1

4.5K 69 14
                                    

"Une jam Onur Kaan, jeta ime eshte kjo, nje jete arratisje, nje jete qe nuk eshte e imja por qe duhet ta jetoj.
Une jam Onur Kaan, personi qe i moren me force gjithka, lumturin, familjen madje edhe jete.
Une jam Onur Kaan dhe do rifitoj gjithka.
Une jam ai qe do sjell vdekjen tek ata qe vrane jeten time. Une jam Seis Serikay, i zgjuar nga vdekja per tu hakmarre!!!"

3 vite me pare:
Njeriu sot ka gjithka neser nuk ka asgje, kjo eshte historia e Onurit nje djali te thjeshte dhe te pashem i cili studjon per inxhinjeri.
Ai ishte nje student i perkryes, kishte rezultate perfekte dhe ishte shume I zgjuar.
Vinte nga nje familje e varfer dhe i duhej te punonte gjate kohes se lire per te mbajtur famijen e tij.

Onur: Allah!! Jam vone per ne pune!!(niset me vrap per ne pune).

Ilker: Onur ku po shkon?? Mos harro se pas dy oresh kemi ndeshje.

Onur: Ahh vella, e kam harruar fare! Shiko, kete here nk mund te vij por mos u shqeteso heren tjeter me ke aty.

Ilker: Nk te besoj fare por nejse! Pune te mbare vella.

Onur iken me vrap per ne pune.

Hatixhe, nena e Onurit ishte nje grua e dashur dhe punetore e cila jetonte per femijet e saj Onurin dhe Çiçekun.

Hatixhe: Allah allah! Perse nk ka ardhur ende Onuri ne shtepi?

Çiçeku: Mos u shqeteso nene! Vellai eshte i rritur tashme dhe edin mire cfare ben.

Hatixhe: E cfare te bej bija ime. Zemra e nje nene eshte e tille. Ju per mua gjithnje do te jeni te voglit e mi.(I mbushen syte me lot).

Çiçek: Ahh zemra ime. Neneza ime! Ti je jeta e imja dhe e vellai tim. Qe te dy e dime sforcimin tend per te na rritur neve. Te duam shume nene. Sikur babai te ishte sikur ti!

Hatixhe: E vogla ime! Syzeza ime! Babai juaj ju don shume, ndoshta nk din ta shprehi por ju don shume.
Hatixhe perqafon Çiçekun.

Ne nje kazino ndodhej Ahmeti, babai I Onurit i cili kishte luajtur dhe ishte gati te fitonte.

Ahmet: Hahahaha! Jam i sigurte qe do te fitoj. 4 qupa!!!

Bali: Hehehehe! Ah more Ahmet, kete nate fati nk ishte me ty. 4 kerra!! Humbe!

Ahmet tronditet nga kjo humbje. Ai kishte vendosur bast 6 miljon dollar shume te cilen kurre nk do mund ta paguaj.

Ahmet: Jo jo jo!!! Kjo ishte hile! Ju me bet hile te poshter. Une nk mund te kem humbur. Mashtrues.

Bali: Ja qe humbe budalla. Tani do me paguash bastin.

Ahmet: Allah!!!! (Vendos duart ne krye). Ku ti gjej une tani parate?!

Bali: Gjej ku te duash, por pas 24 oresh do vij te marr parate e mija. Nese nk jan gati, je I vdekur!
Ahmet largohet i shokuar pas kesaj qe i ndodhi.

Onur mberrin tek puna ku ishte me vones.

Pronari: 20 min. 20 min me vonese!

Onur: Me falni zoteri por kisha mesim dhe pastaj kishte trafik rruges.

Pronari: Nk me intereson! Nese ndodh edhe nje here, je i pushuar!

Onur: Nk do te ndodhi!

Pronari: Futju punes pra, mos rri kot.(largohet).

Onur: Debil i dreqit!

Pelin: Te foli serisht?

Onur: Cti bej qe me duhet puna sepse te betohem se do ta vrisja ne vend. Ci duket vetja atij.

Pelin: Qetesohu Onur! Sa nevrik qe je! Qetesohu! (afrohet dhe e puth ne buze).

Onur: Cfare ben Pelin? Jo ketu!

HAKMARRJA ( Shqip )Where stories live. Discover now