우리는 너무 바보 야.
we are so fool.❦ ❦ ❦
“ Jeon Jungkook— apa— ”
“ shh— ”
Jari telunjuk Jungkook diletakkan pada bibir Jihyo.Dia yang masih lagi berada diatas Jihyo mengambil peluang itu untuk meneliti segenap inci pada wajah cantik isterinya itu.
“ you are so beautiful ”
Bisik Jungkook tersangtlah perlahan. Wajahnya disembamkan kedalam batang leher Jihyo.“ lepaskan saya! ni tak ada kena mengena dengan peraturan atau— ”
“ you are mine, alone. that's my rule ”
Jungkook memintas kata-kata Jihyo. Dia kemudian mencium leher gadis cantik itu sebelum kembali berdiri.“ saya nak mandi ”
Kata Jungkook datar kemudian dia terus hilang dari pandangan Jihyo.Jihyo sekadar menyepi. Dia sedang cuba proses apa yang baru sahaja berlaku diantara dia dan Jungkook.
“ takkan sesenang itu peraturan dia—? ”
Gumam Jihyo perlahan. Timbul rasa was-was dalam dirinya.Dan ya, gadis itu nampaknya tidak faham akan maksud sebenar kata-kata Jungkook sebentar tadi.
❦ ❦ ❦
“ jangan lupa, perkahwinan kita dirahsiakan. tak ramai yang tahu kecuali ahli keluarga. jangan terlepas cakap pula ”
Sebelah kening Jungkook terangkat mendengar bebelan isterinya itu.
“ suka hati saya lah ”
Jihyo memandang Jungkook tajam apabila balasan yang lelaki kacak itu berikan bukan apa yang dia mahukan.
“ jangan melampau, Jeon Jungkook. awak kena ingat perkahwinan kita ni satu kesilapan that made by the both of us. fool ”
Jungkook mengeluh perlahan.
“ setuju. perkahwinan ni betul-betul satu kesilapan. kalau teman wanita saya tahu saya dah berkahwin, mesti diorang meroyan ”
Mulut Jihyo sedikit terngaga mendengar kata-kata Jungkook.
“ dasar lelaki kasanova! ”
Gumam Jihyo perlahan. Dia akhirnya membuka pintu kereta.Memang sengaja Jungkook memarkir keretanya jauh dari cafe agar tiada siapa tahu dia datang kesana bersama Jihyo.
“ tunggu— ”
Jihyo kembali memandang Jungkook apabila lengan nya dipegang lembut oleh lelaki kacak itu.
“ jangan lupa peraturan saya. you are mine so— jauhi Park Jimin ”
Setelah itu, Jungkook melepaskan pegangan tangan nya pada kengan Jihyo.“ what the hell, Jeon Jungkook?! kitorang kawan lah! ”
Balas Jihyo dengan nada suara yang sedikit meninggi.Jungkook tersengih sinis.
“ tapi awak dah setuju dengan peraturan saya, sayang ”
Jungkook mengenyitkan matanya kearah Jihyo.“ mana adil! awak boleh pergi dating dengan teman wanita awak tapi saya— nak berkawan pun tak boleh?! ”
Soal Jihyo tidak percaya.Sungguh dia berasa teramat geram terhadap Jungkook tika ini.
“ ya, you get the idea. now get out or I'm gonna be late for my date ”
Balas Jeon Jungkook datar.Jihyo akhirnya keluar dari perut kereta mewah jejaka kasanova itu.
“ ya tuhan— macam mana aku perlu hadap lelaki tak guna ni? ”
Gumam Jihyo perlahan.TO BE
CONTINUED
YOU ARE READING
[C] CASANOVA
Fanfiction" dasar lelaki kasanova. poyo! " " cinta kasanova daripada seorang lelaki kasanova macam aku " A Jeon Jungkook Fanfiction start: 26/1/19 end: 26/2/19 cover by: @CHERRYLUCY