Multimedya da Derin var.
"Benden başkasına gülme"dedi.O hayran olduğum ses tonuyla.
"Çekil önümden"dedim ve göğsünden ittirdim.Tam kapıyı açıp gideceğim sırada kolumdan yakaladı ve kendine çekti.
"Sana o Deniz denen çocukla takılmaman gerektiğini söylemiştim.O piçin teki"dediğinde kızgındı.Bende sinirlendim ve ona tokat attım.
"Ona piç deme!O senden daha iyi biri.En azından beni kanndırmıyor"dediğimde alayla kahkaha attı.
"O seni kandırıyor.İnanmalısın bana .Seni organlarını bile satabilir"dedi.Şimdi alyca kahkaha atan bendim.
"Çocuk mu kandırıyorsun?"
"Hayır ama çocuk kadar beyni olan bir Şımarığa laf anlatmaya çalışıyorum"dediğinde bana 'Şımarık'dediği için ona çatık kaşla baktım.
"Bırak beni ve bir daha karşıma çıkma senin yüzünden ne hallere düştüğümün farkında değilsin ve benim kötü zamanlarımda yanımda olan kişi senin 'Piç'diye adlandırdığın adamdı.Siktir başımdan"dediğimde çok kötü bakıyordu.Ağlarım ama ben...
"Herşeyin farkındayım küçük hanım! Hastaneye gittiğinii, o Deniz denen piç ile kucak kucağa uyuduğunu, sonra ona 'Teşekkürler opücüğünü' verdiğini....Hepsini,hepsini biliyorum.Ama unuttuğun bişey var.Sen benden ayrılamaz-"yüksek sesli konuşmasını kapının açılması böldü.
"Sorun mu var ? Güneş kaç saattir seni arıyoruz"dedi Deniz.
"Ha Deniz sorun yok geliyorum"dedim ve Deniz'in koluna girdim.Biranda Deniz'in sarsılmasıyla ona döndüğümde,eliyle ağzındaki kanı siliyordu.Mete ona yumruk atmıştı.Mete'ye döndüğümde,çok sinirli görünüyordu.Deniz sol eliyle beni tutmuş sağ eliylede Mete'ye yumruk atıyordu.Mete,çok kötü bir darbe almış olacak ki yere düştü.Beni soracak olursanız,elimle bir buçuk metre açılmış olan ağzımı kapatıyorudum.
Onları ayırmalımıydım?Tabi ki evet.
Çabucak Mete ile Deniz'in arasına girdim."Ya dursanıza,napıyorsunuz?Amacınız ne oğlum sizin.Bak topunuzu keserim ha ayrılın bakıyım."diye mahalle karıları gibi konuştuğumda Deniz piç smile yapıyordu.Mete'yse......Bu çocuk niye böyle bişey ya!Buna aşık olmayan ölsün.Ölsün lan! Benden başkası aşık olmasın.Maazallah birde onlarla uğraşmıyım.Mete'de tatlı bir gülümsemeyle kulağıma"Gece yarısı,arka bahçede bekliyor olucam"diye fısıldadı.Bende Deniz'i yakaladım ve odadan çıktık.
*****
"Uff acıyormu?"diye anaç bir yapıyla Deniz'in dudağını peçeteyle temizliyorudum.
"Off çok acıyor.Öpte geçsin."diye alayla konuşan Deniz'e göz devirdim ve yanağını öptüm.
"Gardaşım sen Spıderman değilmiydin.Geçer merak etme."dedim ve koltuktan kalktım.
"Ona aşıksın"dedi Deniz.Elimdeki meyve suyunu tezgaha bırakıp
"Kime?"dedim cevabını gayet iyi biliyordum.
"Mete 'ye onu seviyorusn ve ona kıyamıyorusun. Ama o Derin'den sonra kimseyi sevmez,sevmedide...Kendine yazık etme Güneş."Deniz'in bu sözleri üzerine kalbimi bir hançer saplandı.
"De-Derin kim?"dedim kekeleyerek.
"Anlatmadı mı?Derin 5 ay önce Bursa'dan buraya taşındı.Mete ile çok yakınlardı.Mete ona çok aşık oldu.Başka kimseyi gözü görmedi.Ama Derin ona o kadarda sevmiyordu.O Derin'e hislerini söyleyince Derin onu redetti ve Mete'den nefret etti.Mete burada yaşadığı için burdan Antalya'ya taşındı ve ona telefondan'Bende seni çok sevmiştim ama ben senin gibi birine layık değilim ben eskortum,fahişeyim.Orospunun tekiyim. Sense tertemiz bir çocuksun.Sen kendine uygun biriyle birlikte olmalısın'demiş. Mete o gündür başka kimseyi sevmedi çok kişiyle çıktı ama onları kandırdı.Hep"Deniz sustuğuda acı kapladı içimi ama o da birilerini sevmişti mutlaka. Ben sessiz kalmıştım.Acı ile gülümseyerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık
ChickLitTatilde tanıştığı çocuğa bağlanan Şımarık Güneş,hic yasamadigi duygulari onda yasiyor. Ayni sekilde Cocukta onda o duygulari yasiyor. Şımarik bir kiz ve Duygusuz bir erkeğin hikayesi