Gizem Üçgeni ; İlk adımlar

43 5 0
                                    

Sonunda çocuklar inmişti  hemen çantamı  toplayıp bende indim onun gittiği  yöne doğru hızlıca koştum fena ıslanmıştım o da ıslanmıştı...Nereye gittiğini merak ediyordum  dört taraflı yolun ortasında buldum kendimi bi taraf ormanlık bir taraf  park bir tarafda ilerideki göle gidiyor .

-''Offf Ne yapıcağım ben  nereye gitin NEREYE  !''

Dört taraflı yolun ortasında dönüp duruyorum ve  haykırıyorum  yağmur hızlıca yağmaya devam ediyordu . Yeşillikler  büyük uzun eski ağaçlar ....

Çürük , yaşlanmış kökler  ne kadarda büyüktü yıllardır  burda olduğuna eminim   kaç asır belkide...

Burada bir şey yoktu artık gitmeliyim  arkamı döndüm  derin bir nefes aldım ve yoluma devam edicektim bir adım attım  

-''Yine o ses  !''

Sanki daha  yakından  geliyordu o ses dahada yakın . O sese doğru koşmaya başladım  dahada hızlı dahada hızlı koştum  her tarafım çamur içindeydi önüme bakmıyordum  karşıya bakıyordum   ağaçlara  her tarafa parkın olduğu yere gittim   ağaçların olduğu yere doğru koşuyordum .

Ayağım taşa  takılıp düştüm fena düşmüştüm yere yığıldım  kafam acıyordu elimi kafama doğru uzattım ve elime baktım  baktığımda elim tamamen kan olmuştu ...

Gözlerim  karıncalanmaya başlamıştı sanki bozuk bir televizyon gibi gözümün önünden siyah noktalar geçiyordu ve gördüğüm tek şey siyah bir boşluk ...

Gizem ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin