~Five~

6.9K 213 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila s obrovskou bolestí hlavy, aspoň že jsem si přibalila Ibalgin, jinak bych teď asi zemřela. Vzala jsem si dva a zapila je vodou, zatím než prášky zaberou tak jsem projížděla Instagram.

Najednou se úplně rozrazily dveře, vylezla z nich celá ubrečená Sydney. Sykla jsem bolestí, protože opravdu nahlas nadávala.

,, On to opravdu udělal!!!" Řvala přes celý pokoj a rozhazovala a kopala do všech věcí co jí přišly pod nohy.

,, Co se stalo" jemně jsem se jí zeptala, ale pořád nadávala a do všeho bouchala.

,, Můžeš mi kurva říct co se stalo!" zařvala jsem pro změnu já.

,, On mě podvedl!" rozbrečela se ještě víc a sesunula se k zemi.

,, Kdo "

,, Jason"

,, S-s kým" ihned jsem si vybavila sebe a ním v té ložnici.

,, To nevím nechce mi to říct" zavzlykala

Objala jsem ji a ona mi objetí oplatila.

,,To je mi moc líto"

,, Je to nehoráznej kretén nenávidím ho a až tu mrchu najdu zabiju ji!" zamumlala mi do trička a opět začala brečet.

,, Hele víš co ti zlepší náladu?"

,, Ne" sklopila hlavu a začala si utírat slzy.

,, Klidný den, cukrárna, procházka, horká čokoláda a pořádný jídlo" řekla jsem zasněně.

,,To zní dobře" nahodila upřímný úsměv.

,, Tak se běž umýt, nalíčit a obléknout já ti zatím udělám čaj"

Šla jsem do naší malé kuchyňky a dala vařit vodu a připravila jsem mezi tím hrnek a dala do něj pytlíček s borůvkovým čajem, když se voda dovařila nalila jsem do hrnku vroucí vodu.

Sydney byla stále v koupelně tak jsem si mezitím šla udělat hygienu, nalíčit a obléct už je tam asi patnáct minut a stále nevyšla, rozhodla jsem se, že půjdu na střešní "terasu".
Sedla jsem si a obdivovala ten úžasný výhled.

,, Je tu volno?"zeptal se Jason.

,, Jo je"

,, S kým?" otočila jsem se na něj se smutným výrazem.

,, Co myslíš?"

,, S kým si ji podvedl"

,, Nevím jestli ti to mám říct"

,, Jasone aspoň jednou buď ke mně upřímnej nejde o mně, ale o holku která tě opravdu miluje"

,,Jessica" vydechl

,, Co? Proč? Jak? Ale ona, vždyť má kluka" upřímně malém jsem dostala infarkt z toho co právě řekl.

,, Nemá ráda Sydney"

,, Jo a ty si musel ze sebe udělat kokota Parkere, zklamal si mě myslela jsem si že si se změnil, ale bohužel lidi se nemění neberu ti to za zlé vím jak je Jess manipulativní, ale neměl si se nechat tleskám ti vážně ses předvedl" Zvedla jsem se a pomalu chtěla odejít, ale chytl mě za ruku, v tu chvíli přišla nahoru Sydney.

,, Em?" zarazila se a viděla jsem že má opět slzy v očích.

,, Já si to myslela s tebou se vyspal! Si strašná mrcha!" s brekem utekla.

,, Bravo" otočila jsem se na Jasona a probodla ho pohledem.

Rozutíkala jsem se za ní a chytla ji za ruku hned v tu chvíli mi jednu vlepila, byla to strašná štiplavá bolest, chytla jsem se za tvář a udiveně koukala na Sydney, která s brekem uzíkala po chodbě hotelu.
Zůstala jsem bezhybně stát a neměla slov.

,, Si v pohodě? "zeptal se dívčí hlas za mnou.

Byla to Carrol, s Carrol jsme se hodně bavili v prváku, ale potom přišla Jessica a já se s Carrol přestala bavit, ani už nevím důvod proč.

,, Jo jsem"

,, Proč ti dala facku?"

,, Myslí si že ji podvedl Jason se mnou"

,, Ahá a je to pravda?"

,, Ne! Právě že ne" sklopila jsem hlavu.

,, Ona je hloupá uvidíš, až se trochu zklidní tak ji to vysvětli" pohladila mě po rameni a povzbudivě usmála a odešla.

Z pohledu Jasona

Austin šel za nějakou holkou pravděpodobně za Taylor, protože momentálně do ní jede. Včera se toho dost posralo a jednu věc jsem už totálně posral.
Podvedl jsem Sydney s Jessicou a navíc když Jessica chodí s mým nejlepším kámošem Jackem.
Totálně jsem to pokazil, Sydney jsem měl rád, ne že bych jí chtěl ublížit schválně, ale nevím jak se to stalo...
Lituju toho a ještě k tomu je na mě nasraná Emily, což mě sere ještě víc....

Why Me? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat