Hakmarrje dhe plane te erreta kishin mberthyer jetet e pafajshme dhe ato me faj. Njerez pa shpirt dhe pa ndjenja po planefikonin hapat e tyre te rralles.
Inxhi: Askush nuk do ta kuptoj se nga do te vije goditja. Ato dy familje do shuhen.
Enver: Plani yt eshte I rrezikshem Inxhi. Nese dicka shkon keq, gjithka shkon ne djall.
Inxhi: Ne djall! Jo i dashur Enver, ne djall do shkojne ato. I urrej!! I urrej me gjithe shpirt Ëllgazet por me shume urrej Ajlin Soyder. Ajo e mallkuar hyri ne rrugen time dhe do vdesi, shume shpejt do vdesi.
Burxhu: Perse e urren kaq shume?? Ajo eshte thjesht nje...
Inxhi: Nje gur ne kepucet e mia. Duhet te eleminuar sa me pare. Plani i juaj per te perqar Seisin me Lejlan eshte perfekt. Burxhu duhet te hysh sa me shpejt ne aksion.
Burxhu: Me zi po pres. Seis Serikay do paguaj per vrasjen e vellait tim.Ndonjeher sa do qe te mundohemi ti ikim te shkuares sone, ajo ma ndjek nga pas. Perplaset me ne, na ngjitet dhe rri aty. Gjithnje!
Selen: Njihemi gje?
Seis: Nuk eshte e mundur. Selen!!
Selen: Me falni!! Si me njihni ju mua.
Seis: Me falni por...(hip ne makine dhe largohet me nxitim).
Selen: Allah!! Ai me njeh por si??Seis ishte i shokuar, djersiste i gjithi, takimi pas shume vitesh me motren e tij binjake e kishte bere te ndjehej shume keq.
Seis: Selen!! Ishe ti! Pas 10 vitesh u shfaqe serisht ne jeten time. Motra ime!(i mbushen syte me lot).Ajlin dhe Sylejman flisnin, qeshnin dhe kujtonin. Babe e bije pas gjithe viteve te jetes tyre tashme ishin prane njeri tjetrit dhe po mundoheshin te rifitonin kohen e humbur.
Ajlin: Se ke idene sa e lumtur jam. Kam nje baba. Baba!!
Sylejman: Nje baba qe do jete prane teje gjithenje. Kurre nuk do ta leshoj me dore. Bija ime.
Ajlin: Baba!! Sa bukur tingellon. Baba!! Me premto qe kurre nuk do me lesh vetem.
Sylejman: Kurre! Une dhe ty do jemi gjithmone bashke.
(Ne ate moment vjen Azra).
Azra: Oo! Me falni!! Nuk e dija qe ishit ketu. Meqense jeni qe te dy ketu. Dua tju kerkoj dicka.
Ajlin: Cfare Azra??
Azra (ulet ne gjunje): Me falni!! Ju lutem shume me falni per ate qe bera ne funeral. Nuk isha ne vete dhe se dija cfare flisja. Me fal Ajlin.
Ajlin: Qohu Azra!! Te kam falur por ti duhet te kurohesh. Azra, ti nuk je mire.
Azra: Te jap fjalen!(me vete)Budallaqe!!
Sylejman: Une po iki...bije shihemi.
Ajlin: Mirupafshim baba!!
(Ajlin e perqafon dhe Sylejman largohet).
Azra: Me behet qefi qe me ne fund e gjete babain tend.
Ajlin: Po!! E te mendosh qe eshte fale teje.
Azra: Atehere paskem bere dicka te mire.(nis te shtermohet).
Ajlin: Cfare ke?? Perse je e trishtuar?
Azra: Nuk e di Ajlin. Kam qe dje qe nuk kontaktoj me Selimin. Jam e shqetesuar.
Ajlin: Do te kete ndonje pune. Mos u shqeteso do te telefonoj.
AzraErresira fsheh shume sekrete, sekrete te erreta dhe te frikshme. Ne erresiren e nje dhome te erret. Ne shratin me disa qerqafe te kuq ndodhej nje trup i gjakosur, nje trup i cili dashuroj deri ne frymarrjen e fundit, nje trup qe dyshoj dhe gaboj. Nje trup qe tani eshte i ftohte dhe nuk ndjen me. Ai trup ishte trupi i Selimit.
Ndonjeher gabimi me i madh eshte te dish shume. Te dish me shume se sa din, te kalosh normen e caktuar per te ditur. Ajo eshte gati per te bere gabimin me te madh te jetes se saj. Te dije me shume sa duhet te dije dhe kjo do ti kushtoj shume. Pelin futet ne zyren e Burakut dhe teksa pastronte gjen disa dokumenta.
Pelin: Cfare jane keto??(ajo nis te lexoj faqe pas faqe, shikon foto pas fotoje dhe kupton e zbulon gjithka). Allah!! Burak...Burak qenka nje mafjoz!(sapo kthen trupin e saj qe te iki, perball saj shfaqe djalli, shfaqet vete ai, Buraku. Asaj i bien te gjitha dokumentatdhe fotot ne toke). Bu..Bu...Burak!!
(Burak e shikon dhe buzeqesh).Ajo tashme mberrin ne distinacionin e saj, ne vendin ku mendon se do jete e lumtur por ku kishte shkuar, ne parajse apo ne ferr?! Lejla i bie deres se viles Serikay dhe ajo qe ja hap eshte Nilyfer.
Lejla: Ckemi Nilyfer!! Erdha une.
Nilyfer: Qenke ti? Eja hyr.(me indiference).
Lejla: Ne rregull!(hyr brenda). Sa e bukur qenka shtepia. Ku eshte dhoma jone, sepse duhet te qojne valigjet.
Nilyfer: Dhoma juaj eshte siper dera e trete, majtas.
Lejla: Mund te therrasesh dike te qoj valigjet siper.
Nilyfer: Eshte e diele sot Lejla. Duhet ti qosh vete. Une kam pak pune.(largohet).
Lejla: Po keta perse sillen keshtu?!