Munirah "korang x nk makan ke?" (Sambil mengunyah nasi dlm mulut)
Hanis"xdh knyg hehe"
Soleha"aq pun dh knyg..eleh hanis kau knyg sbb usya bdk form 1 tdi tu kann"
Hanis"hehehe" (tersenyum mcm kerang busuk)
Bahirah"oooo kantoii ahhh"(bahirah menceritakan ap yg brlaku tdi pada munirah dgn ain)
Ain&munirah "oooo hanisss kau dah pndai ehhhh" sp laki bdk form 1 tu tny ? Tny munirah&ain..Hanis"ermmm enthla...Tpi srs muka dy seiras MAEL JANIE "( tersenyum sambil membayangkn nya)
Soleha"ermmm dah ii laaa tuuu"Haishh.
Kringggggg (waktu rehat sudah hbis)Hanis"jom ah msuk kls kang xpsl ii kna brdiri luar kelas"
(Yg lain hny mengangguk kn sja tnda setuju)
Dikelas....
Bahirah"weyy ii hanisss tu bdk tadi yg kau usya tuuuu!!!!"
Hanis (dgn gelabah nya memandang)manaaa ii aq x nmpk punn...
Bahirah"tuuu tngh brjln nk gi KOOP (KEDAI BUKU)
Hanis"eehhhh haah laaa"(tersenyum ii) "alalala comel nyeeee"Soleha (dgn tiba ii menyampuk) "haaa pndai dh nohhh usya lakii report mama & papa kau..(senyum sinis)
Hanis "eshhhh kau nii" (merajuk dan mndiamkn dri)
Waktu brlajar............
Kringgggggg (menandakn waktu pulang 2:40ptg)
Smbil bjln menuju ke pagar sklh
Soleha"wey kau marah aq lgi ke hanis? Sorry laa aq memain je"
Hanis "hmm xpe laa lupakn jela bnda kecik je pun"
Soleha"okey that's why aq syg kau muhahahahahaha"Hanis"eyyy yelaa ii aq ni kn baikk comel hahahaha #pujimangkuksendri
Soleha"bwek ii nk muntah aq dngr!"
Bahirah" wey korang aq blik dulu ehh" bye
( memandang bahirah yg sdg berjln pulang ke rmh dan bye kpda nya hahaha)Munirah "wey ptg nii jom ronda nk x"
Ain (mencelah) "haah jom laa ronda ii "
Hanis"ermm aq mls ah nk kluar lgi pun homework bnyk ah!"Soleha"alaaaa hanis jom ah plish ii homework wat la mlm niii "
Hanis"hmm yelaa"
Pada ptg itu.....
Mereka berempat kluar ronda ii di tmn...
Maghrib menjelma mereka pulang ke rmh masing ii ....Keesokkan hari nya........
Bersambung...hehehe (please comment klu de ap yg kurang) thanks!
YOU ARE READING
KAN KU KEJAR CINTA KAMU CRUSH KU
Lãng mạnmengisahkn seorang budak perempuan sekolah menengah telah jatuh cinta pandang pertama nya akan tetapi lelaki itu muda setahun dari nya....nak tahu sepanjang perjalanan cerita ni jom baca guys!!!