''Kardeş mi?''

431 28 8
                                    

Yeni kapağımız nasıl? :) Ben çok beğendim, Kapağımızı cansugez4 yaptı :) Ona çoook  teşekkür ediyor, yeni bölümü cansugez4 e ithaf ediyorum :)

                                                                            ***

Karşımdaki adam  gözüyle diğerlerine işaret verdi. Hepsi dışarı çıkmak  harekete geçmişti. Bizi yalnız bırakıyorlardı. Şimdi ne yapacaktım?

Pislik herif elini ağzımdan çekti ve pis pis sırıttı.

''Gülümse biraz bebeğim, birazdan çok eğleneceğiz''

Halil

Üzerime siyah, beyaz yazılı bir tşört geçirdikten sonra, siyah pantolonumu hemen giydim. Sonra ise parfümümü sıkarak saçlarımı arkaya doğru taradım.Kapıyı açtığımda karşımda Elif'i görmeyi beklemiyordum. Açıkça söylemek gerekirse, çok güzel bir kızdı. Aynı zamanda masum, çocukça, cıvıl cıvıl.Bunların yanında  dik kafalı birazda ağzı bozuk. İlk karşılaştığımız gün bana hödük demişti..

 Boyu uzundu, fiziği ise boyu ile orantılıydı. Boydan giydiği siyah elbise oldukça yakışmıştı. Ama çok açıktı. Göğüs dekoltesi ve sırt dekoltesi vardı. Eteğinin ön tarafı diz kapaklarının üstünde arkası ise uzundu. 

Onu inceledikten sonra beğendiğimi belirtmek için ıslık çaldım. Aslında beğenmem onun için önemli değildi. Çünkü bana değer vermiyordu, düşüncelerime neden önem versin ki?

Zaten güzel, böyle giyinirse başına çok bela açılır. Onu uyarmalıydım.Onunda beni incelediğini farketmiştim.Gözleri gözlerimle buluştuğunda konuşmak için dudaklarımı araladım;

''Siyah benim rengim sanıyordum''

Aslında ona çok yakışıyor, bunu daha öncede söylemiştim.

''Yanılmışsın''

Çok iddialı.

''Bence hala benim rengim''

Onu sinirlendirmek hoşuma gidiyor.

''Nedenmiş o?''

''Sen bana aitsin.''

Onu utandırmayı seviyorum.

''Hayır değilim''

Onun benim düşüncelerime karşı çıkmasını seviyorum

''Bu kıyafetle dışarı çıkamazsın''

''Çıkarım''

Çocuk gibi inatlaşmasını seviyorum

''Çok kısa''

''Olsun''

''Çıkacak mısın bu kıyafetle?''

''Evet.''

Hiç kimseye boyun eğmemesini seviyorum.

''O zaman olacaklardan ben sorumlu değilim''

''Ne olabilir ki?''

Cesur oluşunu seviyorum.

''Görürsün''

''Hadi gidelim'' 

''Koluma girmek ister misin?''

Benimle olduğu zamanları seviyorum.

''Olabilir''

Koluma girdiğinde çok mutlu olmuştum. Eskilerden birisiyle beraber olmak bana güç veriyordu. Ama onunla bugün ufak bir işim vardı. Eğer böyle giyinirse başına ne işler açacağını öğrenecekti. 

Kış GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin