Zemra rreh fort por kur kemi frike rrahjet e saj jane me te shpejta. Frika eshte emocioni me i tmerrshe, por siq thone frika eshte ajo qe te mban gjalle.Ajlin ishte e tmerruar, para saj ndodhej Azra me shikimin e saj prej nje te cmendure. Frike! Frike ishte emocjoni qe ajo ndjente ne ato momente.
Ajlin: Ik te lutem Azra. Ik dhe une nuk do them qe te pash. Te lutem ik.
Azra: Hahahaha!!! Ke frike? Sa bukur, sa me pelqen frika e te tjerve. Ushqehem me te.
Ajlin: Cfare do Azra?? Te me vrasesh. Kujton ti qe duke me vrare mua do ndihesh me mire.
Azra: Nuk edi. Te te vras nje here dhe pastaj ta shohim se si ndjehesh.
(Ajlin nuk dinte se cfare te bente, ajo e shtyn Azren dhe perpiqet te iki).
Azra: Nuk do shkosh asgjekundi.(e kap per flokesh dhe e perplas per mur. Ajlin i bie te fiket). Tani fillon loja.Seis po dilte nga komisarjati por Arda e ndal.
Arda: Seis te lutem mos me thuaj qe Ajlin ndodhet ne shtepin e saj.
Seis: Perse?? Cfare po ndodh??
Arda: Eshte apo nuk eshte?
Seis: Po. Ne shtepi eshte, po kujdeset per Kuzeyn.
Arda: Allah!! Te gjitha njesite gati.
Seis(kap per krahu Arden): Cfare po ndodh Arda???
Arda: Seis, qetesohu se pari. Azra ndodhet ne ate shtepi. Sapo na erdhen filmime te kamrave te rrugices prane dhe ne to shfaqet Azra duke hyre fshehurazi ne shtepi.
Seis: Cfare thua keshtu?! Allah!! Ajo e cmendur do ti vrasi.(largohet me vrap).
Arda: Seis, prit!!(shkon pas tij).Mehmet dhe Nilyfer sapo kishin blere biletat per te udhetuar ne Europe.
Nilyfer: Jam shume e lumtur. Tani fillon udhetimi yn neperbote.
Mehmet: Me ty une jo vetem do zbuloja boten por edhe universin.
Selen: Vertet po ikni? Nuk e di po filloj te merzitem qe tani.
Nilyfer: Eja edhe ti me ne. Ndoshta njeh ndonje francez te bukur.
Mehmet: Cfare i duhen francezat kur ne turqit jemi me te mire.
Selen: Mehmet ka te drejte. Kur do niseni?
Mehmet: Pas dasmes se Seisit me Ajlinen.
Selen: Dasem?! Cfare dasme?
Nilyfer: Vertet Mehmet! Mos di ti ndonje gje qe nuk e di une.
Mehmet: Uuu! Harrova, kam pak pune. Shihemi!(largohet).
Nilyfer: Ja tipike Mehmet. Hedh gurin dhe fsheh doren.
Selen: Duhet te pergaditemi sepse me duket se kemi dasem.Vetmia eshte kaq e trishte, kaq e zymte dhe kaq e shumtuar. Njeriu lufton gjithmone per pak dashuri dhe pak lumturi por ne fund te fundit mbetet vetem. Sa te mbyt vetmia. I tille ndihet Ajaz. I vetmuar dhe pa askend. Pa as edhe nje qen qe te bej shoqeri. Ndihej vetem dhe rrinte ne erresire me goten e whiskeyt ne dore.
Ajaz: Si munda te perfundoj keshtu? Cfare gabimi kam bere?? Allah!! Perse me ndeshkove keshtu.(perplas goten per mur). Mjaft!! Duhet te jem i lumtur. Duhet te gjej lumturine time.Ajlin fillon te zgjohet dhe e shikon veten te lidhur pas nje shtylle brenda ne shtepi. Azra ishte perball saj me Kuzeyn ne krahe dhe nje thike ne dore.
Azra: Me ne fund u zgjove. U merzita duke folur me vete. Shiko ke kam ne krah. A nuk eshte i embel?
Ajlin: Azra! Te lutem mos i bej keq. Eshte thjesht femije. Leshoje. Mua me vrit nese do por ate jo.
Azra: E din ti qe kurre nuk kam vrare nje femije. Kurre!! Vrisja femra te keqija dhe te papergjegjshme por femije asnjeher.
Ajlin: Ti e vrave Lejlen apo jo??
Azra: Hahahaha!! Do me besoje po te thoja jo?? Haha! Une nuk e vrava ate, beso apo jo, ajo vrasje nuk eshte ne cupat e mi.
Ajlin: Atehere, kush e vrau?
Azra: Ate nuk e di, pyet tjeterkend. Uuu harrova. Ti do te vdesesh. Hahahaha!!
Ajlin: Ti je totalish e cmendur.
Azra: Haha! Ke te drejte. Jam e cmendur. Se ke idene sa.(e veshtron dhe shtrengon thiken).Burak ishte rregulluar. Perse valle? Ai kishte lyer floket dhe vendosur nje mjeker fallco. Tashme ai e dinte se me cfare armiku do perballej. Ishte koha e hakmarrjes se tij.
Burak: Do te godas aty ku te dhemb me shume bastard i ndyre. Ashtu siq shkatrova gjithka tenden, do te shkatroj edhe ty.(rregullon kollaren, merr pistoleten dhe largohet).Ka sekrete qe jane ne fije te perit, jan aq dilikate sa qe ne cdo moment mund te dalin ne shesh. Sekrete! Jeta ka shume sekrete, puna eshte se cili do dale i pari. Tashme qyteti kishte nje hetuese per sekretet e errta. Ajo ishte Jasemin. Duket qarte qe nuk do ndaloj pa zbuluar gjithka.
Jasemin: Ofeceri Demir! Me sill dosjet e tre viteve te fundit. Dua te jem e informuar per gjthka qe ka ndodhur gjate ketyre 3 viteve.
O.Demir: Me vjen keq zonjush por nuk mund tju japim asgje pa autorizimin e zotit Arda. E kemi te ndaluar.
Jasemin (e acaruar): Ti je budalla apo thjesht te jan liruar vidat? Me sill urgjentisht dosjet ose gjej vrime ku te futesh. E kam seriozisht, mos mendo qe jam femer nuk bej gje. Mos me nenvlersoni koke patate e kalbur. Cme rri ketu, jepju kembeve.
O.Demir: Si urdheroni!!(largohet me nxitim).
Jasemin: Tufe idjotesh! Do ju bej une qe te me merrni seriozisht.