Ráno mě probudil hlasitý štěkot. Nevědela jsem co se děje. Slyšela jsem jak někdo klepal na dveře. Kolik už je hodin? Podívala jsem se na hodiny. Půl osmé?! No to nene. Musím si pohnout. Schody jsem brala po dvou. Otevřela jsem dveře a nemohla uvěřit kdo v nich stojí.
,,Konečně jsem našel správnej barák."
Byl to člověk, kterého bych tu nečekala ani kdyby byla 3.světová a náš dům by byl jediný v této ulici s jídlem a pitím.
,,Řekni mi jak se tu vyznáš. Když jsem zaklepal na nějakýho dědka, tak mě seřval za to, že ho vyrušuju při sledování seriálu. O co, že na žádnej seriál nečuměl."
Proč on? Proč on? Proč on????? Bože to sis nemohl vybrat jinou oběť než mě?? Třeba taková Britney ze třeťáku by si to zasloužila. Vážně! Málem mi zlomila ruku když mi na ni v tělocviku šlápla. Nešlápla mi na ni tím normálním způsobem, ale ona mi na ni rovnou dupla. No... ale i tak. Jenom jsem na něho koukala.
,,Haló kočko, slyšíš"???
Jen jsem kývla.
,,Jak jsem říkal. Jdu si to s tebou vyřídit. Aspoň mi do toho nebudeš kecat. Já holky nebiju, ale nevadí mi jim udělat ze života peklo a tobě bych ho fakt udělat nechtěl. Takže si dávej bacha. Rozumíš??"
Nahodil ten typickej frajerskej úšklebek.
,,Tak a jestli dovolíš, jdu si pro něco k jídlu."
Rozešel se do kuchyně. Tak to teda né chlapče!! Přišla jsem za ním snad tu neudělá... Co to sakra je??? Takovej bordel! Tenhle Xavier by měl být zapsanej do Guinessovy knihy rekordů! Za co? No za nejrychlejšího bordeláře na světě. Na kuchyňské lince ležel snad celý obsah naší lednice. Zaklepala jsem na stůl, aby si mě všimnul.
,,No ahoj. Chceš taky?"
Ukázal na sendvič co ležel na lince. Přikývla jsem na to. Poté co mi udělal ten sendvič jsme to museli uklidit.
,,Nechci nic říkat, ale je za deset minut osm. A protože ty nevypadáš zrovna jako průšvyhářka tak by sis asi měla pohnout."
Po jeho proslovu jsem se ještě podívala na hodiny, abych se ujistila, že nelhal. A měl pravdu. Rozeběhla jsem se na chodbu kde jsem si obula boty. Když jsem se zohýbala pro batoh ucítila jsem na sobě pohled. Kdo to asi může být??
,,Jako zadek máš hezkej."
Otočila jsem se na něj s pohledem ,,Si spadl z višně?"
,,Dobře už mlčím."
Dal ruce nad hlavu a usmál se. To mě donutilo se na něj usmát. Póóóóčkat! Co to sakra dělám??? Nemůžu se jen tak usmívat na lidi. Hned jsem s tím přestala. Kate na mě má špatnej vliv. A to ji znám jenom den.
,,Můžu tě svézt jestli chceš."
No páni. On je fakt divnej. Ale proč ne?? Lepší než jít pěšky.
○○○
Příště radši pěšky půjdu. Xavier vyzvedl ještě ty jeho kamarády. Moc už si je nepamatuju. Jeden jim, ale chyběl. Ten blonďák.