"Elif nerede?"

445 25 7
                                    

Arkamdan gelen sesle irkildim;

''Boşuna uğraşma, uyanmaz!''

Arkamı döndüğümde karşımda Ozan'ı gördüm. Pis pis sırıtıyordu.Bana doğru gelirken konuşmaya başladı;

''Bu filmin sonu pek iç açıcı değil!.''

Bana doğru gelirken korkmuyordum. Çünkü onu dövebilirdim, bunu başarabilirdim.  Bana yaklaşmıştı. Ona doğru bir hamle yapacakken arkamdan birisi ağzımı bir bez parçasıyla kapattı. Ne kadar çırpınsamda kurtulamamıştım. Nefes aldığımda ise göz kapaklarımı ne kadar zorlasamda kapanmasına engel olamadım..

Ozan

Bugün onu sahilde gördüğümde hemen arkadaşlara haber saldım. O kızdan intikamımı alacaktım. Ona sahip olacak ve böylece intikamımı alacağım. Fiziği beni deli ediyor, çok güzel bir kız. Ona hiçbir zaman çok güzel olduğunu söylemedim. Çünkü Ozan Cesur kimseye iltifat etmez! O'na aşık olduğumu farketmemiştim, onu keybettikten sonra bunu farkettim. Ama çok geçti. Onu buldum sonunda ve o artık benim olacak.

Sinema salonuna gittiklerini anladığımda arkadaşım Can'a ve kendime bir bilet aldım. Hemen onların arkasındaki koltuğa oturduğumuzda Elif ve yanındaki herif hiçbir şeyin farkında değildi. Kendi kendime sırıtıyordum. Çünkü zaferime çok az kalmıştı. Hele o herif uyumaya başladığında işim daha kolay olmuştu. Eterli bezi koklattım uyurken. Böylece hiç ses olmadan bayıltmış oldum. Elif filmi seyrediyordu. Birazdan başına geleceklerden habersizdi.

 Filme ara verildiğinde Elif yanındaki herifi uyandırmaya çalışıyordu ama başaramadı.

''Bu filmin sonu pek iç açıcı değil!.'' diyerek ona doğru yürürken Can arkadan kızı bayıltmıştı. Elif'i kucağıma aldığım gibi oradan çıkardım. Hemen binadan çıkarak arabaya doğru yöneldim. Can işi olduğunu söyleyip hemen yanımdan ayrılmıştı.Zaten o herife ihtiyacım yok. Hiç sevmiyorum onuda. En yakın arkadaşım başarılı değil ama  herkes her şeyi onun iyi yaptığını düşünüyor. Aptalın teki. Hala okuyor, ayrıca bizim şirketin mali hesaplarıyla ilgileniyor. Babam onu işe aldı ve onunla arkadaş olmamı istedi. Can çok aptal bir herif, hep bana yardım ediyor. Bu işte yardım edeceğini düşünmezdim ama bu işte de yardım etti. Hedefime adım adım yaklaşıyorum. Artık Elif benim olacak. Sonra ise onu öldürebilirim. Çünkü onu asla affedemem, beni herkesin içinde rezil etti!!

Halil

Uyandığımda Elif yanımda yoktu ve salon boştu. Sanırım ara verildi diye düşünürken yerde Elif'in taktığı bandajı gördüm. Lanet olsun!!  Hemen Mert'e telefon ettim. Az sonra Mert telefonu açmıştı.

''Elif !! Elif yok Mert!!''

''Biliyorum abi!! Bir adam Elif'i kucağında taşıyordu. Sonra ise bir arabaya bindirdi!! Ben onları takip ettim ancak...''

''Ancak ne!!  Ne oluyor, sana gözünü dört aç demedim mi?''

''Abi gerçekten çok dikkatliydim, ama hemen önümde bir kaza olunca adam bastı gitti ben arkada kaldım kusura bakma!!''

''Tamam , o zaman nereye kadar takip ettin, adresi ver!!''

''Tamam Abi mesaj atacağım sana!''

Lanet olsun! O'na sahip olamadım, emaneti koruyamadım! Daha önceki gibi koruyamadım!!

Hemen bir taksiye atlayıp adresi verdim. Gittiğimde Mert arabada beni bekliyordu.

Arabaya bindiğimde ne yapacağımı bilmiyordum .

''Sür Mert sür onu bulmalıyız!'' 

Kış GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin