Jeto ose Vdis

725 27 0
                                    

Azra vazhdonte te trokiste ne dere .
Azra: Ajlin , cfare ke qe nuk e hap dere?? Ajlin!!
Ajlin: Ik Seis! Ajo nuk duhet te shoh.
Seis: Nuk iki pa marre nje puthje tjeter.
Ajlin: Te lutem Seis, largohu!
Seis: Me puth.
Ajlin: Ne rregull!!(ajo e puth).
Seis: Tani jemi ne rregull!! Shihemi serisht.(largohet nga ballkoni).
Ajlin hap deren.
Azra: Perse nuk e hapje?
Ajlin: Isha ne banjo.
Azra: Me friksove. Tash se cfare po beje.
Ajlin: Mos u shqeteso Azra, nuk do vras veten.
Azra: Une shqetesohem per ty Ajlin. Je kusherira ime.
Ajlin: Me fal per tonin por nuk mundem me. Jam e shkatruar.(nis te qaje por Azra afrohet dhe eperqafon).

Seis po shkonte ne shtepi dhe rikujtonte momentin e puthjes.
Seis: Ah Ajlin! Ajlin! Cfare me ke bere keshtu?? Nuk mund te rri pa menduar per ty. Po te mos ishte hakmarrja, ne do te kishim nje te ardhme por,,,. Allah!! Me ndihmo!

Nje mengjes i ri sapo erdhi. Ide te reja. Arritje te reja dhe dite e re po fillonte. Lejla ishte zgjuar dhe sapo hap syte merr ne telefon Seisin.
Lejla: Seis!! I dashur!
Seis: Cfare ka ndodhur Lejla?
Lejla: Asgje i dashur. E di qe eshte heret por doja te te telefonoja, te degjoja zerin tend.
Seis: Sa e mire qe je. Edhe mua me behet qefi qe te degjoj.
Lejla: Perse nuk me telefonove mbreme?
Seis: Kisha shume pune e dashur.
Lejla: Ska problem! Seis !
Seis: Po!
Lejla: Te dashuroj!(Mbyll telefonin).
Seis: Budallaqe!! Sa prehe e lehte qe je.
Mehmet: Seis, ti po luan me ndjenjat e saj.
Seis: As qe me intereson! Ajo familje do paguaj dhe do vuaj.
Mehmet: Lejla eshte thjesht nje vajze e pafajshme dhe naive. Vertet mendon qe ajo meriton te vuaj.
Seis: Edhe motra ime ishte e pafajshme dhe naive por ata e vrane. Edhe une nuk do kem meshire per Lejlen.

Inxhi i qon qajin Dafnes.
Inxhi: Nene! Te prura qajin. Me thane qe nuk ndihesh mire dhe menjeher e pergadita dhe ta solla.
Dafne: Faleminderit, bije!! Me dhemb vertet shume koka sot.(pin qajin).
Inxhi (me vete): Se shpejti nuk do ta ndjesh fare koken. Budallaqe!!
Dafne: Bije! A eshte zgjuar Ajaz?
Inxhi: Po eshte zgjuar dhe ka ikur. Nene!(shtiret sikur qan). Ajaz deshiron te me ndaje. Por une e dashuroj dhe nuk dua te ndahem.
Dafne: Ah Inxhi!! Ajaz tashme eshte i rritur dhe nuk mund ti them gje.
Inxhi: Ai dashuron Ajlinen dhe kete gje nuk e pranoj! Nuk e pranoj!
Dafne: Qetesohu! Do flas me te sapo te kthehet!
Inxhi: Faleminderit mama! Faleminderit!(e perqafon).
Dafne: Ti je si vajza ime dhe nuk do te le ne balte.
Inxhi (me vete): E hengre!!!

Pelini po zbukurohej dhe rregullohej ne shtepine e saj, Ilker shkon tek ajo.
Ilker: Ku po shkon ti?
Pelin: Ne pune.
Ilker: Ne pune keshtu, po zbujurohesh per te shkuar dhe per te punuar si sherbyese.
Pelin: E cte intereson Ilker!
Ilker: Sigurisht qe me intereson!
Pelin: Perse?
Ilker: Sepse une te dua ! Te dashuroj Pelin.
Pelin (e habitur): Cfare?? Hahahahahaha!! Vertet kujton ti qe une do shikoj nje varfanjak si ti. Te lutem Ilker!
Ilker: Ti je identike si motra jote. Nje interesagjike.
Pelin: Mjaft! Largohu qe ketu. Nuj dua ta shikoj fetyren fare.(Ilker largohet I zemeruar). Une do arrije me larg se motra ime. Ke per ta pare kete Ilker.

Sylejmani ndodhej ne verande i merzitur. Seis e shikon dhe afrohet prane tij.
Seis: Serisht i merzitur baba? Gjallarohu te lutem.
Sylejmani: Ah bir! Si mendon qe do te gjallerohem kur per brenda jam i shkatruar? Si?
Seis: Te kuptoj shume mire. Une e di se cfare do te thote te jesh i shkatruar dhe te humbasesh nje njeri te dashur.
Sylejmani: Atehere, me thuaj cfare te bej? Si ta shuaj kete dhimbje qe ndjej?
Seis: Duke u hakmarre! Hakmarrja eshte i vetmi ilaq.
Sylejmani: Ke te drejte. Se pari duhet te mbroj time bije dhe se dyti ti japim fund Burak Ëllgaz.

Ajaz ndodhej ne zyre dhe Exhe i dergon disa dokumenta.
Exhe: Keta jane zoteri dosjet e kontabilitetit.
Ajaz: Faleminderit Exhe!
Exhe: Te me falni!(largohet).
Ajaz: Tani te shohim se ku eshte kompania keto vitet e fundit.
Ajaz po shikonte dokumentat dhe ve re nje information te cuditshem.
Ajaz: Transport?! Cfare eshte kjo? Ne nuk merremi me transport. Dicka fshihet ketu. Ah baba, ah!! Po tani me cfare po merresh?!

HAKMARRJA ( Shqip )Where stories live. Discover now