13| ''O mutluyken ben ağlıyordum. Hiç adil değil.''

270 15 11
                                    

Bir hafta sonra..

Bugün büyük gün.Babamın katilleriyle hesaplaşma vakti.. İstediğim para değil. Onların cezalarını çekmesi. Zaten ben artık zenginim. Halil'in açtığı bir banka hesabında birsürü param var yani ablamla ikimizin. O kadar işe girip çalışmalarım boşunaymış. Annemin bize paraları vermeyip Nadide Hanım'a vermesi çok zekice. Çünkü o zamanlar bizimde peşimizdelerdi. Para bizde olsaydı bizi rahat bırakmazlardı..

Nadide Hanım'ın Günce ile hazırladığı kıyafetlere bir göz gezdirdikten sonra giyinmek için banyoma girdim. Çok ciddi kıyafetlerdi. Ne de olsa iş görüşmesine gidiyorum.. İntikamımı almak için gerekliydi. Beyaz bir gömlek üzerine siyah bir ceket. Ve oldukça mini bir etek!!. Çok kadınsı. Daha okulunu bile bitirmemiş bir insana neden ünlü bir şirket iş versin ki? Vermez tabiki. Ama eğer o adamı etkileyebilirsem verir. Bu kıyafetlerin seçilme sebebide buydu.

Odamdan gelen sesle kıyafetleri giyer giymez banyodan çıktım. Günce beni baştan aşağı süzdükten sonra bana yaklaşarak gömleğimin ilk iki düğmesini açtı. Sonra ise gülümsedi.

''Hıh. İşte böyle.. Şimdi çok iyi görünüyorsun. Kesinlikle onu etkileyeceksin! Şu kolyeyide takalım''

diyerek kolyeyi boynuma takmıştı. Çok güzel bir kolyeydi. E harfi vardı üzerinde Günce benim için yaptırmış. Çok iyi bir kız.

''Öyle diyorsun'' diyerek gülümsedim.

''Ne sandın. Modayı benden iyi bilen yoktur ve sanırım erkekleride.''

''Erkekleride mi? O konuda da yardımına ihtiyacım var sanırım.''

''Sen şu işi bir alda gerisini hallederiz.''

Aynadaki yansımama bakıyordum. Saçlarımı arkadan toplamıştım. Üzerimdeki kıyafetle çok resmi duruyordum. Önceden ayarlanan hafif topuklu siyah ayakkabılarımı giydikten sonra artık hazırdım. Günce ile birlikte aşağıya indiğimizde herkes şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

Nadide Hanım etrafımda dolaşarak beni inceledikten sonra hafif bir gülümsemeyle konuşmaya başladı:

''Muhteşem olmuş! Olacak bu iş!''

Cemre kaşlarını çatmış beni izliyordu.

''Fena olmamış.''

Fena olmamış mı dedi o? Bu kızı birgün döveceğim ama hangi gün? Hiç moralimi bozmadan etrafa bakınmaya başladım. Halil neredeydi? Tabiki de en çok onun ne düşüneceğini merak ediyorum.

Çünkü onu seviyorum.

Merdivenden gelen ayak sesleriyle herkesin gözü Halil'e kaymıştı. Halil beni gördüğünde biraz kaşlarını çattıktan sonra mimiklerini eski haline çevirdi.

''Nasıl olmuş Halil? Erkek gözüyle ne düşündüğünü bilmek istiyorum '' dedi Günce.

Halil merdivenlerden indikten sonra önce beni süzdü sonra ise dudaklarını araladı;

''İdare eder.''

Cemre arkada sırıtırken ben sinirlenmiştim. Aşırı sexi bir iş kıyafeti. Neyini beğenmediğini anlamadım.

Günce derin bir iç çektikten sonra '' Neyse! İş görüşmesinden sonra idare eder miymiş yoksa mükemmelmiymiş göreceğiz!'' dedi kendinden emin bir tavırla. Çünkü Bu kıyafet Günce'nin tasarımıydı. Günce mola ile ilgili bir bölümde okuyor. Daha mezun olmamış ama bence mükemmel tasarımları var.İlerde kesinlikle Günce'nin tasarımlarından giyineceğim!

''Hadi çıkalım o zaman'' dedi Halil. Tedirgin bir ifade vardı yüzünde. O adamlarla buluşacağım için korkuyor olmalıydı. Ya da bilmiyorum.

Kış GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin