Ndoshta faji eshte ai qe na rendon me teper se gjithka ndoshta eshte frika. Thjesht kemi frike dhe frika eshte faj.
Azra: Cfare dreqin po thua?
Xhan: Mjaft bere idjoten me mua, ti je vrasesja e shumekerkuar. Ti me detyrove te vras ate vajzen e shkrete.
Azra: Qepe! Ti nuk e din se cfare thua. Qepe!
Afrohet Selimi.
Selim: Cpo ndodh ketu??
Azra: Asgje i dashur! Zoti Xhan?
Xhan: Po Xhan.
Azra: Po me shprehte dashurine qe ndjen per motren time. Hahahaha! Me pak fjale po me kerkonte ndihme.
Xhan: Po, kjo ishte ajo qe po ndodhte.
Selim: Aaa! Mu duk sikur po ziheshit.
Azra: Ahh, i dashur! Per cfare te ziheshim, ne sapo u njohem. Eja ikim prane Ajlines.(largohen).
Xhan: Kjo femer po luan me zjarrin dhe do digjet.Nje buzqeshje eshte ajo qe kerkojme me shume tek nje person. Kur ajo mungon edhe ne ndihemi te trishtuar.
Ajlin: Mos me prek!(shtyn Seisin). Kurre me mos guxo te me puthesh. Kurre.
Seis: Mos ma kerko kete gje sepse nuk do ta bej. Une te dua dhe puthjet e tua jane ato qe me mbajne gjalle.
Ajlin: Mjaft!! Mjaft te thash. Nuk dua qe te flasesh me. Me harro. (Largohet).
Seis: Ajlin! Allah!
Pelin: Onurrrr!
(Seis kthehet i tmerruar).Inxhi ndodhet ne guxhine dhe shkon tek torta.
Inxhi: Kjo torte duket shume e bukur. Jam e sigurte qe nuk ka sheqer. Po sikur ti hedhim pak.(nxjerr nga qanta nje pluhur te bardhe dhe ja hedh tortes.). Ju befte mire.
Lejla: Cfare i hodhe tortes?(Inxhi kthehet e tmerruar ). Cfare i hodhe tortes?
Inxhi: Asgje!! Cfare do ti hedhja?
Lejla: Doje te na vrisje apo jo. Fol!
Inxhi ndjehej e mberthyer dhe nuk dinte cfare te bente.Burak ishte me krenar se kurre.
Burak: Sa mire, tani fillon zhvatja Seis Serikay.(Hamza i telefonon).
Hamza: Zoteri! Gjeje pak se kush ishte sot ne shtepin tuaj.
Burak: Kush??
Hamza: Madam!
Burak: Cfare??? Cpo thua idjot. Si e lejove qe te vinte.
Hamza: Edhe si ta ndaloja. Ti e din se cfare karakteri ka ajo.
Burak: Sot pasdite do vij ne burdello! (Mbyll telefonin). Ah Maral, do ma pagush kete.Madam shkon ne burdello e friksuar dhe e merzitur.
Madam: Ime bije!! Sa e bukur dhe e mire eshte bere.
Zhuliet: Madam! Ku ishe Madam? Hamza ku muk te ka kerrkuarr. U shqetesova shume perr ty.
Madam: Zhuliet, pash vajzen time. Pash time bije. Ajo po martohej.
Zhuliet: Verrtet?! Si ishte cfarre ndjeve kurr e pe?
Madam: Ishte kaq e bukur. I ka ngjare koke e kembe nenes sime. E vogla ime.
Hamza: U ktheve ti? Ku ishe?
Madam: Cfare te duhet ty. Hamza, une nuk kam pse te jap llogari ty. Me ler te qete.
Hamza: Ne rregull, mua mos me jep llogari por z. Burak do te jete shume i intersuar te dije ku ishe.
Xhuliet: Cfarre? I the atij?
Hamza: Qepe ti!(largohet).
Madam: Nuk kam pse te kem frike kend. As Burak as Hamza nuk me friksojne.Pelin: Me falni, degjova nje ze dhe thash se mos ishte...
Seis: Mos u shqeteso!! Ndoshta u ngatrove.
Pelin: Syte e tu?! Syte e tu me kujtojne kaq shume ate.
Seis: Ndoshta njeriu shikon ne nje tjeter personin qe do por une nuk jam ai qe kerkon ti.
Pelin: E di, por zemra ndonjeher eshte budallaqe.(largohet)
Seis: Uffff! Edhe sa do vazhdoj duke genjyer.Inxhi ulet ne gjunje duke qare.
Inxhi: Dua te Vdes!! Lerme te vdes Lejla.(merr te haji torten).
Lejla: Inxhi, leshoje.
Inxhi: Dua ta ha dhe te vdes. Ajaz nuk me don me. Ai me urren.
Lejla: Joo!(e perqafon). Edhe une qe kujtova qe,,, ti doje te vetvriteshe.
Inxhi (me vete): Do te vras Lejla. Ndoshta jo tani por nje dite do te vras.Ajlin eshte e merzitur.
Azra: Ajlin, cfare ke?
Ajlin: Dua te iki qe ketu. Nuk duroj dot me.
Azra: Ajlin, ti ke dicka. Fol me thuaj cfare te shqeteson.
Ajlin: Azra, jam e lodhur nga jeta dhe nga vetja ime. E vetemja gje qe dua eshte te largohem qe ketu.
Azra: Ne rregull! Eja te pershendetemi dhe ikim.
Ajlin: Ne rregull!Ajo dasem qe ne aparence dukej kaq e bukur perfundoj dhe te gjithe filluan duke ikur.
Lejla: Zemer, tashme te ftuarit po ikin, po cfare do bejme?
Seis: Eshte suprize! Jam i sigurte qe do te pelqej shume.
Lejla: Mua cdo suprize e jotja me pelqen.
Seis: Cdo suprize?
Lejla: Edhe nese suprizat e tua do te ishin tortura, mua do me pelqenin..
Seis(me vete): Se ke idene se cfare te pret perkrah meje.(buzeqesh).