ama bana bunu alan bilinmeyen  kişi daha tatlıydı.Bu çok güzel birşey.Geçen günler, Valentine's Day filmini izlemiştim.Taylor Lautner'in Taylor Swift'te aldığı o ayıyı gördükten sonra en büyük hayallerimden biri olmuştur.Ayının cebinde pembe zarf vardı.Noluyoz lan romantik film falan mı? Zarfı alıp okudum.Şöyle yazıyordu;

Yaptığım hatadan sonra beni affetmeni bekliyorum.Lütfen ben pişmanım.Böyle olsun istememiştim.Beni dinlemeyeceğini bildiğim için böyle bir yola başvurdum.Hırçın prenses beni affetti mi ?

Oha lan!Bunu Mete'mi gönderdi.Hani şu odun olan.Onu affediceğimi sanmıyordum ama yaptığı şeyden pişman ve böyle güzel bir hediyeyi ben beklemiyordum .Onu aradım. İkinci çalışta açtı.Ve odunluğunu gösterip "Söyle" diye açtı telefonu."Affedildin"dedim.Şaşkınca güldü ve "Bu kadar kolay kalbinin kazanıldığını bilmiyordum.Desene işimiz kolay olacak"dedi."İş?"diye sordum."Boşver.Seni bir saat sonra seni alırım.Doğuş'ta geliyor.  Ha tamam Bak Doğuş diyor ki Ebru'da gelsin.Öptüm bay"dedi "Öptüm mü ?" dedim sinirle."Ah yani görüşürüz"dedi telefonu kapattım.Uff nereye götürcek acaba.Ama biz böyle tipsizce gezemeyiz ki.Hemen Ebru'ya mesaj attım.Üşeniyorum kardeşim mesaj en iyisi. 

Kime:Hayatımın %99,99'u

Knk hazırlan Mete diyoki 1 saat sonra sizi alıcam.

Gelen mesaja baktığımda Şöyle yazıyordu;

Kimden:Hayatımın %99,99'u

Salak sen daha 2 gün önce seni öptü diye şu oduna küsmemiş miydin?

Mesaj yazmaya da üşenip bağırdım."Kapa çeneni de hazırlan.O turuncu tişörtle her ne kadar güzel olacaksan artık"dedim ve cadı gülüşü dedikleri şeyi yaptım.Benim ki cadı gülüşü olmadı ama neyse.Ebru'da bana bağırdı ve "Ayy canım benim.Fosforlu şapkanda o kadar güzel görünüyorsun ki ödünç almak istemeyeceğim tek aksesuarın olacak"dedi. Onu umursamayıp üstüme ne diyeceğimi düşündüm.

Siyah pantolon tayt ,beyaz bir sweet giyindim.Beyaz sweetimin üstünde fosforlu yeşille 'Bad Girl'yazıyordu.Altınada Nike'lerimi giydim.Şapkamıda unutmadım.Fazlamı spordum ne ?

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin