Už uběhl měsíc od pohřbu a celkově od všeho.
Jess byla zase má nejlepší kamarádka, Ashley se opět vrátila, co se týče vztahu mezi Jess a Ashley moc se v lásce nemají hlavně Ashley k Jessice, pořád na ni nějak naráží a má různé připomínky ohledně Jasona a celkově toho co se stalo na tom večírku.
William je už měsíc s Carrol a já měsíc s Dylanem, přemýšleli jsme společně s Willem, že to můžeme nějak oslavit, strašně se mu to líbilo rande ve čtyřech, nebyl to špatný nápad, si sednout do nějaké restaurace nebo něco podobného.A co se týče mého vztahu s Dylanem tak se to mým rodičům moc nezamlouvá, ale jsem s ním opravdu šťastná a respektují to.
Zrovna jsem se chystala do školy, moji rodiče nebyli doma, byli už dávno v práci, moc času spolu netrávíme, což se upřímně divím, ale máma mi stále volá jestli jsem v pořádku a tak.
Už mi to upřímně leze na nervy, ale chápu ji.
V koupelně jsem se namalovala a celkově udělala hygienu. Vyběhla jsem po schodech dolů a šla do kuchyně, abych udělala mě a Dylanovi snídani.
Udělala jsem směs na palačinky a začala pomalu smažit na pánvičce. Dylan mě ze zadu chytl za boky. Strašně jsem se lekla mou sběračku na níž bylo těsto na palačinky jsem upustila a Dylan se začal smát.
,, Pitomče'' řekla jsem a začala ho propalovat pohledem.
,, Ale notak" našpulil rty a chtěl mi věnovat polibek, uhnula jsem a dělala uraženou.
Nadzvedl obočí a tázavě se na mě koukl.
Mezitím jsem utírala podlahu, která byla celá od směsy.,, Nějak se ti to pálí beruško" mrkl na mě a odešel, nejspíš se šel obléknout.
,, Sakra! Sakra! Sakra! " nadávala jsem si pro sebe, rychle jsem vzala obracečku, aby se mi to nepřipálilo ještě více, i když to více snad nešlo, zespoda byla celá černá, takže jsem ji mohla vzít a vyhodit do koše.
Po mém menším fiasku s palačinkou jsem je konečně dodělala a tentokrát jsem si dala pozor. Namazala jsem je nutellou, dala na ně šlehačku a kousky ovoce. Vypadalo to božsky. Kéž by jste to mohli vidět.
,, Doufám, že to je k jídlu " uculil se na mě.
,, No to tvoje asi ne, ale to moje určitě je " oplatila jsem mu úšklebek a začala se věnovat mému talíři s palačinky.
Nadzvedl obočí a koukala se na mě jako kdyby myslel to co jsem řekl vážně.
,, Si dělám srandu " zasmála jsem se.
,, Si myslím" a začal se smát taky.
,, Tak co by si chtěl dělat teď " měli jsme ještě chvíli, než jsme měli jet do toho blázince zvaného škola, tak moc se mi tam nechtělo.
Lišácky se na mě usmál a já hned věděla na co myslí. Bouchla jsem ho do hrudi a začala se smát.
Přistoupil ke mně blíž a začal mě líbat, z normálního líbání se stalo vášnivé, položil mě na gauč a zajel mi pod tričko. Ani ne minutu a byli jsme oba nazí.
*********
,, Rychle, musíme už do školy" zakřičela jsem na Dylana, který se oblékal.
,, Už jdu prosím tě" zasmál se a společně se vydali k autu které bylo zaparkované nedaleko mého domu.
,, No konečně co vám tak dlouho trvalo? " zasmál se Will.
Já s Dylanem jsme se na sebe lišácky koukli.,, Tak už asi chápu" začal se smát.
ČTEŠ
Why Me? ✔
RomanceTaky jste poznali nějakého kluka, kterého nemůžete ani vystát? A potom se do něj nejspíš zamilujete a nevíte co dělat, jestli ta láska je vůbec vzájemná? A nebo si tu lásku k němu prostě neumíte připustit? Je to vůbec skutečné? Nebo se to jen zdá? ...