3. Bölüm
#Ayşegül
Gözümü açtım boynum tutulmuş neyse ki gelmiştik içimde bir mutluluk vardı.Defne ye döndüm nasıl hissediyor diye sordum heyecandan öleceğim dedi.Dideme sordum sadece mutluyum bu kıza ne oldu bizim konuşmayı seven Dideme ne oldu neyse uçak indi.
#Didem
Uçaktan indik tuvalete kadar gittim üstümü başı düzeltmeye başladım suratıma baktım uyumaktan göz kapaklarım şişmiş neyse yüzümü yıkadım ve tuvaleten çıkıp kızlara içecek almaya gitim tam içecekleri alıp yürümeye başladım bana çok sert bir şekilde birisi çarptı üzerine içecekler dökülmüştü bağırmaya başladı dikat etsene be diye. Ahh sen bana çarptın ukala Pardon acaba sen çarptın ben değil dedim.Bana hem suçlusun hem güçlüsün dedi.Ben mi dememe kalmadan neyse bu uzuycak neyse boşver dedi gitti.Ukala şey hem de özür dilemeden gitti.
#Luhan
Bu neydi şimdi hem çarpan o hemde kendini savunuyor aptal kız.
#Suho
Luhan neden bu kadar geç kaldın o üstünün hali ne.
#Luhan
Hiç sorma kızın teki çarptı ve özür dileğecine kendini savundu kıza bak ya uffff.
#Defne
Ayşegül Didem neden bu kadar geç kaldı başına bişey mi geldi acaba.
#Ayşegül
Hahahaha bizim Didemin mi başına bişey gelcek neyse bak geliyor ama neden suratı asık bişey mi oldu.
#Didem
Evet yolda yürürken biri bana çarptı ve içecekler üstüne döküldü ve benim suçum değil di ve özür dilemeden gitti ve bana ne dedi.Biliyormusuz hem suçlusun hemde güçlüsün demişti salakmıdır nedir ya.
#Defne
Gözlerime baktı hadi gidelim der gibi işaret yaptı.Babamlar evi çoktan tutmuşlardı bizim eve gitmemiz gerekti ve taksiye binip gittik ev gerçekten harikaydı ve bizim yapmamız gereken şey bovulumuzu boşaltımıp yerleştirmek ti.
#Ayşegül
Ali amca bu işlerden anlıyor. Ev harika ben bir şeyler almak için markete gidiyorum.
#Didem
Tamam
#Ayşegül
Ben çıkıyorum o zaman biraz etrafta dolaşmaya karar verdim.
#Baek-hyun
Suho abi ben markete gidiyorum
#Suha
Tamam ama çabuk dön.
#Baek-hyun
Tamam merak etme dedim.Ve evden çıktım markete girdim rameni çok severim ve Son birtane ramen kalmıştı aynı anda elimizi atık önce o çekti ben ne yapıyorsun dedim. Ve verdiği cevap ver şu rameni aptal dedi.Bu kız hiç Koreliye benzemiyor du nereliğdi acaba ama neyse banane canım ve o ben düşünceye dalmışken rameni alıp kaçtı heyyyyyyy diye seslendim ama duymadı uffff ne gıcık bir kız.
#Ayşegül
Markete girdim ve vazgeçilmez olan ramen yemek için rafa doğru ilerledim sadece bir tane ramen kalmıştı ben elimi uzattım o da elini uzatı aynı anda bana baktı aslında çirkin bir çocuk değil di hata çok tatlı bir çocuk tu ben ne düşünüyorum.Uffff neyse bu damlaya başladı ben fırsat diğip elinden rameni kapıp ta kaçmam bir oldu. Arkamdan barıyor hey diye ama hiç dururmuyum neyse eve geldim ve kızlarl dolaşmaya çıkmışlardı ve evde yalnızdım.
#Didem
Ben dondurma yemeğe gidicem Defne gelirmisin.
#Defne
Hayır ben evimizin bahçesi için köpek alıcam tamam dedi.Ve gitti ben de bir köpek aldım hava güzeldi adınıda Mayno koydum ve biraz parkta Mayno 'yu gezdiriken yanıma biri geldi çok tatlı bir köpek dedi.Evet öyle dedim adı ne Defne seninkini değil köpeğinkini sordum dedi.Ben resmen yerin dibine girmek istedim.Böylece senin adınıda öğrendim dedi.Benim adım Lay memnun oldum bende neyse bay dedi. Ve gitti
#Suho
Yantarafa yeni birileri taşınmış dikkatli olun çocuklar kimse bizim kurt olduğumuzu öğrenmemeli.
#Kai
Merak etme kimliğimiz ortaya çıkarsa biz onları öldürürüz.
#Lay
Merhaba kai kimi öldüyorsun
#Suho
Kai saçmalama Lay Yantarafa yeni birileri taşındı dikkatli olun dedi
#Lay
Hımmm kai o yüzden böyle söyledi dedim. Ve bi anda kapı çaldı.
Umarım beğenmişsinizdir uzun yazabilmeye çalışıyorum diğer bölümde görüşmek üzere :-) hepinizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo WOLF
Fanfiction3 genç kız koreye okumaya gider ama en önemlisi başlarına neler geleceğini bilmemektedirler.