İtiraf

52 0 0
                                    

Merhaba.Vote vermelisiniz :)

"Onunla öpüşüp,sonra da fahişe dedin.Acaba beni öptükten sonra da bana 'Fahişe' dedin mi?"dediğimde kızmıştı."Sana öyle bişey demedim"kelimelere vurgu yaparak konuştu.Gitmek için yeltendiğimde kolumu tuttu."Bırak beni daha ne istiyorsun*"dediğimde sesim güçsüz çıkmıştı. Sadece uyumak istiyordum.Herşeyi unutup, uyumak... 

"Bende bilmiyorum ama sana gerçeği söylemek istiyorum"dediğinde kahkaha attım ve "Ama aartık ben istemiyorum Hatta sesini bile duymak istemiyorum,senden nefret ediyorum ve senin gibi bir ......bir .Baksana biz seninle arkadaş olamayız.Değiliz değilmi?Hani Öpüşen Arkadaşlar diye birşey hiç duymadım da.."dediğimde gözlerime bakıyordu.Çenesi kasılmıştı.Sinirliydi ama ben olmamalıydım."Sen herşeyi batırmak için doğmuşsun.Seni hiç kimse sevmez,çok huysuz ve çok şımarıksın.Çocuk gibisin ben senin hiçbirşeyinken beni öpüştüğüm kız yüzünden yadırgıyorsun.Sen kimsin benim için değerli mi sanıyorsun kendini?"dediğinde oturup ağlayacaktım resmen.Kolumu hızlıca çektim ve "Ben kendimi sadece şımarık,bücür,aptal biri olarak görüyorum.Sen pisliğin tekisin...Beni öptün ilk öpücüğümü senin gibi duygusuza vermek istemiyordum.İkinci kez affedilmiştin. Artık kırılan kalbin tamiri olmaz"dedim ve çıktım.Nerede olduğummu bilmiyordum.Sadece karşımda İskelet Kafe-Bar yazıyordu.Doğuş'u aradım.

"Doğuş beni almalısın"dedim

"Tabii.Nerdesin?"dediğinde gayet istekli çıkmıştı sesi hani zorla değildi.

"Bilmiyorum.Ama karşımda İskelet Kafe yazıyor"dediğimde yürüyordum dümdüz nereye gittiğimi bilmeden.

"Aaa orası Mete'nin evine çok yakın adresi vermemi ister misin?"dediğindeşaşırdım.Beni evine mi getirmişti?Arkamda bıraktığım Dublex eve baktım.

"Hayır sen gel herşeyi anlatacağım.Ama üşüdümde elbiseyle geziyorum havada çok karanlık,korkuyorum.Acele et"dediğimde çok yalvarıcı bir şekilde çıkmıştı sesim.

"Çıktım yola sen o kafede otur seni alıcam"dediğinde anlaştık ve telefonu kapattım.

Kafeye gittim, birkaç göz üstümdeydi.Bende olsam aynı şeyi söylerdim.Elbiseye bak girdiği yere bak amann çokta tınn.Bir masaya oturduğumda garsona benzer biri geldi ve ne istediğimi sordu.Sıcak çikolata aldım ve cüzdanıma baktığımda 20 Tl vardı.Çok şükür o da vardı.Kafe Açık kahve ve Pembe tonlarındaydı.Aşağıya doğru inen merdivenlere baktığımda kafenin neden bu kadar gürültülü olduğunu anladım.Aşağıda bar vardı herhalde ve içki sigara kokuyordu.Bağırışlar kafeyi doldururken ,kafedeki insanların 'Kavga var'diye bara inmesi düşüncelerimi böldü.Merak ettim ve indim.Yorgun adımlarla indiğimde tanıdık bir ses kolumu tuttu.

" İnme"dedi.

"Bırakk! Doğuş merak ediyorum"dedim ve koşar adımlarla topluluğa ilerledim.İnsanları umursamadan çarpa çarpa en öne geçtim kavga edenlere baktığımda birisi yüzü kan içinde yerdeydi.Diğeride......

"Mete!"diye bağırdım.Kimse duymadı tabi.Hemen kolunu tuttum ve "Sakin ol!Öldürüceksin"dediğimde banada bir yumruk geldi.Kim olduğunu bilmiyordum ama gözümün moraracağınndan emindim."AH OH AY"derken Doğuş "Çık dışarı  ve bekle.Uslu dur"dedi ve Mete'nin yanına gitti.Bana mı uslu dedi?Bana ŞIMARIK derler Koççumm.Lakabımı yerinde tutup Mete'yi çekiştirdim ve alandan uzaklaştırdım.Arka bahçeye gittiğimizde beni duvara yaslandırdı ve "Neden?"dedi nefesi içki ve sigara kokuyordu."Neden seni kandırdığımı anlamıyorsun.Neden hala benden nefret etmiyorusun?"dedi."Senden nefret ediyorum."dediğimde güldü ve dahada yaklaştı ve sıkıştımmm."Bana yalan söylüyorsun.Ben seni kandırıyorum.Seni kendime özel hisettirceğim ve sen bana bağlanacaktın.İşi başardım bana bağlandın ve paramı almaya gidiceğim seni yarıyolda bırakıp gideceğim.Hemde bu işi çok para almak için yaptım.Şimdi hala beni önemsiyormusun"dediğine gözümden akan yaşlar ardı ardına geliyordu hemde gözümü hiç kırpmadığım halde gözüm onun gözlerindeydi.Dediğimi tekrarladım ama kısık sesle"Senden nefret ediyorum"dedim."Buna sevindim çünkü ben buyum anladın mı bu?"dediğinde yine ağlıyordum."Seni önemsememeli hatta senden hoşlanmamalıydım"dedi ve oda ağladı.Elinin tersiyle göz yaşını sildi ve beni öylece bırakıp gitti.Sinirlendim çok kötüyüdüm şuan napmalıyım bilmiyorum.Biranda çığlık attım ve önüme gelen ieyi yıktım ilk önümdeki şey banktı nasıl yıktıysam artık biri beni kollarının arasına aldı ben elbisemi yırttım ve bana "Sakin ol.Sakin ol"diye biri fısıldıyordu.Onun tişörtünüde yırttım ve kendime tokatlar yumruklar atıyordum.

****

Ambulnsın sesi çok iticiydi.Şuan ambulanstaydım ve nefret ettiğim olay gerçekleşti.SİNİR KRİZİ.İğneyle yaklaşan kadını bir anda tükürdüm ve "Bırakıııııııııınnnn" diye bağrıyordum.Bir erkek çıplaktı.Yani tişörtü yoktu.Biraz daha incelediğimde  onun Deniz olduğunu anladım.Karnındakiler top mu kas mı?Anlamasamda elimi tutuyordu.Ağlıyordum ve "Beni kurtar bana işkence edecekler"diyordum.Şuruplar,haplar İğneler...

****

Sakindim.İyiydim.Formumdaydım.Hastanede tam tamına 3 haftamı geçirdim.Yanıma sevdiklerim geldi.Mete hariç...Onu seviyordum bunu anlamıştım.Ona bağlanmıştım onunda dediği gibi..Ama artık onsuz daha iyi olacağımı biliyordum.

Ebru beni hastaneden çıkarttı ve beni denize götürdü.Ama benim Spıderman!ıma değil.Eheheh!...........Anladım güzel espiri değildi.Hazır Deniz demişken onunla artık arkadaştanda öte  olmuştuk.Sevgilim desem yeridir.Herşeyime koşuyordu.

Birinin bana su tabancasıyla su atmasıyla kahkalar attım.

"Sen görürsün sahte Spıderman"dedim ve Deniz'i denize fırlattım.O da beni kendine çekti ve beraber en uzağa kadar yüzdük.Çıktığımda iki günlüğüne kalacağımız otele gittim.Odama girecekken biri benim kolumdan tuttuğu gibi odaya itti.

"Benden başkasına gülme"dedi

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin