Bim'de tanisma

172 4 0
                                    

Merhaba arkadaslar okuyanlarimi goruyorum ama votelerinizi eksik etmeyin.Karakterlerin özellikleri kısaca anlatiyim ama siz aklinizda istedigniz sekilde kurun.

Güneş=Sarı saçlı ve Yeşil gözlü Aptal ve Aşırı yaramaz,Şımarık bi kisilige sahip.Güneş için Chloe Marotez'i seçtim.

Ebru=Koyu renk saclari ve mavi gözleri var.Kavgacı ve Çok güzel bi kız.Ebru için İndila Joy Eisley'i sectm. (Canim qnqm Ebru'ya kocaman öpücük benden)

Mete= Kahve rengi saclari ve Kahverengi gözleri var. Mete icin Francisco Lachowski sectim.

Ukala cocuksa Luke  Hemmings'i seçtim. Simdiden okudugunuz icin Tesekkurlerr

Uyandığımda saat 13.44'tü.Yatakta doğrulup, ayaklarimi sallandirdim. Banyoya girip geldiğimden beri banyo yapmadigimi.hatirlayip banyoya girdim. Yarim saatlik banyonun ardindan kahvalti icin aşağıya indim. Ebru,tv karsisinda otururken bana bakmadan "Son kalkan ekmeği almaya gider diye anlaşmıstik bebemm Hadi bakalim naşş " diyerek beni sinir etti.Aklima uçakta yaptigimiz anlasma gelince sinirle kafama vurdum ve bu kadar geç uyandigim icin kendime bela okudum.(Lanet falan gavur işi :Dssds)Ebru'ya kac ekmek alicagimi sordum üstüme siyah eşofmanimi ve Kırmızı kapşonumu gecirdim. Evet yaz gunu ne kapşonu dediniz ama yağmur cok yagiyordu.Her neyse evden kapıyı sertçe vurup 'Başımi alıp çıkar giderim' havalarinda Bim'e doğru ilerledim. Bim ucuz abisi.Bim'e girerken neden iki kapidan gectigimi dusunurken omzuma birisi carpti. Tam ona döndüm ve küfür edecekken beynimden vurulmusa dondüm. Bu genç,yakışikli,aşırı cool,sempatik ve... Ne diyom lan ben Odun hayvanin teki bu varlık. Kafede benimle dalga gecip cocuk gibi dil cikaranın ta kendisi.Bana "Hem yaramaz hem de sakar. Nasil bu kadar aptal olabiliyorsun" deyip pişmiş kelle gibi sıritti. Bende ona alayci bakislarimi yollayip"Egoist hayvan.Memun oldum. Ayrica ben Aptal değilim. Sen buyumemişsin." dedim. "Her neyse bu sekilde tanismak biraz tuhaf olsa da ben Mete" dedi gulumseyerek. O bunlari soylerken butun her sey aklimdan silindi ve eğer bi gün bu cocukla evlenirsek kitap bastirip hayatimi yazicam. Hikayenin adida"Bim Aşkı"olurdu. İcimde ki Güneş sacmalarken "Bende Güneş" deyip el sıkıstik. Ardindan " Bir teklifim var.Bu aksam musait misin?Dısari da gezeriz ve birbirimizi daha iyi taniriz arkadasinda gelsin " dedi. Bana! Bana bu aksam musait misin? dedi. Aklim karma karisikken kekeleyerek "T-tabi" dedim.

Ahh! Kekeleyenlerden nefret ederdim. Neden kekeledim ki simdi ben. Uff rezil oldumm."Seni saat 8'de alirim" dedi ve gitti. Ben ekmegi almis eve giderken hala anın sokunu yasiyordum. Konustuklarimiz aklima geri geldi.

............

..........................

Neeeeeeee! Allah belani versin Güneş. O seni. evini nerden bilsin malak Güneş. Sinirle eve girerken Ebru "Afferin benim kızıma. Seni  akıllı bıdık seni!" diye sacmalarken ne oldugunu anladim. Ekmek aldigim icin beni tebrik ediyodu aklı sıra.Yapmayin ama o kadar da aptal degilim.

Kahvalti hazirken kaynanam seviyomus deyip  baliklama daldim kahvaltiya.En sirin halimle Ebru'ya "Ebruu! Benim guzel arkadasim. Bu aksam boşuz ya...Dün kafede ki o kibar cocukla dısari cikmaya ne dersinn?"

Ebru elektirik carpmis gibi bana bakti. İlk basta kizacak ve olumsuz cevap verecek sansam da soyledigi sozler benim havada ziplamama neden oldu."Oha! Mal misin kizim? Tabi ki evet. O kadar taş bi cocukla bidaha ne zaman dısari cikicaz." deyip boynuma atladi. Bende ona karsilik verdim. Teyzem evde olmadigindan evi biz topluyorduk. Kahvaltiyi topladik evi temizledik, topladik derken saate baktigimda cığlık attim. Saat 19.10'du. Ve biz hazir değildik. Hemen Ebru'yu kolundan cekistirip odama soktum ve cıglik atma sebebimi anlatinca o da ciglik atti. Hemen giyindik ve ikimizde fazla makyaj sevmedigimizden sadece göz kalemi ve ruj surduk. Ben kırmızi dar bir kot ve ustumede Amerika bayrakli sweet giydim. Beyaz vanslarla da iyi oldugumu dusundum. Ebru 'da dar bi kot ustunede su yesilli yarim tisortunu yarim bagcikli cizmelerle gayet şıktı.Tam haziriz hersey cok guzel kamon ama unuttugum bir sorun vardi.Mete evimizin adresini bilmiyodu. Eğer ben bunu Ebru'ya soylersem isler karisacakti ama baska carem yoktu.Tam ona herseyi soyliyecekken aşağıdan bi korna sesi geldi.Kim oldugunu anlamak icin camdan baktigimda tüm ihtisamiyla Mete bana el salliyordu.Bende ona salladim. Kendimi elinde elma sekeriyle el sallayan kucuk cocuklar gibi hissettim. Ama ne de olsa bana bos yerine aptal demiyordular. Hızlı  hareketlerimizle asagiya indiğimizde kirmizi  arabaya yaslanmis olan Mete, bizi süzüp soğona cevirse de biz hala gülümsüyorduk. Arabayi isaret eden kisi Ebru oldu. Bende kafami asagiya yukariya salladim. Arabaya en one oturmayi dusunsem de Ebru'yla oturmam daha mantikliydi. Arkaya gectigimizde,önün dolu oldugunu gorduk. Önde ki insan değil Meteor parcasi mubarek!Bize donup Mete'ye"Beni bu cocuklarla ayni ortamda bulundurduguna inan miyorum!"dedi. Buna Ebru'nun sinirlendigini anlamak pek zor olmasa gerek.Ebru hışımla cocuga" Aptal varliklarla ayni ortamda bulunmakta pek iyi sayilmaz. Bize bulasmasa bari" dediginde cocuk kafasini iki yana sallayip guldu. Mete guzel sesiyle "Durun gençler!Bu aksam guzel gecmeli"dedi.Onu bu kadar zorunlu kılan neydi acaba. Neyse ne aman.. Vur göte gitsin... Camdan gectigimiz yerlere bakarken hic tanimadigim cocugun arabasinda aksam aksam ne isim oldugunu dusundum ve dıstan bi "Hihhhh" gibi tuhaf bi ses cikti. Ebru ve Mete bana bakarken şu ukala cocuk hala telefonla mesajlasiyodu.Mete bana " Bi sorun mu var?" diye sordu. Bende kaslarim catik bi sekilde ona bakarken konustum" Bizi kaciricaksiniz sonra iskence cektiriceksiniz. Gelinlik giydirip,tellere asica-"lafimi Ebru'nun ağzimi tuttuğu elleri kesti. Mete sabirsizca "Susmasaydin yapmayi düsunmedim değil"dedi.Ebru elini cektiginde somurtarak sessizce yola devap ettik. Yaklasik 15 dakikalik yolculuk benim sacmaligim disinda sessizce gecti. Arabadan indigimizde Bar gibi bir yere girdik.Tabelada 'Turunç Bar' yaziyordu. İçerisi sigara ve alkol kokuyordu.Bir masaya gectigimizde Mete garsona tuhaf biseyler soyledi 4tane. Biz.Ebru'yla "Biz meyve suyu istiyoruz " deyince Ukala cocuk "Mete ben güzel cıtırlar beklerken sen bize emzikli bebek getirdin" dedi. Ebru utaninca ben sus pus oldum. En cokta Mete'nin bizi korumamasi koydu. Ama o kim ki beni koruycak.Amann herneyse getirdikleri seyleri bir dikiste kafaya dikerken amacimiz onlara bebek olmadigmizi gostermekti. Basim dondugunde gozlerim kararip ,aydinliyordu.Basim davul gibiyken Ebru'ya dondugumde Ukala cocuk coktan onu kavramis,kucaginda cıkısa gidiyorlardi. Ben kahkalar atarken Mete bana yaklasti. Ona evimin adresini nerde. bildigini duzensiz kelimeler esliginde sorarken kucaginda oldugumu anladim ve boynuna sarildim.Nedenini bilmiyorum. Sadece sarilmak istedim.Bana "Ben herseyi bilirim" dedi.

Telefondan yazdigim icin cok zorlandim. Yazim yanlislari ve "ı yerine i ö yerine o kullandigim icin affedin .

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin