Gizem Üçgeni ; Buğulu Cam

55 6 0
                                    

Yağmur damlaları cama doğru çarpıyordu  ne kadarda duru ve güzel  iyice hızlanmaya başlamıştı.Okulumu bir durak kalmıştı  tekrar gözlerimi yumdum...

        -''Yine o ses !''

Diyerek gözlerimi endişe içinde açtım  ve birden oturduğum yerden kalktım  etrafa  telaş içinde bakıyordum sanki kalbim yerinden çıkıcaktı   kimdi o  , kimdi şarkı söyliyen ?

Önümde oturan yaşlı adama baktım  uyuyordu  arkamdaki koltukda didişen çocuklar iki sevgili bi kaç kişi de müzik dinliyordu şüpheli bir durum yoktu . Gözlerimi kıstım sanki  patlıyacak kadar  açmıştım  nasıl da arayış içindeydim  biraz rahatlamıştım ...

- ''Bir saniye ! O da kim !!

En arkada oturan  siyah kapşonlu biri  yoksa duyduğum ses ondanmı geliyordu  hızlıca ayağı kalktım onun yanına gitmek için  aklımda ne vardı bilmiyorum  sadece o mu merak ediyorum .Bir adım attıkdan sonra  otobüs durdu  okuluma varmıştık . Çocuklar inmeye  çalışıyolardı  önlerinde ben vardım  sıkışmıştım ne kadar ittirsem gitmiyorlardı . Omzumdaki çanta düşmüştü o kadar  hırpalandımki çocukların içinde  not defterim ve kalemlerim dağılmıştı etrafa  .

-''Şansıma bak !'' 

O da Ne  !  birden ayağı kalktı  arkada oturan çocuk   otobüsün kapısına kadar yürüdü  ve arkasını döndü  hafifçe sanki bana bakıyordu donmuştum bende ona doğru bakıyordum çocuklar bana sesleniyordu

-'' Hadi abla çekilmiyecekmisin okuluma geç kalıcağım !!''diyorlardı.

Ben hala ona bakıyordum  birden bana sırıtarak otobüsten aşağı indi  ve  yürümeye başladı yüzü  belli olmuyordu sadece dudaklarını görmüştüm  hafif pembe dudaklarını  bana sırıttığına eminim .Arkasından gitmeye kalkışsamda o çocuklar inatla ön taraftan  inmeye çalışıyorlar geçmeme izin vermiyorlardı ne dönüp  arka taraftan çıkmama nede ileriye gitmeme ...

Gizem ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin