Teksa Lejla puthte Seisin dridhej e gjitha, gati sa nk k binte te fiket nga emocioni.
Seis: Se ke idene sa e kam pritur kete moment. Lejla!
Lejla: Vertet? Vertet ndjen dicka per mua? Ti as qe me njeh!
Seis: Mjafton nje shikim per te kuptuar se njeriu i endrrave eshte ai dhe as kush tjeter.
Lejla e perqafon nga lumturia.
Lejla: Edhe une te dua!
Seis e perqafon dhe buzeqesh gjithe djallzi.Sema: Zhduku qe ketu Burak!!
Burak: Ende me mban meri? Pas gjithe ketyre viteve , ti ende me urren.
Sema: Ti me shkatrove jeten! Me ndave nga njeriu qe une doja. Kurre nuk do ta fal kete gje.
Burak: Une te dashuroja Sema, ende te dashuroj.
Sema: Po gruaja jote Burak? Ti je I martuar, mos e harro kete gje!
Burak: Dafne kurre nk me ka interesuar. Ajo thjesht ishte nje llogari bankare per mua.
Sema: Sa I pafetyre je. Je kaq i neveritshem.
Burak: Une kurre nk e njoha ate te dashurin tend, por e urreja sepse po merrte dashurin tende.
Sema: Kane kaluar 23 vite qe kur me ndave nga ai, por une kurre nk e kam harruar. Ai eshte babai i vajzes sime dhe e di qe nje dite do shfaqet.
Burak: Nese ai vjen ketu, do vije ne ferr!(largohet).
Sema: Allah!! Ndihmo time bije dhe ate nga djallzia e ketij mashkulli. Ndihmoje allah.Ajlin ndodhet ne dhomen e Lejles dhe po mendonte per Seisin(Kenanin).
Ajlin: Valle a do ta takoj me?? Perse mendoj gjithe kohen per te. Kenan!
Ne ate moment ne dhome hy Ayaz.
Ayaz: Ende ketu je ti?
Ajlin: Po, po pres Lejlen. Doli per nje pune urgjente.
Ayaz: Sa mire, sepse kam me ke te flas. Bijme poshte dhe pime dicka?
Ajlin: Ne rregull!Pelin shkon e tmerruar tek Ilker.
Ilker: Cfare ka ndodhur?? Pelin!!(Pelin fillon te vjelli.) Pelin, ndihesh mire??
Pelin: Ajo,,, ajo,,, ajo ka vdekur Ilker. Teze Halime ka vdekur!!
Ilker: Cfare?? Si ka vdekur? Cfare tha keshtu Pelin.
Pelin: Shkova ne shtepine e saj dhe e gjeta te gjithen te gjakosur dhe aty ishte nje trup pa koke. Pa koke!!!
Ilker (I shokurar): Si??? (E perqafon).
Pelin: Ishte e tmerrshme! Kishte gjak gjithandej! Dhe pastaj,,,
Ilker: Mjaft! Qetesohu!! Mos mendo me per kete gje.
Teksa Pelin dhe Ilker po perqafoheshin dikush po ju bente foto nga larg.Lejla ishte e lumtur ne krahet e Seisit dhe qe te dy po shikonin derin ne nje stol te parkut.
Lejla: Jam e lumtur!! E gjitha kjo eshte nje enderr. Nk dua te zgjohem Seis.
Seis: Nk eshte nje enderr e dashur. Gjithka eshte nje realitet. Eshte realiteti yne.
Lejla: Po babai? Cfare do ti themi babit?
Seis: Pse ke frike nga reagimi i tij.
Lejla: Jo Seis por ti je i dashuri i pare dhe nk e di cfare do thoje kur ta marri vesht. Per veq ortak do te jesh dhe dhender.
Seis: Ama dhender i bukur.
Lejla: Sigurisht! Je zgjedhja e nje Ëllgazi dhe nje Ëllgaz nk gabon kurre.(e perqafon).
Seis(me vete): Do ta shkatroj faren tuaj Ëllgaz. Do ta zhduk kete mbiemer.Ajaz dhe Ajlin po qeshnin dhe trgonin per femirine e tyre.
Ajlin: Hahahaha! E mbaj mend kur ti ishe i vogel, nk te pelqente asgje. Ishe nje inatqi.
Ajaz: Vertet!! Po ti, kishe ato telat ne dhembe. Hahaha! Po gjithashtu ishe shume e bukur.
Ajlin: Cfare mashtruesi je!
Ajaz: Vertet Ajlin! Ndoshta nk e ke vene re por ti gjithmone me ke pelqyer. Ajlin une te dua.
Ajlin habitet dhe mbet pa fjale. Ne ate moment del Inxhi duke duartrokitu.
Inxhi: Bravo! Bravo! Sa deklarate e bukur dashurie.
Ajlin ndjehet ne siklet.
Ajaz: Inxhi shiko,,,
Inxhi: Cfare te shikoj Ajaz? Cdo gje eshte e qarte. Ty te pelqen kjo zvarranike.
Ajlin: Nk do te lejoj qe te me ofendoni.
Inxhi: Cfare do besh debile?? Jo vetem qe po me merr burrin por po ben si e ndershme. E perdale!
Ajlin godet me gjithe forcen Inxhin.
Ajlin: Une nk po te marr askend. Nk do rri dhe te degjoj nje histerike sikur ti.(largohet e zemeruar).
Ajaz: Ajlin, prit!
Inxhi: Ti nk do shkosh asgjekundi.
Ajaz: Me lesho Inxhi. Se kupton qe nk te dua. Prezenca jote ma shpif. Kam derkuar divorcin, shume shpejt do te vijne dokumentat.(largohet).
Inxhi: Kurre! Kurre nk do divocohesh nga une.Ne nje lagje te Stambollit ndodhej nje burdello. "Aroma". Ajo ishte prone e Burakut dhe ne te shfrytezoheshin vajza te reja per prustitucion. Administratore e kesaj burdello ishte Maral ndryshe quhej Madam.