Di dalam kelas,
Dengan teruja nya dy menceritakan apa yang telah berlaku tadi....(huh dengan gaya gedik nya)
Waktu belajar....
Hanis tetiba saja sakit kepala dan dy memberitahu kepada cikgu bahawa dy mahu rehat dy bilik rehat...Cikgu mengizinkan nya...
Lalu hanis pergi bersama bahirah ,bahirah memimping tangan hanis..tiba ii hanis hampir terjatuh semasa berjalan menuju ke bilik rehat bahirah panik dy terus papah hanis ..Aziz muncul ...
Aziz terlihat bahirah hampir tidak tahan untuk papah hanis lagi lalu Aziz terus berjalan ke arah hanis yang lemah longlai dan terus sambut hanis dan sekarang hanis di pengkuan tubuh Aziz...Bahirah terkejut melihat Aziz yang entah datang dari mana tetiba menyambut hanis dari belakang...
Bahirah terpaku melihat Aziz yg sedang mendorong hanis dalam pengkuannya..
Bahirah berkata dalam hatinya( i think Aziz love you Hanis) "tersenyum sendirian"
bahirah berjalan di belakang mereka... (huh sweet habis nasib hanis ni kecik molek je senang Aziz)
"Bahirah ketawa kecil"Dibilik rehat,
Aziz membaringkan hanis yang lemah longlai itu di atas katil...Bahirah" thanks tolong bawakan hanis ke sini.."
Aziz" ouhh no problem,ouh ya kenapa boleh jadi macam ni ea? Dah beritahu cikgu? Dah bagi ubat?" Bertubi ii Aziz bertanyakan kepada bahirah..
(Bahirah berkata dalam hati nya,huh sah Aziz suka kau jugak hanis..punya dy ambil berat pasal kau walaupun dy x kenal kau lagi..)
Aziz menegur bahirah yang terdiam"hello?"
Bahirah"ouh yaaa ii dah ii "
Aziz"ouh okey kalau macam tu aq balik kelas dulu la"
Bahirah" yea"
Aziz" ermm blh tlg aq x?"
Bahirah"apa?"
Aziz"kirimkan salam aq dekat dy boleh"(tersenyum ii)Bahirah(terkejutt!) "Ouh okey"
Lalu Aziz keluar dari bilik itu..
(Bahirah meletakkan minyak angin di dahi Hanis yang mulus itu) ngehehehe
Bahirah terus memberitahu tahu senior yang bertugas menjaga pesakit..orang panggil KAK WARDINA tpi kitorang saja yg memanggil nya KAK WADI hehehe lebih manja kan x gitu sis? Hehe
Bahirah" kak wadi,hanis berehat sekejap di bilik rehat,tadi dy pitam.."
Kak wadi" ouh ye ke? Habistu macam mana keadaan dy sekarang?"
Bahirah"hanis masih tidur.."
Kak wadi"ouh xpela kalau begitu biarkan saja dy berehat dulu.."
Bahirah"baiklah kak wadi omelss"
Sememangnya hanis,bahirah,soleha,munirah,ain nii memang sangat rapat dengan kak wardina ni...entah macam mana boleh rapat..hahaha
Hanis terjaga..
Bersambung....hehehe sorry kalau x best ermm idea kureng sikit hari nii hehe...please support me okey!
YOU ARE READING
KAN KU KEJAR CINTA KAMU CRUSH KU
Romancemengisahkn seorang budak perempuan sekolah menengah telah jatuh cinta pandang pertama nya akan tetapi lelaki itu muda setahun dari nya....nak tahu sepanjang perjalanan cerita ni jom baca guys!!!